Paljonko nielee rahaa kuukausi kanarialla?
Kommentit (33)
Riippuu siitä syötkö ja juotko ravintoloissa, teetkö itse vai syötkö roskiksesta.
Jos täällä tarvii kysyä niin sulle se maksaa enemmän kuin sille joka itse ottaa asioista selvää.
Esimerkiksi asumiseen, paljonko menee jos kuukaudeksi vuokraa vaikka kaksion keskustasta? Ruokakauppaan varmaan noin 400 e/kk, jos sama mitä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä syötkö ja juotko ravintoloissa, teetkö itse vai syötkö roskiksesta.
Enimmäkseen teen itse. Ehkä kerran viikossa pizzaa tai jokin ravintolaruoka, joka ei kovin kallis.
Mulla maksoi pelkästään alle 1 viikko 1500€ lentoineen ja hotelleineen.
Kyllä nielee paljon ja välillä joutuu sylkemään osan pois ettei valu leualle.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi asumiseen, paljonko menee jos kuukaudeksi vuokraa vaikka kaksion keskustasta? Ruokakauppaan varmaan noin 400 e/kk, jos sama mitä Suomessa?
Käypä netistä katsomassa. Omatoimimatkailu vaatii omatoimisuutta.
Haluatko asua viiden tähden hotellissa vai majoittua teltassa keskellä metsää?
Kanarialle matkustaa vain ilkeät juntit, joille maistuu alkoholi vähän turhankin paljon. Pysy pois.
Viime talvena olin 4kk, rahaa meni n.800€/kk. Oli kalustettu yksiö vuokralla.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko asua viiden tähden hotellissa vai majoittua teltassa keskellä metsää?
Esimerkiksi kaksio keskustassa?
Liity Facebookissa johonkin Kanaria/Teneriffa-ryhmään, sieltä saat paljon tietoa.
Vuokramajoitus 700€, sähkö 30c/kwh. Ruokakauppaan 600€, matkavakuutus, lennot, taksit, hupirahat.
Varaudu torakoihin. Torakat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti espanjassa ja kanarian saarilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että ei riitä 400 ruokakauppaan. Juomavesi pitää ostaa myös. Jos on lämmin niin juotavaa menee aika paljon. Varaa 600 ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu torakoihin. Torakat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti espanjassa ja kanarian saarilla.
Ok. Auttaako jos ostaa torakkamyrkkyä ja suihkuttaa sitä viemäreitten aukkoihin? Hoitaako taloyhtiöt miten noita myrkytyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne on sen isompia siellä kun täälläkään.
About sama kustannustaso kuin suomessa. Kaikki mitä teet ylimääräistä maksaa sitten tietty extraa.