Fortumin laskutus ja asiakaspalvelu
Muiden kokemuksia kyselen.
Aika peetä. Kolme kuukautta sitten vaihdoin sähköntoimittajaa. Nyt tulee taas laskuja.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli fortumilta sähköö. Kuukausittain soittivat ja kysyivät olenko tyytyväinen. Sanoin että olin. Mitään muutoksia ei tehty eikä mistään sovittu. Lasku alkoi kasvaa kummallisesti. Katsoin erittelyä. Joka puhelun seurauksena (päivämääristä päätellen) oli tullut mukaan uusi maksullinen lisäpalvelu. Lopulta kun laskua oli 40 e josta sähkö ja per maksu 16 e, vaihdoin yhtiötä.
samma här.viime kesänä vaihdoin vattenfalliin. nyt on tullut laskuja ja postia. väittävät että vaihdoin takaisin fortumille. ihme touhua.
Äidilläni oli kolminkertainen sopimus f-yhtiöltä. Jokainen yhteydenotto tuotti uuden sopimuksen. Äitini, vanha ihminen, oli iloinen kun mukavat f-kaverit soittivat hänelle. Hän siis maksoi kolminkertaista hintaa sähköstään.
Minulla ollut Fortum nyt kolmisen vuotta, ei mitään ongelmia, ei ole soiteltu ja laskussa on vain sähkö, ei mitään lisäpalveluja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut Fortum nyt kolmisen vuotta, ei mitään ongelmia, ei ole soiteltu ja laskussa on vain sähkö, ei mitään lisäpalveluja.
Kummallista. Minulla oli lisäpalveluita. Lisätty joka yhteydenoton jälkeen, jopa silloin kun soitin valittaakseni asiasta.
Ap
Mulla oli fortumilta sähköö. Kuukausittain soittivat ja kysyivät olenko tyytyväinen. Sanoin että olin. Mitään muutoksia ei tehty eikä mistään sovittu. Lasku alkoi kasvaa kummallisesti. Katsoin erittelyä. Joka puhelun seurauksena (päivämääristä päätellen) oli tullut mukaan uusi maksullinen lisäpalvelu. Lopulta kun laskua oli 40 e josta sähkö ja per maksu 16 e, vaihdoin yhtiötä.