Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teslan hallituksen jäsenet ovat ruvenneet myymään Teslan osakkeittaan

Vierailija
10.03.2025 |

Hallituksen puheenjohtaja Robert Denholm myynyt tosi paljon osakkeitaan, Elon Muskin veli myynyt paljon Teslan osakkeitaan jne. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muskilla mahtava viikko. Teslan osake sukeltaa, doge suitsittiin, raketti räjähti ja openAi oikeusjuttu ei edisty.

Kivaa kun koet empatiaa Muskia kohtaan. Ei nuo asiat Elonille ole niin kovia juttuja kuin kuvittelet. Eli voit nukkua ihan rauhallisesti.

Vierailija
22/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muita linkkejä kuin USA:n demokraattien mediat jotka mustamaalaavat Muskia koska demokraattien valtavat korruptiot on nyt tuotu esiin Muskin toimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Mistä niitä saa ostaa!?

Jos et ole koskaan ostanut osakkeita niin näistä on nyt hyvä aloittaa. Not.

Mutta mistä niitä saa?

Vierailija
24/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Kuinka Elon Muskin käy? Tippuuko hän taas maailman toiseksi rikkaimmaksi, kunnes taas nousee paalupaikalle. Näin hikisenä neukkukuutiosta olen kyllä huolissani.

Minä ennustan, että siitä tulee vielä köyhä mies. Kukaan ei usko, mutta häneen, ja hänen toimiinsa ollaan niin kyr**** , että hänen tuotteitaan tullaan boikotoimaan. Sekä Teslaa, Starlinkiä, että X:ää.

Vierailija
25/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa. Kuinka Elon Muskin käy? Tippuuko hän taas maailman toiseksi rikkaimmaksi, kunnes taas nousee paalupaikalle. Näin hikisenä neukkukuutiosta olen kyllä huolissani.

Minä ennustan, että siitä tulee vielä köyhä mies. Kukaan ei usko, mutta häneen, ja hänen toimiinsa ollaan niin kyr**** , että hänen tuotteitaan tullaan boikotoimaan. Sekä Teslaa, Starlinkiä, että X:ää.

Aika näyttää. Sinun pitää ymmärtää että maailmaa on euroopan ulkopuolellakin. Jopa Briteissä Teslan myynti on kasvanut viimepäivinä, eikä muusta maailmasta tarvitse edes puhua.

Vierailija
26/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se itsestään ajava Tesla tuleekaan markkinoille? 2016?

Vierailija
27/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musk on ostanut jo yrityksen, joka kehittää tekoälyä. Tosin on tässä jälkijunassa ja ei pysty todennäköisesti luomaan samanlaista kulttia kuin esim. Teslan ympärille. Eli sellaista missä ihmiset ostaa yli 100 000$ autoja vaikka ensiesittely oli fiasko.

Vierailija
28/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se itsestään ajava Tesla tuleekaan markkinoille? 2016?

Myöhässä mutta varmaankin Tesla on kuitenkin valmistajista ensimmäinen. 

Vierailija
29/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hänen aivokapasiteetillaan tarvii köyhänä kuolla. 

Vierailija
30/30 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hänen aivokapasiteetillaan tarvii köyhänä kuolla. 

Isoin riski hänelle lienee joku ketamiinin yliannostus tai muut vähemmän luonnolliset kuolemat. En tietenkään toivo sitä, edes hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä