Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehen laukeamisessa kestää, kestää ja kestää....

Vierailija
09.03.2025 |

Miehellä on jo pitkään (yli 15 vuotta!) ollut enemmän tai vähemmän vaikeuksia laueta. Seksiin menee lähes poikkeuksetta yli tunti ja mulla saattaa olla paikat hellänä kaiken tämän jyystön takia 😬 Ongelma ei liity ainoastaan emätinyhdyntään, sillä tarjolla on usein myös sitä tiukempaa reikää ja myös suu- ja käsihoitoa. Suhteen ekoina vuosina tätä ongelmaa ei ollut (mies laukesi jopa useamman kerran yhdynnän aikana).

Ei ole vaihtoehtona se että jätetään hommat kesken, sillä se ei sovi miehelle. Haluaa siis laueta. 

Tämä vaikuttaa omiin haluihin aika merkittävästi, kun mulle riittäis välillä ihan hyvin 15-30min sessio ja näitä voisi sitten olla useammin.  Itse saan aika helposti ja mies hoiteleekin mulle yleensä jo ekoina minuutteina ensimmäisen orkun.

Mietin voiko ongelmalle tehdä jotain?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ukko tulee viidessä minuutissa ja sen kiinnostus lopahtaa siihen. Vaihdetaanko?

Vierailija
2/11 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun ukko tulee viidessä minuutissa ja sen kiinnostus lopahtaa siihen. Vaihdetaanko?

No ehkä ei kuitenkaan 😂 Välimuoto ois kiva

- Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei kuitenkaan 😂 Välimuoto ois kiva

- Aloittaja

Kokeilkaa vuoroviikoin, keskiarvo olis melkein puoli tuntia!

Vierailija
4/11 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kestänyt 19 vuoden ajan 2min ja sillä on seissyt tähän asti ku se vaan katsoo tai koskee mun tissejä, peppua. Nyt sillä on alkanut oleen ihme ongelmia että ei vaan seiso. Tai seisoo vähä ja lerpahtaa. Tuollainen vaihtelu ois todella ihanaa. Toki aloittajalla voi olla ikävää.

Vierailija
5/11 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vaan haeta erektiolääkkeitä? Itsellä oli ajoittain ongelmia erektion pysyvyyden kanssa kun uusi naisystävä ei ollut niin tiukka kuin mihin olin tottunut. Josei olekunnon stondista, niin orgasmin saaminenkin on työn takana. Hyvin äkkiä ongelma laajenee alapäästä myös yläpäähän, alkaa miettiä että älä nyt vaan lerpahda ja silloinhan se varmasti lerpahtaa kun naimisen sijaan keskittyy erektion miettimiseen.

Sitten kun kävin työterveyslääkärillä kipeän olkapään vuoksi niin samalla mainitsin lääkärille, että suihku on heikko ja vähän on seisokkiongelmia uuden naisen kanssa, niin lääkäri kirjoitti saman tien 5 mg tadalafiilireseptin. Nyt erektio kestää tarvittaessa vaikka tunteja.

M52

Vierailija
6/11 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy vaan kestää. Voithan katsella somea samanaikaisesti jos pitkästyttää.

Vierailija
7/11 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kestänyt 19 vuoden ajan 2min ja sillä on seissyt tähän asti ku se vaan katsoo tai koskee mun tissejä, peppua. Nyt sillä on alkanut oleen ihme ongelmia että ei vaan seiso. Tai seisoo vähä ja lerpahtaa. Tuollainen vaihtelu ois todella ihanaa. Toki aloittajalla voi olla ikävää.

Mulla taas seisoo aika hyvinkin, mutta lerpahtaa kun pitäis alkaa tosi toimiin. Aina käy näin. Kaipaisin kyllä varmaan enemmän kiihotusta kumppaniltani. Vai voiko kyse olla ihan omasta kyvystä vaan...  

M61

Vierailija
8/11 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun mikään ei kelpaa. Minuuttimunat haukutaan pystyyn ja sitten kun kestäisi pitkään, niin sekin on huono. 

Vierailija
9/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ongelm koske yleensä naisia?

Vierailija
10/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää opetella puristelemaan sillä pimpilläsi kunnolla.

Vierailija
11/11 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa vetää käteen salaa