Muistutus av:lla aikaa viettäville: maailma ei ole näin sairas
Poikkean tänne silloin tällöin. Onhan täällä ihan he-le-ve-tin sairas ilmapiiri. Av on pahasti häiriintynyt kupla. Täällä kailotetaan itsestään selvyytenä asioista, joista muualla kukaan ei edes puhu. Koska ne ovat niin pöljiä.
Palstalla on aikuisia (?), jotka mölisevät kuin häiriintyneet alakoululaiset. Kaikenlainen viha, valehtelu ja huumorinvarjolla kirkuminen on täällä ihan normaalia. Ei se ole normaalia. Se on häiriintynyttä. Varmaan puolet av:n kirjoituksista on samaa tasoa kuin sen kaljabaarin nurkassa yksinään rähisevän spurgun mölinät.
Eli: jos et ole vakavasti häiriinynyt, kehotan harkitsemaan av-ajan vähentämistä.
Kivakiittimoiii...
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla käy 1,5 miljoonaa suomalaista. Sanoisin, ettei ole mitään muuta paikkaa, jossa olisi näin suuri otanta suomalaisia. Anonymiteetin varjolla paljastetaan todelliset ajatukset. Kiva se olisi ajatella, että tällä palstalla on vain trolleja ja mielisairaita, mutta minäkin olen ihan normaali ihminen ja tuskinpa ainoa, vaikka niin olisi kiva ajatella.
Eikä tarvitse mennä kuin facebookiin, niin ihan yhtä tyhmiä ja sairaita asioita siellä huudellaan omalla naamalla.
Joo tämä. Ja jotkut ovat ihan tosielämässä ihan yhtä vinksahtaneita, pahantahtoisia ja ilkeitä kuin palstallakin, tai jopa pahempia. Ihmiset nyt ovat mitä ovat, ei kannata liikoja niiltä odottaa, tai tulee toistuvasti pettymään.
Mun mielestä tää palsta on oivallinen paikka päästä suomalaisten pään sisään ja nähdä ihmisen todellinen raadollisuus. Kyllä, täällä on junttia väkeä joka käyttää ala-arvoista kieltä. Lasten synnyttäminen on porsimista jne. näin esimerkkinä.
Väitän silti että todellisuus on pahempaa, mitä suurin ihmisistä luulee. Uskon että näkyvän maailman lisäksi on näkymätön maailma ja voimavaikutuksia, joilla on valtaa ihmiseen sen mukaan mitä ihminen niille valtaa antaa. Itse uskon vanhanaikaisesti ja muinaisesti Jeesukseen koska miksi en? Loihan hän tämän kaiken ja luvannut tulla tänne vielä uudelleenkin.
Tämä maailmanaika nimenomaan paljastaa sen, että Raamattu on totta. Joka sana käy toteen nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstalla käy 1,5 miljoonaa suomalaista. Sanoisin, ettei ole mitään muuta paikkaa, jossa olisi näin suuri otanta suomalaisia. Anonymiteetin varjolla paljastetaan todelliset ajatukset. Kiva se olisi ajatella, että tällä palstalla on vain trolleja ja mielisairaita, mutta minäkin olen ihan normaali ihminen ja tuskinpa ainoa, vaikka niin olisi kiva ajatella.
Eikä tarvitse mennä kuin facebookiin, niin ihan yhtä tyhmiä ja sairaita asioita siellä huudellaan omalla naamalla.
Googlen mukaan kymmeniä - satoja tuhansia uniikkeja kävijöitä kuussa. Veikkaan, että nykyään mennään kyllä alle sadan, täältä on selvästi porukkaa valunut muualle keskustelemaan.
Ei, se on sairaampi. On kaikkia Epsteinejä, Muskeja ja Putineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlen mukaan kymmeniä - satoja tuhansia uniikkeja kävijöitä kuussa. Veikkaan, että nykyään mennään kyllä alle sadan, täältä on selvästi porukkaa valunut muualle keskustelemaan.
Samaa mieltä. Luiskaotsat on valuneet tänne spammaamaan ja fiksut lähtee muualle.
Muutaman kerran viikossa käynti riittää oikein mainiosti.
Kiitos. Koko maailma ei ole Mexicon kartelli? Mutta kyllä moni ammatikseen rahastaa ihmisiä ja samalla jopa haitta. Ellei oikeasti ole hyvä.
Olen hieman eri mieltä. Näin tyhmiä nämä oikeasti on 😅 se ei vaan näy pahemmi kasvotuste. Ihmine kirjottaa just sitä mitä se ajattelee ja on, ja kun katsoo Facebookkiaki ja iltalehtien kommenttiosioita esim tai ihan mitä vaan kommenttiosiota niin samanlaista sielläki teksti on omilla profiileilla ku täällä. Mä yllätyin aikoinaa itseki siitä että kaikki on näin tyhmiä kiska mulle oli aina syötetty sitä shaibaa että suomalaiset on jtnki älykkäämpi osa tätä maailmaa. Se on valetta. Ei ole olemassa mitään "hei se on netti ei ihmiset oikeasti ole sellasia", ne on just sitä mitä ne kirjottaaki 😅 kaikki ajatukset manifestoituu tavalla tai toisella esille, kaikki mitä ihminen tekee piilissa tulee päivänvaloon, kaikki näkyy!!!!!!!!!
En usko hetkeäkään että täällä kävisi 1,5 miljoonaa suomalaista. Ehkä joskus 10 vuotta sitten saattoi vielä käydäkin mutta nyt jos tänne joku hakukoneen kautta erehtyy niin häipyy äkkiä kun vilkaisee etusivua. Enimmäkseen täällä roikkuu yhdet ja samat tyypit jankuttamassa päivät pitkät eli "luomassa kontenttia" ja sitten satunnaisempia ajankulukseen kävijöitä joilla harvoin on mitään sanottavaa, toteavat vaan että joo sama paskaämpäri näköjään kuin edelliselläkin kerralla.