Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauppakorkeaan ilman lukiota? Kyllä! Ja moneen muuhunkin.

Vierailija
11.03.2025 |

Joku täällä hiljan taas uhootteli ja nosti omaa lukioegoaan  ettei kauppikseen pääse ilman lukiota. Uskolaa nyt jo, että amiksesta pääsee myös yliopistoon!!! Lukekaa vaikkapa  tuo lehtijuttu! Minä itse olen valtiotieteiden maisteri ja peruskoulussa oli keskiarvo 7,2 ja lukiota en ole käynyt päivääkään ja opiskelupaikka irtosi helposti ja pääsykokeisiin en juurikaan lukenut, tai luin mutta maximissaan neljä, viisi päivää. 

amiksesta yliopistoon, se vaati noin 500 tuntia pänttäämistä Kyllä minusta lopulta kuoriutui ihan oikea opiskelija

Eelis Välimaa ei pidä itseään erityisen lahjakkaana, mutta työtä hän ei pelkää. Epävarmoillakin hetkillään hän jatkoi päättäväisesti eteenpäin.

Eelis Välimaa ei edes ajatellut menevänsä lukioon. Amiksessa hän kuitenkin ymmärsi haluavansa jatkaa opiskeluja kauppakorkeassa. Sen jälkeen edessä oli paljon lukemista ja opiskelua. 

Hän pääsee opiskelemaan kauppatieteitä Turun yliopiston Porin yksikköön. Erikoista on se, että hän nappasi paikan ammattikoulupohjalta. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi