Kysely! Kehtaatko mennä ilman meikkiä kauppaan.
Kommentit (33)
En muutenkaan käytä meikkiä kuin joskus harvoin juhlissa, joten kauppareissut menee ilman meikkiä
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kehtaa mennä ilman meikkejä kauppaan kun ahdistaa koko ajan muutenkin julkisilla paikoilla oleminen.
Sama. Pelkään että joku jopa kuvaa minua.
En jaksa meikata juuri koskaan. Koronan jälkeen jäi uusimatta meikkipussin sisältö kokonaan. Sen ainoan kerran kun viime vuonna oli pakko ehostautua häihin, maksoin ammattilaiselle. Olen luonnostani tumma ja ihoni on hyvä. Ihonhoito on minulle paljon rakkaampaa kuin ehostautuminen.
Kummallinen kysymys. Miksi en kehtaisi, kun olen kehdannut käydä koulut ilman meikkiä, olla töissä ja jopa juhlissa ilman meikkiä.
Nainen olen, enkä ole koskaan käsittänyt, miksi jotkut käyttävät tavallisina arkipäivinäkin aikaa, vaivaa ja rahaa naamansa pakkelointiin.
Aina olen mennyt ilman meikkiä koko elämäni ajan. Joskus oli hieman kynsilakkaa.
Viime vuosina olen meikannut vain työpaikan pikkujouluun. Töissä ja vapaa lks olen aina meikittä. Jos hurjaksi heittäydyn niin saatan laittaa huulipunaa noin vain, jos jaksan ja muistan.
Ketään ei siellä kaupassa naamani kiinnosta. Olen lähes aina ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Naamani iho menee tosi punaiseksi tosi herkästi. Sen kunnossa ei ole mitään vikaa, ei ole ikinä ollut aknea. En ole mikään väritön albiinokaan. Ainoastaan tuon ihon takia meikkaan. Olisipa ihanaa löytää jokin hoito tuohon punaiseksi menemiseen. Totta kai se on normaalia ja terve, elossa oleva ihminen (vaalea) menee joskus punaiseksi, mutta kun se on sellaista liiallista. Eikä ole mitään ruusufinnijuttua, en ole jatkuvasti punoittava.
Ööh mitä sitten jos naama punoittaa :D ei ketään kiinnosta
Kehtaan koska en muutenkaan meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa koskaan. Lopetin meikkaamisen varmaan noin 15 vuotta sitten. Nyt iho, silmäripset ja kulmat ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan meikkausaikoinani.
Minäkin meikkaan paljon harvemmin nykyään. Ja iho tykkää. Hyvässä kunnossa (ei rasvainen) iho, enkä käytä mitään voidettakaan, paitsi meikatessa. Kauppaan mennessä meikkaan. Käyn max kerran viikossa. Yleensä kerran n. puoleentoista viikkoon. Normioloissa. Meikki on "maski" ihmisten ilmoilla, koska olen pääosin vain kotona, ja sosiaaliset tilanteet kuormittaa muutenkin. Vieraassa paikassa jos vaikka mökkeilee, niin ihan sama, vaikka meikittä meneekin. Haluan meikkauksella pitää yllä myös meikkaustaitoa, että osaan vielä silloinkin, kun muutaman kerran vuodessa osallistun johonkin, jossa pitää/on mukavampi olla edustava. N50+
🤣🤣🤣🤣🤣