Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Venäläismies pelasti suomalaisnaiset raiskaukselta Thaimaassa

Vierailija
10.03.2025 |

Mitä ajatuksia herättää että tekijöistä kaksi saksalaisia ja yksi turkkilainen

Kommentit (191)

Vierailija
21/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voinut olla ryqqä. Sellainen ei osaa muuta kuin tuhota. 🤮

Säälittävää uutisointia. Fake news. 

Yläpeukuttaisin jos tietäisin sinun kirjoittaneen kieli poskessa. 

Vierailija
22/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne "saksalaiset" olleet turkkilaisia, etenkin kun keppostelivat toisen turkkilaisen seurassa.

Olen ollut Saksassa tilanteessa, missä 2 tuntematonta turkkilaista miestä tunkeutui mun ja mun kaverin hotellihuoneeseen. Mun kaveri kirkui ja huusi tilanteessa, ja miehet häipyivät pois hotellihuoneesta. Vaihdoimme myös heti hotellia. Miehet tulivat meidän hotellihuoneeseen omilla avaimillaan, eli olivat tod.näk. henkilökuntaa jollain tapaa. Mutta tilanne oli täysin asiaton, eivät selittäneet mitään tai anteeksipyydelleet tms.

Ja emme siis olleet nähneet kyseisiä miehiä koskaan aikaisemmin, mutta he näyttivät olevan tietoisia kahden ulkomaalaisen nuoren naisen saapumisesta hotellihuoneeseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa ja nyt on putlerille kaikki anteeksi annettu eikö niin vai  mitenkä on?Miksi se russakka ei ole rintamalla vaan hortoilee panomaassa?

Sota ei kaipaa yhtä miestä eikä yksi mies sotaa.

Vierailija
24/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne "saksalaiset" olleet turkkilaisia, etenkin kun keppostelivat toisen turkkilaisen seurassa.

Olen ollut Saksassa tilanteessa, missä 2 tuntematonta turkkilaista miestä tunkeutui mun ja mun kaverin hotellihuoneeseen. Mun kaveri kirkui ja huusi tilanteessa, ja miehet häipyivät pois hotellihuoneesta. Vaihdoimme myös heti hotellia. Miehet tulivat meidän hotellihuoneeseen omilla avaimillaan, eli olivat tod.näk. henkilökuntaa jollain tapaa. Mutta tilanne oli täysin asiaton, eivät selittäneet mitään tai anteeksipyydelleet tms.

Mistä tunnistit heidät turkkilaisiksi?

Saksa, ulkonäkö, heidän puhumansa kieli. Kaverini kanssa tunnistimme heidät turkkilaisiksi heti. Tämä tapahtui 90-luvulla.

Vierailija
25/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä matkustanut Turkkiin, enkä tule ikinä matkustamaankaan. Sen verran ällö kulttuuri.

Vierailija
26/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta miten venäläinen propaganda menee läpi teissä junteissa.

Vierailija
28/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.nationthailand.com/news/general/40047166

Perinteinen saksalainen klanipää.

Idiootti, noi on virkavallan edustajia.

"Saksalaiset" olivat nimeltään jotain tsing tsong, ping pong.

Ei jaksa enää tarkistaa :-)

Vierailija
29/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011085996.html

Olipas rohkea tuo mies. 1 vs 3 tilanne on äärimmäisen vaikea.

Onkohan hänellä ollut jotain kamppailulajitaustaa?

Tuskin. Hän vain oli venäläinen mies. Venäläinen mies ei jää katselemassa ja seuraamaan tilannetta, kun naisten kimppuun hyökätään. Venäjä onkin yksi harvoista "valkoisista" maista, joissa miehet ovat vielä miehiä.

Vierailija
30/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomen ulkoministeriöstä kerrotaan Ilta-Sanomille, ettei heillä ole tietoa vastaavanlaisesta tapauksesta Thaimaan Phuketissa."

Täysi uutisankka. Kyllä um tietäisi, jos todella olisi tapahtunut. Eli taitaa olla venäläisen keksimä juttu, että naiset olivat suomalaisia....

Vierailija
31/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa kun menee tuonne haistapaskan paskaläävään, minne kokoontuu nykyjään koko maailman paskasakit lrveltämään.

Vierailija
32/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on puuttunut tuohon. Palstan ulimiehet olisi vaan juosseet karkuun. En erityisesti pidä venäläisistä, mutta siellä miehet myös puolustaa naisia. Ja kyllä, tiedän että siellä on myös paljon väkivaltaa. 

Vierailija
33/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Thaimaaseen en kyllä muuten menisi ikinä. Rozkasakin kokoontumisajot.🤮

Vierailija
34/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ja nyt on putlerille kaikki anteeksi annettu eikö niin vai  mitenkä on?Miksi se russakka ei ole rintamalla vaan hortoilee panomaassa?

Sota ei kaipaa yhtä miestä eikä yksi mies sotaa.

Joka on kyllä niin höpösanonta,Hitler,Stalin ym. kymmenet suursodan sytyttäjä johtotyypit, joo sota ei yhtä miestä kaipaa mutta yksi sen sodan voi aloittaa heh heh. Sota ei yhtä rivimiestä taikka sotilasta kaipaa olisi siinä enemmän järkeä.

Vierailija
35/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kulttuureissa ajatellaan samoista asioista täysin eri logiikalla:

Suomalaismiehet eivät ottaneet Turun puukottajaa kiinni, koska puukottajalla oli puukko. Mutta juuri tästä samasta syystä eräs maahanmuuttajamies otti puukottajan kiinni.

Vierailija
36/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

High Five. Ottakaa oppia muutkin venäläiset. Tuollainen teko on paljon sankarillisempi, kuin pikkulasten ta.ppaminen ohjuksilla. 

Vierailija
37/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuureissa ajatellaan samoista asioista täysin eri logiikalla:

Suomalaismiehet eivät ottaneet Turun puukottajaa kiinni, koska puukottajalla oli puukko. Mutta juuri tästä samasta syystä eräs maahanmuuttajamies otti puukottajan kiinni.

Joka ikisellä asialla on hyvät puolensa ja huonot puolensa. Agressiiviseen machokulttuuriin kuuluu kaiken sonnan lisäksi vahva miehinen suojelun tarve. Joskus se myös pelastaa henkiä.

Vierailija
38/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sääli ettei saanut kullia ,mitä hortoilee paikoissa jossa voi tulla melaa mekkoon vaikka ei itse haluaisikaan.

Vierailija
39/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.khaosodenglish.com/news/2025/03/09/germans-turk-nabbed-for-…;

Tuolla näkyy kuva rais kaajista. Värityksestä heti näkee, ettei kukaan noista ole saksalainen. 

Rasisti.

Vierailija
40/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa naisilla näyttäis olevan paljon paljasta pintaa.

Todella tummat hiukset molemmilla. On taidettu kansalaisuus uutisoitu väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi