Mulla on 15v teini joka itkee usein kuunnellessaan musiikkia
Tätä on jatkunut ainakin pari kuukautta. On muutenkin jotenkin vetämätön. Olen tottakai jutellut hänelle ja hän on sanonut että kaikki on ok.
Onko teillä murrosiässä teinit alkaneet itkemään herkemmin? Tai itkettekö itse musiikkia kuunnellessa? Olen hieman huolissani.
Kommentit (28)
Musiikkia kuunnellessaan itkeminen on normaalia samoin tunteiden herkistyminen murrosiässä. Yleinen alakulo ja täysi ilottomuus taas vakavampaa.
Minä itken aina tämän biisin kuullessani:
Se on niin kaunis ja herkkä.
Itse en tykkää, että kukaan tulee utelemaan siihen lähelle. Tunnesotkuni olen aina selvittänyt itse. Toki en yläasteella ollut yhtä itsenäinen ja määrätietoinen, mitä olen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on hyvä terapeutti esim sydänsuruihin. Ei se välttämättä ole vakavaa. Itsekin joskus itken.
No ei todellakaan ole. Joku saatanan narkkari tekee biisin. Ja se olisi muka hyväksi kehittyvälle mielelle?
Riippuu varmaan mitä musiikkia kuuntelee :D
Riippuu todellakin! Mutta olkaahan varmoja kenen musaa ne kersat kuuntelee. Muusikot ja laulujen tekijät monet on aivan sairaita päästään ja sitten vielä huumeet päälle. Lapsensa ei kannata hengata ties kenen seurassa musiikin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkia kuunnellessaan itkeminen on normaalia samoin tunteiden herkistyminen murrosiässä. Yleinen alakulo ja täysi ilottomuus taas vakavampaa.
Niin. Kun en nyt ole ihan varma, onko tuo enää tervettä alakuloa. Jutellut olen ja sanoo itse niin, mutta en tiedä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Musiikkiteollisuus tekee nuoret masentuneeksi ja ahdistuneeksi. Musiikki voi olla rainaa ja koneääni laitteessa. Se ei ole itse tehtyä elävää musiikkia. Lisäksi laihduttaminen ja alkoholi voi vaikuttaa mielialaan. Ravintoaineiden ja unen saanti.
Tahdon sulle olla hyvin timantti. Oisit mulle timantti kämmenellä. Timanttei sulle en vois ikinä mä suoltaaaaaaaa.
Tahdot mulle olla hyvin timantti. Näin kun väität käsi timantilla. Täysin voinko silti sun timantteihisi luottaaaaaaaaa?
Niin timantti oot, sun vartalosi on timanttiaaaaa. Jos sua koskea mä saan. Mä silloin kauttaaltaaaan on timanttiaaaaaaaaaaaaaa.
Tahdot mulle olla hyvin timantti. Näin kun väität käsi timantilla. Täysin voinko silti sun timantteihisi luottaaaaaaaaa?
Tahdon sulle olla hyvin timantti. Muuten en voisi sua kiillotella. Kauas tahtoisin timanttini kantaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Tahdon sulle olla myöskin timantti. Jos voisit muutakin kuin klähmiä. Jos voit yksin mulle timanttini ollaaaaaaaaaaaa.
Niin timantti oot, sun vartalosi on timanttiaaaaa. Jos sua koskea mä saan. Mä silloin kauttaaltaaaan on timanttiaaaaaaaaaaaaaa.
Tahdon sulle olla hyvin timantti. Silloin kiilto olisi ihmisellä. Timantit kun mä saan, ja timantteja kun annnaaaaaaaaaaaaan.
Tahdon sulle olla hyvin timantti. Silloin kiilto olisi ihmisellä. Timantit kun mä saan, ja timantteja kun annnaaaaaaaaaaaaan.
Tahdon sulle olla hyvin timantti. Silloin kiilto olisi ihmisellä. Timantit kun mä saan, ja timantteja kun annnaaaaaaaaaaaaan......
Ai kaksi kuukautta putkeen? Olisin jo vienyt lääkäriin jos niin olisi. Ap