Kysely! Kehtaatko mennä ilman meikkiä kauppaan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui meikkaaminen maskiaikaan. En ole saanut aikaiseksi opetella uudestaan.
Minä taas tajusin silloin että hengitykseni haisee :D
Nuorena se ahdistaa enemmän vaikka pitäisi olla päinvastoin.
Naamani iho menee tosi punaiseksi tosi herkästi. Sen kunnossa ei ole mitään vikaa, ei ole ikinä ollut aknea. En ole mikään väritön albiinokaan. Ainoastaan tuon ihon takia meikkaan. Olisipa ihanaa löytää jokin hoito tuohon punaiseksi menemiseen. Totta kai se on normaalia ja terve, elossa oleva ihminen (vaalea) menee joskus punaiseksi, mutta kun se on sellaista liiallista. Eikä ole mitään ruusufinnijuttua, en ole jatkuvasti punoittava.
Jaa no, se on siinä ja siinä, mutta olen useammin tainnut mennä meikittä kuin meikin kanssa, riippuu tilanteesta ja aikatauluista.
En halua käyttää vähiä rahojani meikkeihin.
Juu, kyllä kehtaan. Ei sitäkään katsota hyvällä jos nelikymppinen mies vetää huulipunan ja kajalit kauppareissulle.
Jos, jos et ole kipeä ja sinulla ei ole ihosairautta :)
En mieti pätkääkään miltä näytän kauppareissuilla.
Nyt on jo niin sairaan puolella kysely, että mene ap hoitoon.
En rupea kaupassa asioivien iloksi meikkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo niin sairaan puolella kysely, että mene ap hoitoon.
Tää kommentti nauratti mua koska mut ulos kirjattiin sieltä viime viikolla vaikka olisin halunnut jäädä :D
Ap
Kehtaan vallan mainiosti. Ja jos meikkaan, niin arkimeikkini on lähinnä meikkivoide + ripsiväri muutenkin.
En kehtaisi mennä meikattuna 😄
En todellakaan kehtaa mennä ilman meikkejä kauppaan kun ahdistaa koko ajan muutenkin julkisilla paikoilla oleminen.
En meikkaa koskaan. Lopetin meikkaamisen varmaan noin 15 vuotta sitten. Nyt iho, silmäripset ja kulmat ovat paremmassa kunnossa kuin koskaan meikkausaikoinani.
Mulla loppui meikkaaminen maskiaikaan. En ole saanut aikaiseksi opetella uudestaan.