vegeruoka on kammottavaa
Jotain ryynejä, mauttomia palleroita, tunnistamatonta vetistä kastiketta.
Miksi kukaan haluaa syödä moista moskaa? Mun oli pakko kun olin laitosruoan armoilla.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika typerä on soija-allergikko joka ei tajua että voisi syödä ihan mitä tahansa muita proteiinin lähteitä mutta ei, sitä tuontisoijaa on vaan saatava naama muodossa tai toisessa. Huoh!
se on kärrätty tänne lento koneilla !
Yhdyssanat.
Lentokoneilla lennätetään, ei kärrätä.
Suomessa ihmisravinnoksi myyty soija on kasvstettu Slovakiassa ja valmistettu tofuksi Latviassa. Sitä ei missään vaiheessa kuljeteta lentorahtina.
Lennätetäänkö Uuden Seelannin lampaanpaistit, tanskalaiset kinkut sekä Kobe-nauta ja brasilialainen pihviliha?
Vierailija kirjoitti:
Nii o. Kyl todella hävetti, ku mun tasan ex-avustajani oli ja o vieläkin vegaani........ja ku me oltiin kerran yhes Burger kingissä, ja se tilas jonku vegehamppparin, ja sitte se luuli, et ei se ookkaan......... Kyllä hävetti !!!!! Ite tilaan aina kananugetteja valkosipulidipeillä. Myös mäkkäristäkin. Mua hävettää vegeruoat ja niiden "syöjät". Ne o todella ällöttäviä. Sen ruokavalion noudattavat luulevat, et lihan syönti o murha......ei ne vihanneksetkaan ole kovin kunnollisia, ku ovat RAAKOJA. Siis heidän. Must kaikki veget pitäisi pakottaa syömään oikeaa lihaa, he eivät ole allergisia sille !!! Me lihansyöjät olemme paljon terveellisempiä, veget juoksee sairaalas, lääkäris koko ajan.........he eivät saa tarvittavaa rautaa yms terveellisiä vitamiineja yms kasviksistaan. Ja se, et jopa lapsetkin pakotetaan tähän hävyttömyyteen..........he eivät jaksa koulussa, se ei kiinnosta ollenkaan, läksyt tekemättä...........se o täys häpeä !!!!!&nbs
Ootko nyt aivan tosissaan? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tofulla kokkaaminen muistuttaa makeisten valmistamista. Mauton arabikumi tai muu perusmassa eli rakennetta antava raaka-aine maustetaan aromeilla että se myisi.
Etpä sinä lihaakaan maustamatta syö etkä raakana.
Mausteet on kasviperäisiä kaikki. Kasvikset on hyviä ja maukkaita, kouluruoka harvemmin.
Et ole kuullut tartar-pihvistä?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tartarpihvi
Tästäkö? Itse olen kuullut yleensä suomalaisten maustavan sen vain pippurilla ja suolalla.
suomalaiset nyt ei mausta mitään muulla kuin pippurilla ja suolalla
Vierailija kirjoitti:
"Se ei taas muuta sitä tosiasiaa, että kookosmaidolla rasva kertyy verisuoniin. Mahdolliset terveyshyödyt, jos niitä on, on korvattavissa muilla terveellisemmiksi vaihtoehdoilla. "
tyydyttynyttä rasvaa voi syödä kohtuudella
itse esim laitan tuollaisen kahden desin kookoskermapurkin kikhernecurryn sekaan jota syön helposti 3-4 päivää
ei siitä tule kuin alle 15g tyydyttynyttä rasvaa päivässä, alle suositusten siis
Et mistään muusta ruoasta saa päivän aikana rasvaa?
Laitosruoka on aina pahaa. Ootko ap pöpilässä?
Vierailija kirjoitti:
Nii o. Kyl todella hävetti, ku mun tasan ex-avustajani oli ja o vieläkin vegaani........ja ku me oltiin kerran yhes Burger kingissä, ja se tilas jonku vegehamppparin, ja sitte se luuli, et ei se ookkaan......... Kyllä hävetti !!!!! Ite tilaan aina kananugetteja valkosipulidipeillä. Myös mäkkäristäkin. Mua hävettää vegeruoat ja niiden "syöjät". Ne o todella ällöttäviä. Sen ruokavalion noudattavat luulevat, et lihan syönti o murha......ei ne vihanneksetkaan ole kovin kunnollisia, ku ovat RAAKOJA. Siis heidän. Must kaikki veget pitäisi pakottaa syömään oikeaa lihaa, he eivät ole allergisia sille !!! Me lihansyöjät olemme paljon terveellisempiä, veget juoksee sairaalas, lääkäris koko ajan.........he eivät saa tarvittavaa rautaa yms terveellisiä vitamiineja yms kasviksistaan. Ja se, et jopa lapsetkin pakotetaan tähän hävyttömyyteen..........he eivät jaksa koulussa, se ei kiinnosta ollenkaan, läksyt tekemättä...........se o täys häpeä !!!!!&nbs
SUKSI NYT JO VIT TUUN IDIOOTTI JA OPETTELE KIRJOITTAMAAN. VÄITTEESI OVAT SITÄ PAITSI TÄYTTÄ PASKAA.- sekaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii o. Kyl todella hävetti, ku mun tasan ex-avustajani oli ja o vieläkin vegaani........ja ku me oltiin kerran yhes Burger kingissä, ja se tilas jonku vegehamppparin, ja sitte se luuli, et ei se ookkaan......... Kyllä hävetti !!!!! Ite tilaan aina kananugetteja valkosipulidipeillä. Myös mäkkäristäkin. Mua hävettää vegeruoat ja niiden "syöjät". Ne o todella ällöttäviä. Sen ruokavalion noudattavat luulevat, et lihan syönti o murha......ei ne vihanneksetkaan ole kovin kunnollisia, ku ovat RAAKOJA. Siis heidän. Must kaikki veget pitäisi pakottaa syömään oikeaa lihaa, he eivät ole allergisia sille !!! Me lihansyöjät olemme paljon terveellisempiä, veget juoksee sairaalas, lääkäris koko ajan.........he eivät saa tarvittavaa rautaa yms terveellisiä vitamiineja yms kasviksistaan. Ja se, et jopa lapsetkin pakotetaan tähän hävyttömyyteen..........he eivät jaksa koulussa, se ei kiinnosta ollenkaan, läksy
Sulla on siis AVUSTAJA. Oot vajaakykyinen?
Vierailija kirjoitti:
tää on pakko olla parodiaa, ei ees lihajuntit oo näin tyhmiä yleisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tofulla kokkaaminen muistuttaa makeisten valmistamista. Mauton arabikumi tai muu perusmassa eli rakennetta antava raaka-aine maustetaan aromeilla että se myisi.
Lihaa syödään ilman mausteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Se ei taas muuta sitä tosiasiaa, että kookosmaidolla rasva kertyy verisuoniin. Mahdolliset terveyshyödyt, jos niitä on, on korvattavissa muilla terveellisemmiksi vaihtoehdoilla. "
itse esim laitan tuollaisen kahden desin kookoskermapurkin kikhernecurryn sekaan jota syön helposti 3-4 päivää
ei siitä tule kuin alle 15g tyydyttynyttä rasvaa päivässä, alle suositusten siis
kasvissyöjänä en juuri muualta kovaa rasvaa saa juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi saatana
Mausteiden käyttö erityisesti kuumissa maissa perustuu siihen että ruuan eltaantunut maku on haluttu peittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinä lihaakaan maustamatta syö etkä raakana.
Mausteet on kasviperäisiä kaikki. Kasvikset on hyviä ja maukkaita, kouluruoka harvemmin.
Et ole kuullut tartar-pihvistä?
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tartarpihvi
Tästäkö? Itse olen kuullut yleensä suomalaisten maustavan sen vain pippurilla ja suolalla.
suomalaiset nyt ei mausta mitään muulla kuin pippurilla ja suolalla
Minä maustan myös valkosipulilla, yrteillä ja chilillä, mutta olenkin kasvissyöjä. Ruokani on erinomaista. Teen sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palmurasva ja kovetetut margariinit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihaa monet syövät pelkän suolan kanssa. Suola ei ole mauste.
Suola on mauste, googlaa jos et usko, pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkö olit lukevinasi? Sulla on pahoja kognitiivisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palmurasva ja kovetetut margariinit.
en syö kumpaakaan
tai no, joissain nuudeleissa taitaa olla palmurasvaa niitä syön ehkä pari kertaa kuussa
Wagyu-liha maustetaan yleensä pelkällä suolalla, niin hienoaromista ja arvostettua se on.
Vierailija kirjoitti:
Mausteiden käyttö erityisesti kuumissa maissa perustuu siihen että ruuan eltaantunut maku on haluttu peittää.
Myytti.
Mausteita käytetään maun vuoksi. Ruokaa ei säilytellä, se syödään tuoreena.
Liha tosin härskiintyy nopeasti.
voivoi tuliko paha mieli