Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono päivä:

Vierailija
10.03.2025 |

Ensin tuli jostain syystä mieleen muutamien vuosien takainen tapaus Myllystä, kauppakeskus Myllystä. Olin Prismassa ostoksilla, muutama elintarvike. Päiväsaikaan. Kassajonossa oli mua edellä kaksi naista, toisen naama muistutti kovasti yhtä sairaanhoitajaa paikallisesta terveyskeskuksesta jossa olin käynyt jokin aika sitten hakemassa silmäluomen tulehdukseen antibioottireseptiä (ja se sairaanhoitaja sitten tietysti sai arpoa, mikä voide siihen tulehdukseen auttais). No, niillä kahdella naisella oli kummallakin ostoskärryt "täynnä" tavaraa, oli alelaarista poimittuja Vallilan mattoja (juu, Vallilalla oli ale siellä Prismassa), keittiötarvikkeita kasareita ja mitä lie muuta... ja siinä kassalla se naiset kävivät arpomaan kumman kuitille mitäkin tavaraa mistäkin ostoskärrystä laitetaan... ota sä tää matto, ota saa tää, laitetaan tämä sulle... Siinä näytti jo kassatyttökin vähän tympääntyneeltä.... No, saivat sen hommansa sitten hoidettua, ja olivat pakkausvaiheessa kun minä sain omat ostokseni hoidettua. Mutta sitten näihin törmäsin vielä parkkikatoksen alla, siellä toinen niistä kävi mulle päin jotain sönköttään että "maksoin kaikki, minä maksoin kaikki"... ai jaa, meinasitko että minä en sitte maksanut niitä vähäisiä ostoksiani, olin kuulemma niin nopsasti tavarani pakannut... että epäilivät...

Haha, kakkospari oli kai jossain pöllyssä kun kauppaan olivat lähteneet... Maksoin kaikki!

Vallilan alemattoja ja muuta mukavaa.

No, tästä huonosta tästä päivästä.

Tuli tässä sitten mieleen, että mun elämän tehtäväni on hengittäminen. Mun hautakiveen jos sellaista tulis, vois kirjata, hengitteli ansiokkaasti elämänsä loppuun asti. Mutta näin se on käynyt, kun Varsinais-Suomeen olen erehtynyt muuttamaan, täällä minä olen saanut tätä kommenttia "tulet tänne ja viet meiltä alkuperäisiltä työpaikan, meistä joku jää ilman!"

Haha! Hengittäminen elämän tehtävänä. No jaa, voi siihen kyllä lisätä sen, että on myös ollut kaikenlaista ällö syntymästään saakka pöllämystynyksissä olleiden kommenttien kaatopaikka ja vastaanottaja!

HAH!

Hyvää varsinaissuomalaisuutta teille vaan!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi