Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vegeruoka on kammottavaa

Vierailija
11.03.2025 |

Jotain ryynejä, mauttomia palleroita, tunnistamatonta vetistä kastiketta.

Miksi kukaan haluaa syödä moista moskaa? Mun oli pakko kun olin laitosruoan armoilla.

Kommentit (292)

Vierailija
181/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika typerä on soija-allergikko joka ei tajua että voisi syödä ihan mitä tahansa muita proteiinin lähteitä mutta ei, sitä tuontisoijaa on vaan saatava naama muodossa tai toisessa. Huoh!

se on kärrätty tänne lento koneilla !

Eikä ole. Pavut kuljetetaan kuivattuna maa- ja merirahtina, ja kuljetuksen osuus niiden hiilijalanjäljestä on siksi todella pieni. 

suihku koneilla tuodaan !

Yhdyssana

tää todistaa kuinka kielioppirunkkaajat on aidosti vähä-älyisiä

nalkutetaan jostain yhdys sanoista muttei selkeintä

Sun sarkasmisi on perseestä.

voivoi tuliko paha mieli

Vierailija
182/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika typerä on soija-allergikko joka ei tajua että voisi syödä ihan mitä tahansa muita proteiinin lähteitä mutta ei, sitä tuontisoijaa on vaan saatava naama muodossa tai toisessa. Huoh!

se on kärrätty tänne lento koneilla !

Yhdyssanat. 

Lentokoneilla lennätetään, ei kärrätä.

Suomessa ihmisravinnoksi myyty soija on kasvstettu Slovakiassa ja valmistettu tofuksi Latviassa. Sitä ei missään vaiheessa kuljeteta lentorahtina.

Lennätetäänkö Uuden Seelannin lampaanpaistit, tanskalaiset kinkut sekä Kobe-nauta ja brasilialainen pihviliha? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii o. Kyl todella hävetti, ku mun tasan ex-avustajani oli ja o vieläkin vegaani........ja ku me oltiin kerran yhes Burger kingissä, ja se tilas jonku vegehamppparin, ja sitte se luuli, et ei se ookkaan......... Kyllä hävetti !!!!! Ite tilaan aina kananugetteja valkosipulidipeillä. Myös mäkkäristäkin. Mua hävettää vegeruoat ja niiden "syöjät". Ne o todella ällöttäviä. Sen ruokavalion noudattavat luulevat, et lihan syönti o murha......ei ne vihanneksetkaan ole kovin kunnollisia, ku ovat RAAKOJA. Siis heidän. Must kaikki veget pitäisi pakottaa syömään oikeaa lihaa, he eivät ole allergisia sille !!! Me lihansyöjät olemme paljon terveellisempiä, veget juoksee sairaalas, lääkäris koko ajan.........he eivät saa tarvittavaa rautaa yms terveellisiä vitamiineja yms kasviksistaan. Ja se, et jopa lapsetkin pakotetaan tähän hävyttömyyteen..........he eivät jaksa koulussa, se ei kiinnosta ollenkaan, läksyt tekemättä...........se o täys häpeä !!!!!&nbs

Ootko nyt aivan tosissaan? 😳

Vierailija
184/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tofulla kokkaaminen muistuttaa makeisten valmistamista. Mauton arabikumi tai muu perusmassa eli rakennetta antava raaka-aine maustetaan aromeilla että se myisi. 

Etpä sinä lihaakaan maustamatta syö etkä raakana.

Mausteet on kasviperäisiä kaikki. Kasvikset on hyviä ja maukkaita, kouluruoka harvemmin. 

Et ole kuullut tartar-pihvistä?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tartarpihvi

Tästäkö? Itse olen kuullut yleensä suomalaisten maustavan sen vain pippurilla ja suolalla.

suomalaiset nyt ei mausta mitään muulla kuin pippurilla ja suolalla

Vierailija
185/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ei taas muuta sitä tosiasiaa, että kookosmaidolla rasva kertyy verisuoniin. Mahdolliset terveyshyödyt, jos niitä on, on korvattavissa muilla terveellisemmiksi vaihtoehdoilla. "

tyydyttynyttä rasvaa voi syödä kohtuudella

itse esim laitan tuollaisen kahden desin kookoskermapurkin kikhernecurryn sekaan jota syön helposti 3-4 päivää

ei siitä tule kuin alle 15g tyydyttynyttä rasvaa päivässä, alle suositusten siis

Et mistään muusta ruoasta saa päivän aikana rasvaa?

Vierailija
186/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitosruoka on aina pahaa. Ootko ap pöpilässä?

Vierailija
187/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii o. Kyl todella hävetti, ku mun tasan ex-avustajani oli ja o vieläkin vegaani........ja ku me oltiin kerran yhes Burger kingissä, ja se tilas jonku vegehamppparin, ja sitte se luuli, et ei se ookkaan......... Kyllä hävetti !!!!! Ite tilaan aina kananugetteja valkosipulidipeillä. Myös mäkkäristäkin. Mua hävettää vegeruoat ja niiden "syöjät". Ne o todella ällöttäviä. Sen ruokavalion noudattavat luulevat, et lihan syönti o murha......ei ne vihanneksetkaan ole kovin kunnollisia, ku ovat RAAKOJA. Siis heidän. Must kaikki veget pitäisi pakottaa syömään oikeaa lihaa, he eivät ole allergisia sille !!! Me lihansyöjät olemme paljon terveellisempiä, veget juoksee sairaalas, lääkäris koko ajan.........he eivät saa tarvittavaa rautaa yms terveellisiä vitamiineja yms kasviksistaan. Ja se, et jopa lapsetkin pakotetaan tähän hävyttömyyteen..........he eivät jaksa koulussa, se ei kiinnosta ollenkaan, läksyt tekemättä...........se o täys häpeä !!!!!&nbs

SUKSI NYT JO VIT TUUN IDIOOTTI JA OPETTELE KIRJOITTAMAAN. VÄITTEESI OVAT SITÄ PAITSI TÄYTTÄ PASKAA.- sekaani

Vierailija
188/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii o. Kyl todella hävetti, ku mun tasan ex-avustajani oli ja o vieläkin vegaani........ja ku me oltiin kerran yhes Burger kingissä, ja se tilas jonku vegehamppparin, ja sitte se luuli, et ei se ookkaan......... Kyllä hävetti !!!!! Ite tilaan aina kananugetteja valkosipulidipeillä. Myös mäkkäristäkin. Mua hävettää vegeruoat ja niiden "syöjät". Ne o todella ällöttäviä. Sen ruokavalion noudattavat luulevat, et lihan syönti o murha......ei ne vihanneksetkaan ole kovin kunnollisia, ku ovat RAAKOJA. Siis heidän. Must kaikki veget pitäisi pakottaa syömään oikeaa lihaa, he eivät ole allergisia sille !!! Me lihansyöjät olemme paljon terveellisempiä, veget juoksee sairaalas, lääkäris koko ajan.........he eivät saa tarvittavaa rautaa yms terveellisiä vitamiineja yms kasviksistaan. Ja se, et jopa lapsetkin pakotetaan tähän hävyttömyyteen..........he eivät jaksa koulussa, se ei kiinnosta ollenkaan, läksy

Sulla on siis AVUSTAJA. Oot vajaakykyinen?

Vierailija
189/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tää on pakko olla parodiaa, ei ees lihajuntit oo näin tyhmiä yleisesti

Vierailija
190/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tofulla kokkaaminen muistuttaa makeisten valmistamista. Mauton arabikumi tai muu perusmassa eli rakennetta antava raaka-aine maustetaan aromeilla että se myisi. 

Lihaa syödään ilman mausteita?

Vierailija
191/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se ei taas muuta sitä tosiasiaa, että kookosmaidolla rasva kertyy verisuoniin. Mahdolliset terveyshyödyt, jos niitä on, on korvattavissa muilla terveellisemmiksi vaihtoehdoilla. "

itse esim laitan tuollaisen kahden desin kookoskermapurkin kikhernecurryn sekaan jota syön helposti 3-4 päivää

ei siitä tule kuin alle 15g tyydyttynyttä rasvaa päivässä, alle suositusten siis

kasvissyöjänä en juuri muualta kovaa rasvaa saa juu

Vierailija
192/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyi saatana

Vierailija
193/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteiden käyttö erityisesti kuumissa maissa perustuu siihen että ruuan eltaantunut maku on haluttu peittää. 

Vierailija
194/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä sinä lihaakaan maustamatta syö etkä raakana.

Mausteet on kasviperäisiä kaikki. Kasvikset on hyviä ja maukkaita, kouluruoka harvemmin. 

Et ole kuullut tartar-pihvistä?

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Tartarpihvi

Tästäkö? Itse olen kuullut yleensä suomalaisten maustavan sen vain pippurilla ja suolalla.

suomalaiset nyt ei mausta mitään muulla kuin pippurilla ja suolalla

Minä maustan myös valkosipulilla, yrteillä ja chilillä, mutta olenkin kasvissyöjä. Ruokani on erinomaista. Teen sen itse. 

Vierailija
195/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palmurasva ja kovetetut margariinit. 

Vierailija
196/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaa monet syövät pelkän suolan kanssa. Suola ei ole mauste. 

Suola on mauste, googlaa jos et usko, pösilö.

Vierailija
197/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö olit lukevinasi? Sulla on pahoja kognitiivisia  ongelmia. 

Vierailija
198/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palmurasva ja kovetetut margariinit. 

en syö kumpaakaan

tai no, joissain nuudeleissa taitaa olla palmurasvaa niitä syön ehkä pari kertaa kuussa

Vierailija
199/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wagyu-liha maustetaan yleensä pelkällä suolalla, niin hienoaromista ja arvostettua se on. 

Vierailija
200/292 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mausteiden käyttö erityisesti kuumissa maissa perustuu siihen että ruuan eltaantunut maku on haluttu peittää. 

Myytti.

Mausteita käytetään maun vuoksi. Ruokaa ei säilytellä, se syödään tuoreena. 

Liha tosin härskiintyy nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä