Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Venäläismies pelasti suomalaisnaiset raiskaukselta Thaimaassa

Vierailija
10.03.2025 |

Mitä ajatuksia herättää että tekijöistä kaksi saksalaisia ja yksi turkkilainen

Kommentit (191)

Vierailija
61/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä asuu tosimiehet. 

Suomipojat on pelkkiä pullapoikia. 

Kertaapas talvisodan miestappiotilastot.

Vierailija
62/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne "saksalaiset" olleet turkkilaisia, etenkin kun keppostelivat toisen turkkilaisen seurassa.

Olen ollut Saksassa tilanteessa, missä 2 tuntematonta turkkilaista miestä tunkeutui mun ja mun kaverin hotellihuoneeseen. Mun kaveri kirkui ja huusi tilanteessa, ja miehet häipyivät pois hotellihuoneesta. Vaihdoimme myös heti hotellia. Miehet tulivat meidän hotellihuoneeseen omilla avaimillaan, eli olivat tod.näk. henkilökuntaa jollain tapaa. Mutta tilanne oli täysin asiaton, eivät selittäneet mitään tai anteeksipyydelleet tms.

Ulkomaanreissuilla onkin aina syytä tarkistaa majoitusliikkeiden taustat etukäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Thaimaaseen en kyllä muuten menisi ikinä. Rozkasakin kokoontumisajot.🤮

Eikös sun "höpö-höpö" paino ollut jotain 130 kiloa?

Et edes kestäisi 12 tunnin lentoa. Laihduta, avaa ovi, mene ulos. Harjoittele sillä tavalla "ulkomaille" menoa. Sitten myöhemmin voit ensikertaa matkustaa ulkomaille.  Silloin tiedät, ettei ne lomakohteet ole roskasakeille. Ellet itse tee niistä sellaista.

Vierailija
64/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.nationthailand.com/news/general/40047166

Perinteinen saksalainen klanipää.

Tuo on se venäläinen mies.

Vierailija
65/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Talvisodassakin uskalsivat hyökätä kun mies ylivoima oli kymmenkertainen ja asevoima satakertainen on ne kovia.

Miksi vertaat itseäsi talvisodan miehiin? Suomipojut ruikuttavat somessa jos parkkipaikalta on kauppaan 100m. 

Koska olen veteraani niitä viimeisiä,muuta kysyttävää ?

Vierailija
66/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne "saksalaiset" olleet turkkilaisia, etenkin kun keppostelivat toisen turkkilaisen seurassa.

Olen ollut Saksassa tilanteessa, missä 2 tuntematonta turkkilaista miestä tunkeutui mun ja mun kaverin hotellihuoneeseen. Mun kaveri kirkui ja huusi tilanteessa, ja miehet häipyivät pois hotellihuoneesta. Vaihdoimme myös heti hotellia. Miehet tulivat meidän hotellihuoneeseen omilla avaimillaan, eli olivat tod.näk. henkilökuntaa jollain tapaa. Mutta tilanne oli täysin asiaton, eivät selittäneet mitään tai anteeksipyydelleet tms.

minä tulla sanoa, että huoneessa lude ja rouvat saavat sviitti korvaukseksi. rouvat ei kuuntele vaan kirkua hysteerisenä. minä mennä pois enne kuin tulla metoo.

Vierailija
67/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri kulttuureissa ajatellaan samoista asioista täysin eri logiikalla:

Suomalaismiehet eivät ottaneet Turun puukottajaa kiinni, koska puukottajalla oli puukko. Mutta juuri tästä samasta syystä eräs maahanmuuttajamies otti puukottajan kiinni.

Suomalaismiehet tietää, että jos tuollaiseen sekaantuu, saa itse tuomion. Tulokas ei välttämättä ymmärtänyt sitä logiikkaa?

Venäläismieskin sen toki tietää, mutta on valmis ottamaan mitä tulee, jotta saa pelastettua naisen. Se on sitä todellista miehisyyttä, mikä on Suomesta jo kuollut sukupuuttoon.

Vierailija
68/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankari, hänen kaltaisia tarvitaan lisää🌹🥰

Vierailija
69/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Talvisodassakin uskalsivat hyökätä kun mies ylivoima oli kymmenkertainen ja asevoima satakertainen on ne kovia.

Miksi vertaat itseäsi talvisodan miehiin? Suomipojut ruikuttavat somessa jos parkkipaikalta on kauppaan 100m. 

Koska olen veteraani niitä viimeisiä,muuta kysyttävää ?

Missä tietokonepelissä olet veteraani? 

Vierailija
70/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista leideistä toinen vaikuttaa aasialaiselta. Saattaa asua Suomessa. Toinen voi olla pohjoismaalainen.

Jutussa sanotaan, että hotlahuone oli Alexsandr nimisen venäläisen, jonne tyypit oli tulossa.

Vierailija
71/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sankari, hänen kaltaisia tarvitaan lisää🌹🥰

Hyvät ry**ät eivät hengitä.

Vierailija
72/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten saanut Suomi mamma kalua kiimaansa on se sääli,no se oli sitten coitus in vai mitenkä se keskeytetty yhdyntä hienosti sanotaan.

Vierailija
73/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011085996.html

Olipas rohkea tuo mies. 1 vs 3 tilanne on äärimmäisen vaikea.

Onkohan hänellä ollut jotain kamppailulajitaustaa?

Tuskin. Hän vain oli venäläinen mies. Venäläinen mies ei jää katselemassa ja seuraamaan tilannetta, kun naisten kimppuun hyökätään. Venäjä onkin yksi harvoista "valkoisista" maista, joissa miehet ovat vielä miehiä.

Mutta silmää räpäyttämättä voivat hyökätä naisten kimppuun Ukrainassa.

Vierailija
74/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen pitkään muuten saanut olla tämä keskusteluketju täällä! Ei ole kaiken poistavan moderaattorin työvuoro selvästi alkanut vielä.

Vierailija
75/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla toki suomen kansalaisuus, mutta venäläisiä. Siksi mies menikin väliin. Suomalaiset vihamieliset akat olisi saaneet tulla raiskatuiksi.

Vierailija
76/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies", "nainen", "Thaimaa"...

Vierailija
77/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikkojen välillä ollut ilmeisesti jo yökerhossa jotain kahakkaa. Miehet iskeneet noita naisia, jolloin venäläismies tullut väliin, että hänen tyttis, seurannut riitaa ja tappelu.

Vierailija
78/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.nationthailand.com/news/general/40047166

Perinteinen saksalainen klanipää.

Tuo on se venäläinen mies.

Näyttää päästä ihan Eminemiltä

Vierailija
79/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät minustakaan näytä suomalaisilta, vaan aasialaisilta.

Suomen kansalaisuus tekee heistä suomalaisia. Venäläisiä ovat etnisyydeltään. Yhtälailla "tamperelaismies" raiskannut kertoo sen, että ei kyllä ole suomalainen vaan ä h l y.

Vierailija
80/191 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmikkojen välillä ollut ilmeisesti jo yökerhossa jotain kahakkaa. Miehet iskeneet noita naisia, jolloin venäläismies tullut väliin, että hänen tyttis, seurannut riitaa ja tappelu.

Ei sitä huo*aansa todennäköisesti thaikuissakaan anna parittajat ilmaiseksi polkea. Kimpasta pitää olla saada extraa ja tuli hinnasta riita. Niin tekijät kuin tapahtumapaikka viittaavat siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi