Mieheni kävi aamulla penkomassa käsilaukkujani ilman lupaa etsien avaimia, oliko rikos
Käsilaukkuni sisältää sentään salaisia papereitakin.
Kommentit (33)
Miten tämä tuomittava rikos tuli sinulle ilmi?
Mun käsilaukkua ei kyllä tutki kukaan! Enkä mä tutki mieheni taskuja tai salkkua! Johan nyt on! Ei mitään tapoja enää!
Miehen rahoilla ostettu laukku joten iho umpeen.
Minusta on ihan normaali irtaimistoa eli samassa kodissa asuvat voi katsoa. Tärkeät asiat pidetään pin koodien ja lukkojen takana.
Onko ap:lla lupa säilyttää salassa pidettäviä papereita ihan vaan käsilaukussa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan normaali irtaimistoa eli samassa kodissa asuvat voi katsoa. Tärkeät asiat pidetään pin koodien ja lukkojen takana.
Ei samassa kodissa asuminen tarkoita, että kaikki tavarat on yhteusiä. Missä henkilökohtaiset tavarat säilyttää,jos ei kotona voi pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei samassa kodissa asuminen tarkoita, että kaikki tavarat on yhteusiä. Missä henkilökohtaiset tavarat säilyttää,jos ei kotona voi pitää?
Meillä on sovittu tietty kaappi/laatikko henkilökohtaiseksi mitä ei katsota ilman lupaa. Laukussa ei kuulu pitää mitään salassapidettävää, niin se on ns. vapaa-alue.
Paperi tai pipari, mihinkään ei kosketa ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sovittu tietty kaappi/laatikko henkilökohtaiseksi mitä ei katsota ilman lupaa. Laukussa ei kuulu pitää mitään salassapidettävää, niin se on ns. vapaa-alue.
Sinun laukkusi voi olla ns. vapaata-aluetta, minun laukkuni ei ole. Sinun säännöt ei päde muiden kodeissa.
Yhtälailla minä voin sanoa,ettei kaappi ole henkilökohtaista aluetta
Olen kyllä aina luottanut mieheeni, että saa käydä penkomassa avaimia. Salaiset työpaperit on sitten työlaukussa. Mutta tuskin hän mitään siitäkään ymmärtäisi...
ja koirankakkapussissa käytetyt terveyssiteet?
Ihania avioliittoja mammoilla. Huh tuota luottamuksen määrää.
Montako laukkua on arkikäytössäsi.
No voi kauhea. Kai se on pakko kopeloida laukkua. Mutta ensi kerralla lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä vaiheessa ole enää mitään henkilökohtaista kun asutaan yhdessä ja ollaan parisuhteessa.
Erotkaa, kun tuollaisia täytyy kysellä.