Kannattaako ostaa 280t ajettu v2005 1.6 farkku corolla käyttikseksi?
On finikor ruostesuojaus tehty pariinkin kertaan joten ruoste ei ole ongelma,mutta hinta 5900€ kuulostaa todella suolaiselta.
Kommentit (15)
Kuulostaa meidän edelliseltä autolta. Suosittelen muuten, mutta hinta on kyllä aika korkea. Mielellään sillä olisi vielä muutaman vuoden ajellut, jos ei olisi ollut mahdollisuutta vaihtaa uudempaan.
Lueppa tuo ja katso myös trafista auton tietoja rekisterinumeron perusteella
Tuo hintahan on aivan naurettava, onnea vaan myyjälle, ehkä joku haksahtaa.
Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.
Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.
Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.
280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.
Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.
Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6
2015 ajettu 200 000km
Tai
Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics
2017 ajettu 206 000km
2,5 tonnin auto 6 tonnilla onhan siinä vähän ahne myyjä ;D
Osta ruosteinen tonnilla ja aja se loppuun.
on se paremmassa kunnossa kuin akultaan loppuunajettu 5v vanha sähköauto. hintakin on halvempi, vaikka on siinä hinnassa muutama tonni tinkimisen varaakin
Siinä on sitten jo kova toyota lisä,oikeasti noin 2000€ tuommoinen.Itse jättäisin väliin tuolla hinnalla vaikka auto olisikin ruosteeton ja toimiva.
Nolla pois hinnasta niin voi ostaa ilman koeajoa jos vain on katsastettu.
Ei tosiaan kannata ostaa 700 € autoa 5900 €:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.
Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.
Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.
280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.
Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.
Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6
2015 ajettu 200 000km
Tai
Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics
2017 ajettu 206 000km
No ei se ruoste ole ongelma jos sitä ei ole,oletettavasti aloittaja on katsonut alustan ja todennut auton kunnon,ja tuota korkeaa hintaa yritetään oletettavasti selittää tuolla ruosteettomuudella mutta kumminkin 20 vuotta vanha auto ja liki 300t ajettu niin silti todella kova hinta vanhasta toyotasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.
Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.
Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.
280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.
Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.
Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6
2015 ajettu 200 000km
Tai
Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics
2017 ajettu 206 000kmNo ei se ruoste ole ongelma jos sitä ei ole,oletettavasti aloittaja on katsonut alustan ja todennut auton kunnon,ja tuota korkeaa hintaa yritetään oletettavasti selittää tuolla ruosteettomuudella mutta kumminkin 20 vuotta vanha auto ja liki 300t ajettu nii
Joka ikisessä 20 vuotta vanhassa autossa on ruostetta.
Jos ei näkyvässä helmapellissä tai lokasuojan kaaressa, niin alustassa on ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on miten ruostesuojattu, niin ruoste on iso ongelma.
Ei ehkä näkyvällä pellillä, mutta kaikkialla muualla.
Alustan joka ruuvi, pultti ja mutteri on tavalla tai toisella jumissa.
280 000km ajettu tarkoittaa sitä, että joka paikka alkaa olla vaihtotarpeessa, ellei ole vaihdettu.
Alusta, iskarit, startti, laturi, vesipumppu, pakoputkisto ja niin edelleen.
Samalla rahalla saa nettiautosta Nissan Qashqai DIG-T 115 Visia 2WD 6M/T E6
2015 ajettu 200 000km
Tai
Kia Ceed 1,0 ISG 100hv Edition 7 SW EcoDynamics
2017 ajettu 206 000kmNo ei se ruoste ole ongelma jos sitä ei ole,oletettavasti aloittaja on katsonut alustan ja todennut auton kunnon,ja tuota korkeaa hintaa yritetään oletettavasti selittää tuolla ruosteettomuudella mutta ku
No ei ole riippuu täysin miten sitä autoa on pidetty ja alustan eri osat suojattu,,,mutta 98% tuon ikäisissä autoissa on kyllä ruostetta japseissa eniten.
No mietipäs nyt. Tuo auoto on 20v vanha! Olkoon Toyota, mutta oikea hinta on Max 2000€ ja tuossa taitaa olla ongelmallinen vvt-moottori. Osta mieluumlun edellisen sukupolven tojo ennen nouta vvt-moottoreita, ne sentään kestää