Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku kokoomuslainen sosiopaatti vauhdissa

Vierailija
12.03.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c8a5105e-d3bf-4edc-b77a-1a14d0856…

Ja viattomalta ihmiseltä viety työpaikka. Mikä saatana näitä vaivaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sosiopaatteja.

Vierailija
2/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiallinen syy". Mitäs oli koeajalla eikä kuulu liittoon. Miksi pitää äänestää kokoomusta? Oppipahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Kello 15.30 uimahallin kellarin sosiaalitiloihin laskeutui Maritan lisäksi arvovaltainen delegaatio: kaupungin henkilöstöjohtaja Päivi Savilampi, liikuntajohtaja Pasi Koistinen, Maritan esihenkilö sekä työsuojeluvaltuutettu.

Savilammen mukaan tällaisen joukon osallistuminen rivityöntekijän koeaikapurkuun oli kaupungilta normaali manööveri."

🤣

Vierailija
4/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista saa karenssia. En minäkään saanut kun minulle tapahtui vastaavaa. Eikä sitä koeaikapurkuilmoitusta ole pakko allekirjoittaa. Sen voi vaikka halutessa repiä kahtia paikan päällä.

Vierailija
5/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Asiallinen syy". Mitäs oli koeajalla eikä kuulu liittoon. Miksi pitää äänestää kokoomusta? Oppipahan.

Ei liitto auta tuossa tilanteessa. Nimimerkillä kokemusta on. Työnantaja lahjoo liiton edustajan tai vähintäänkin puhuu ympäri. 

Parempi olisi, että Kokoomus valitsisi asiakaspalvelijoikseen pelkkiä kokoomuslaisia.  Saisi kokoomuslaiset hieman maistaa sitä oikeaa työtä.

Vierailija
6/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kokkarilla noussut valta päähän. Luulisi olevan parempaakin tekemistä, kuin raivota 4 euron uimalipusta, joka sekin luultavasti saatu työsuhde-etuna. 

Kokoomuksen törkeydellä ei ole rajoja. 

Vierailija
7/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ettekö tiedä, kuka minä olen?" "En kun ette ole esitelleet itseänne". Ainoa oikea tapa reagoida.

Vierailija
8/8 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kommentoi Petteri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä