Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ostaa 280t ajettu v2005 1.6 farkku corolla käyttikseksi?

Vierailija
10.03.2025 |

On finikor ruostesuojaus tehty pariinkin kertaan joten ruoste ei ole ongelma,mutta hinta 5900€ kuulostaa todella suolaiselta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipäs nyt. Tuo auoto on 20v vanha! Olkoon Toyota, mutta oikea hinta on Max 2000€ ja tuossa taitaa olla ongelmallinen vvt-moottori. Osta mieluumlun edellisen sukupolven tojo ennen nouta vvt-moottoreita, ne sentään kestää 

Vierailija
2/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meidän edelliseltä autolta. Suosittelen muuten, mutta hinta on kyllä aika korkea. Mielellään sillä olisi vielä muutaman vuoden ajellut, jos ei olisi ollut mahdollisuutta vaihtaa uudempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa tuo ja katso myös trafista auton tietoja rekisterinumeron perusteella

https://merkkihuolto.autotie.fi/tyyppivika/Toyota/Corolla

Vierailija
4/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hintahan on aivan naurettava, onnea vaan myyjälle, ehkä joku haksahtaa.

Vierailija
5/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis 

Vierailija
6/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.

Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.

Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.



280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.

Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.



Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6

2015 ajettu 200 000km



Tai 



 

Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics

2017 ajettu 206 000km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 tonnin auto 6 tonnilla onhan siinä vähän ahne myyjä ;D

Vierailija
8/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruosteinen tonnilla ja aja se loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se paremmassa kunnossa kuin akultaan loppuunajettu 5v vanha sähköauto. hintakin on halvempi, vaikka on siinä hinnassa muutama tonni tinkimisen varaakin

Vierailija
10/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sitten jo kova toyota lisä,oikeasti noin 2000€ tuommoinen.Itse jättäisin väliin tuolla hinnalla vaikka auto olisikin ruosteeton ja toimiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla pois hinnasta niin voi ostaa ilman koeajoa jos vain on katsastettu.

Vierailija
12/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata ostaa 700 € autoa 5900 €:lla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.

Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.

Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.



280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.

Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.



Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6

2015 ajettu 200 000km



Tai 



 

Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics

2017 ajettu 206 000km

No ei se ruoste ole ongelma jos sitä ei ole,oletettavasti aloittaja on katsonut alustan ja todennut auton kunnon,ja tuota korkeaa hintaa yritetään oletettavasti selittää tuolla ruosteettomuudella mutta kumminkin 20 vuotta vanha auto ja liki 300t ajettu niin silti todella kova hinta vanhasta toyotasta.

Vierailija
14/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.

Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.

Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.



280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.

Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.



Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6

2015 ajettu 200 000km



Tai 



 

Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics

2017 ajettu 206 000km

No ei se ruoste ole ongelma jos sitä ei ole,oletettavasti aloittaja on katsonut alustan ja todennut auton kunnon,ja tuota korkeaa hintaa yritetään oletettavasti selittää tuolla ruosteettomuudella mutta kumminkin 20 vuotta vanha auto ja liki 300t ajettu nii

Joka ikisessä 20 vuotta vanhassa autossa on ruostetta.

Jos ei näkyvässä helmapellissä tai lokasuojan kaaressa, niin alustassa on ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.

Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.

Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.



280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.

Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.



Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6

2015 ajettu 200 000km



Tai 



 

Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics

2017 ajettu 206 000km

No ei se ruoste ole ongelma jos sitä ei ole,oletettavasti aloittaja on katsonut alustan ja todennut auton kunnon,ja tuota korkeaa hintaa yritetään oletettavasti selittää tuolla ruosteettomuudella mutta ku

No ei ole riippuu täysin miten sitä autoa on pidetty ja alustan eri osat suojattu,,,mutta 98% tuon ikäisissä autoissa on kyllä ruostetta japseissa eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan