Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla kai sitten kaksoisolento, millainen ihminen on Oulussa Kala- Piia, minua luultiin häneksi

Vierailija
11.03.2025 |

Ilmeisesti olemme todella samannäköisiä, olisi kiva kuulla millainen henkilö tämä Kala- Piia on. Kahvilassa minut sekoittiin Kala- Piian jo ainakin hän tykänneet myös kahvista kuten minäkin, olemme siis samiksia muutenkin kuin ulkonäöllisesti!

Eikä kyseessä ole edes vain yksi ihminen joka luuli minua Piiaksi kun sekä kassahenkilö että toinen asiakas erehtyivät minua häneksi luulemaan.

Aluksi ajattelin että Kala- Piian torin kalanmyyjiä koska tämä tapahtui käytännössä torilla. Sitten kävi ilmi että saattaa olla myös jonkinlainen laitapuolen kulkija koska heidän luullessaan minua häneksi kysyttiin tarvitsenko apua. Kerroin kyllä että olen Hesoista ja nimeltäni Erika yhdellä eellä mutta minua edelleen katsottiin oudosti eikä oltaisi haluttu uskoa, onkohan sitten kaksoisolentoni jonkinlainen tarinankertoja kun edelleen minua väitettiin häneksi, saattaahan olla vaikkapa kalajuttujen kertoja?

Piristi kyllä työmatkaa kun pitkän junamatkan jälkeen jo väsyttikin mutta osaatteko oululaiset kertoa millainen henkilö ja minkä näköinen on Kala- Piia? itse siis olen aika lyhyt ja tummat, puolipitkät hiukset, siististi pukeudun ja ikä 44, nainen siis.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänimi Piialle tulee hänen ympärillään leijuvasta sillinhajusta.

T: Urpo

Vierailija
2/2 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon se kenen pinppi haisoo kalalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi