Hoikistuva vs. lihoava olo
Olen saanut painoa pois kuutisen kiloa lempeällä pätkäpaastolla, käytännössä jättänyt iltasyöpöttelyt pois ja myöhäistänyt aamupalaa, samalla suolan määrä on vähentynyt, kun iltasyömiset olivat usein suolaisia. Parasta on hoikistuva olo kropassa. Sen tuntee, miten "laiva on kääntynyt", ja keskivartalon pöhö on poistumaan päin. Lihotessa koko vartalon tukkoisuus on kamalaa.
Suosittelen.
Kommentit (7)
Paras on kun ei päästä läskiä kertymään ollenkaan
Noinhan monet sanovat. Hyvä jos toimii sulla. Mulla ei tominut. Unen laatu kärsi ja aamulla oli karmea nälkä. En myöskään laihtunut. Mutta tasainen syöminen laihduttaa mua kyllä. Eli päinvastoin lisäsin syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Paras on kun ei päästä läskiä kertymään ollenkaan
Näin menikin ensimmäiset 40 vuotta elämästä, jopa kolmen lapsen jälkeen 28-33 -vuotiaana palasin aina samoihin mittoihin kuin ennen raskauksia.
N46
Ai että, mä oon 2 kk nyt yrittänyt syödä kevyemmin ja vain 2 kg laihtunut. Nyt otettava niskasta itseensä kiinni että pääsee tuohon tavoitteeseen 10 kg ja saa tosiaan tuon tunteen hoikistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mä oon 2 kk nyt yrittänyt syödä kevyemmin ja vain 2 kg laihtunut. Nyt otettava niskasta itseensä kiinni että pääsee tuohon tavoitteeseen 10 kg ja saa tosiaan tuon tunteen hoikistumisesta.
Mulla on tavoite -16 kg yhteensä, matkaa on vielä. Onneksi kevättä kohti myös lenkkeilykelit paranee.
Ap
Hienoa, että homma toimii sinulla. Älä kuitenkaan ikinä määrittele toisen ihmisen arvoa sen mukaan, minkä verran hän painaa. Minulla on ystävä, joka on koko elämänsä tuhlannut siihen, että pitää olla hoikka keinolla millä hyvänsä. Se on hyvin surullista, elämässsä ei ole muuta kuin kaloreiden laskentaa.
On muuten helpompaa olla illalla syömättä mitään, kuin syödä vähän jotain terveellistä. Kehon painuminen yöpaastoa kohti ei tunnu ollenkaan niin inhottavalta kuin pikkunälkä johon ottaa "vähän jotain".