Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely! Kehtaatko mennä ilman meikkiä kauppaan.

Vierailija
11.03.2025 |

Kehtaatko mennä ilman meikkiä kauppaan?

Miten on?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jo niin sairaan puolella kysely, että mene ap hoitoon. 

Tää kommentti nauratti mua koska mut ulos kirjattiin sieltä viime viikolla vaikka olisin halunnut jäädä :D 

Ap

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
22/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan käytä meikkiä kuin joskus harvoin juhlissa, joten kauppareissut menee ilman meikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kehtaa mennä ilman meikkejä kauppaan kun ahdistaa koko ajan muutenkin julkisilla paikoilla oleminen.

Sama. Pelkään että joku jopa kuvaa minua.

Vierailija
24/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa meikata juuri koskaan. Koronan jälkeen jäi uusimatta meikkipussin sisältö kokonaan. Sen ainoan kerran kun viime vuonna oli pakko ehostautua häihin, maksoin ammattilaiselle. Olen luonnostani tumma ja ihoni on hyvä. Ihonhoito on minulle paljon rakkaampaa kuin ehostautuminen. 

Vierailija
25/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys. Miksi en kehtaisi, kun olen kehdannut käydä koulut ilman meikkiä, olla töissä ja jopa juhlissa ilman meikkiä.

Nainen olen, enkä ole koskaan käsittänyt, miksi jotkut käyttävät tavallisina arkipäivinäkin  aikaa, vaivaa ja rahaa naamansa pakkelointiin.

Vierailija
28/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen mennyt ilman meikkiä koko elämäni ajan. Joskus oli hieman kynsilakkaa.

Vierailija
29/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina olen meikannut vain työpaikan pikkujouluun. Töissä ja vapaa lks olen aina meikittä. Jos hurjaksi heittäydyn niin saatan laittaa huulipunaa noin vain, jos jaksan ja muistan. 

Vierailija
30/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei siellä kaupassa naamani kiinnosta. Olen lähes aina ilman meikkiä.

Vierailija
31/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamani iho menee tosi punaiseksi tosi herkästi. Sen kunnossa ei ole mitään vikaa, ei ole ikinä ollut aknea. En ole mikään väritön albiinokaan. Ainoastaan tuon ihon takia meikkaan. Olisipa ihanaa löytää jokin hoito tuohon punaiseksi menemiseen. Totta kai se on normaalia ja terve, elossa oleva ihminen (vaalea) menee joskus punaiseksi, mutta kun se on sellaista liiallista. Eikä ole mitään ruusufinnijuttua, en ole jatkuvasti punoittava.

Ööh mitä sitten jos naama punoittaa :D ei ketään kiinnosta 

Vierailija
32/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan koska en muutenkaan meikkaa.

Vierailija
33/33 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa koskaan. Lopetin meikkaamisen varmaan noin 15 vuotta sitten. Nyt iho, silmäripset ja kulmat ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan meikkausaikoinani.

Minäkin meikkaan paljon harvemmin nykyään. Ja iho tykkää. Hyvässä kunnossa (ei rasvainen) iho, enkä käytä mitään voidettakaan, paitsi meikatessa. Kauppaan mennessä meikkaan. Käyn max kerran viikossa. Yleensä kerran n. puoleentoista viikkoon. Normioloissa. Meikki on "maski" ihmisten ilmoilla, koska olen pääosin vain kotona, ja sosiaaliset tilanteet kuormittaa muutenkin. Vieraassa paikassa jos vaikka mökkeilee, niin ihan sama, vaikka meikittä meneekin. Haluan meikkauksella pitää yllä myös meikkaustaitoa, että osaan vielä silloinkin, kun muutaman kerran vuodessa osallistun johonkin, jossa pitää/on mukavampi olla edustava. N50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi