Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut raskauden jälkeen

Vierailija
11.03.2025 |

Juuri synnäriltä päästyä paino oli 66,5 ja nyt 68,5. En tiedä olenko syönyt jotenkin erityisen paljon, mutta pitempiä lenkkejä ainakin teen vaunuilla, parin tunnin mittaisia lähes joka päivä. Pituus on siis 166 cm.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetätkö? Se yleensä lisää ruokahalua ja kuluttaa kaloreita todella paljon. Mikäli et imetä, syömäsi kalorit kertyvät vyötärölle

Vierailija
2/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa en siis sinänsä tunnu oikein saavan alas. Voimataso kyllä nousee vauvaa nostellessa. Jaksan esim. kantaa vauvan toisella kädellä ja toisessa raskaan kauppakassin. Olen kyllä varmaan lihonutkin kun olen jotenkin turvoksissa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetätkö? Se yleensä lisää ruokahalua ja kuluttaa kaloreita todella paljon. Mikäli et imetä, syömäsi kalorit kertyvät vyötärölle

Mulla imetys tuntui enemmän lihottavan ja väsyttävän. Vauva lakkasi jo pari viikkoa sitten imemästä niin siirryttiin kokonaan korvikkeelle ja kiinteisiin. Toki en myöskään saa niin paljoa unta kun vauvan heräilyihin on itsekin herättävä. ap

Vierailija
4/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämisen laihduttava vaikutus on sitten myytti. Joillain esim. hormonit pitää kilot tiukasti vyötäröllä vaikka mitä tekis. Joillain onnekkailla se toki laihduttaa, mutta turha siihen on luottaa.

Olin ennen raskautta 60kg. Synnäriltä päästyäni 70 kg ja siitä puoli vuotta eteenpäin 75kg. Imettäminen lisäsi nälkää ja kotona tylsistyminen lisäsi herkuttelua.

Että tuo sinun 2kg painonnoususi on minun mielestäni olematon ja turha siitä stressata.

Vierailija
5/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus vei raudat, niin kroppa käy hitaammalla. Mittauta ferritiini ja jos alle 75, ala rautakuurille

Vierailija
6/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa luin väärin. Luulin että kokonaispainonnoususi on vain 2kg. Sori.

T.4

Vierailija
7/7 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus vei raudat, niin kroppa käy hitaammalla. Mittauta ferritiini ja jos alle 75, ala rautakuurille

Syönkin sitä muttei se ihmeitä tee. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä