Karla Karmala käski alokkaita hieromaan itseään
Kommentit (1976)
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakin uhriutua, itkeä , ja valittaa, miten kamala tämä prosessi on ollut minulle. Itse on uhannut t.... ja seksuaalisesti häirinnyt toisia ihmisiä ja simputtanut. Saattanut aiheuttaa elinikäisen trauman noille varusmiehille.
Häpeä.
Toivottavasti menettää myös sotilasarvonsa. Maineensa jo on onneksi menettänyt ja poliittisen uransa.
Minustakin hänen pitäisi menettää sotilasarvonsa.
Karla Karmala.
Aivan kuin jonkun noidan nimi Disneyn piirretyissä.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan luki että pyysi alokkaita hieromaan itseään, ei häntä.
Miesalikessu olisi pyytänyt hieromaan häntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolumbialainen äiti, suomalainen isä
Synnyin Bogotássa Kolumbiassa. Meillä oli iso asunto, jossa asusteli myös kolumbialaisen äitini yksi siskoista ja välillä myös äidin veli. Kotona oli koko ajan muitakin kuin vain ydinperheemme, eli minä, äitini, suomalainen isäni ja siskoni.
Äitini oli kotiäiti, mutta insinööri-isäni teki paljon töitä. Hän perusti kaksi yliopistoa ja toimi kunniakonsulina. Isä oli puku ja salkku -mies. Hän oli osakkaana esimerkiksi kultakaivosyrityksessä, ja muistan, miten jännää oli olla mukana kaivoksella kypärä päässä.
Täh? Miten se on sitten päätynyt Arjan hoiviin? Missä sen suomalainen isä luuhaa?
Tämä juttu kertoo Esko Eerikäisestä. En ole saanut hänestä kuvaa että olisi agressiivinen tms.
Kyllä on kasvatus tältä prinsessalta jäänyt väliin.
Ja opettajia vanhemmat.Eivät ole onnistuneet lapsosen kasvatuksessa.
Huhhuh mikä kakara!Sietäisi saada........
Miks ne varusmiehet on valittanu?
Sänkyyn on tullu big booty latina haluamaan hierontaa ja mitä tekee varusmies? Valittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehtaakin uhriutua, itkeä , ja valittaa, miten kamala tämä prosessi on ollut minulle. Itse on uhannut t.... ja seksuaalisesti häirinnyt toisia ihmisiä ja simputtanut. Saattanut aiheuttaa elinikäisen trauman noille varusmiehille.
Häpeä.
Toivottavasti menettää myös sotilasarvonsa. Maineensa jo on onneksi menettänyt ja poliittisen uransa.
Minustakin hänen pitäisi menettää sotilasarvonsa.
Tuolle "toivottavasti"- kirjottajalle et ei Karma taida ihan yli 2v ehdotonta vankeustuomiota tästä saada. Niin tää ei oo mikään toivon asia
Vierailija kirjoitti:
No, hieroiko kukaan häntä?
Meinasin mutta kun näin sen kamivan Karmalan kolubilaisen pillun niin tuli oksennus
t. alokas Saarinen
Sodassa tuollaisille päsmäreille saattoi käydä huonosti.
Karmala on joutunut syntipukiksi, ehkä koska on kokoomuksen ehdokas. Simputus ja kiusaaminen ovat erittäin yleistä armeijassa ja työpaikoilla.
Te Karmalaa haukkuvat ette ole yhtään sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Te Karmalaa haukkuvat ette ole yhtään sen parempia.
Jaa? Mä kävin armeijan enkä kiusannut tai simputtanut siellä (tai muuallakaan) ketään. Ei pitäisi olla kenellekään täysijärkiselle mahdoton rasti, mutta Karlalle oli.
Että aika moni ihminen on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Arjakaan ole sellainen kuin hänen julkisuuskuvansa on. Ystäväni oli ollut koulussa samaan aikaan Arjan kanssa ja sanoi, että Arja oli tosi totinen tyyppi. Tuo naurava tyyppi on vain esitys.
Kerran telkkarissa meinasi tukahtua koko ajan nauruunsa. Sitten ei ilmeisesti huomannut, kun kamera olikin yllättäen kääntynyt muualta takaisin häneen, oli tosi tympääntynern näköinen. Feikki mikä feikki.
Arjahan sanoi jossakin haastattelussa itse suoraan, ettei olisi suosiota saanut ilman nauravaista hahmoa. Oli siis tarkoituksellinen hahmo.
Pate Mustajärvi voisi tehdä uuden version Kersantti karoliinasta. Kersantti Karmala.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kasvatus tältä prinsessalta jäänyt väliin.
Ja opettajia vanhemmat.Eivät ole onnistuneet lapsosen kasvatuksessa.
Huhhuh mikä kakara!Sietäisi saada........
Ei se kasvatus aina vaikuta, pimeä puoli saattaa tulla vasta myöhemmin esiin. On tiedossa esim. että sisaruksista joku on ongelmallinen vaikka muut ovat asiallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei kyllä yhtään näytä arjalta
Koska adoptoitu tänne suomeen muualta.
mistäs kaukaa
Kolumbiasta
No, ompa tosi hieno maa. Hah ja mikä narsku.
Eikö pojat panneet hanttiin mitä sanoi, ihan tolkutonta. Tainnut olla hankala tapaus kotona? Latino.
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan luki että pyysi alokkaita hieromaan itseään, ei häntä.
onpä hömelö ollut
Kannattaa tutustua lapsuuden kehitykselliseen traumaan. Sellainen traumatausta adoptiolapsella väistämättä on. Joillekin se aiheuttaa narsististen piirteiden syntymisen. Toki ihminen voi olla syntyäänkin psykopaatti.