Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisilla miehillä on kova vienti parisuhdemarkkinoilla

Vierailija
09.03.2025 |

Kaikilla mun tuntemilla tavallisilla miehillä on ollut valinnanvaraakin naisten suhteen, joten ihmettelen noita puheita, ettei ne muka kelpaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä miehenä määritellä tavallisen naisen. Minulle "tavallinen nainen" on normaalipainoinen, kaunis, ei haasta riitaa parisuhteessa eikä internetissä, iloinen, ystävällinen, kohtelias, hyvätapainen ja myös toiset huomioon ottava ja heitä arvostava. Mun kokemus on että tällä palstalla ei ole tavallisia naisia ja harvassa ovat muutenkin. Tavallisuudellahan ei näin määriteltynä ole mitään tekemistä keskimääräisyyden kanssa, koska määreet täytää täysin hyvin harva.

Palstan katkeromammat vain tietää tilastomatematiikasta yhtä vähän kuin miehistäkin.

Tavallinen mies ei epävarmuuksissaan hauku täällä naisia joten se siitä sit.

Vierailija
22/25 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä miehenä määritellä tavallisen naisen. Minulle "tavallinen nainen" on normaalipainoinen, kaunis, ei haasta riitaa parisuhteessa eikä internetissä, iloinen, ystävällinen, kohtelias, hyvätapainen ja myös toiset huomioon ottava ja heitä arvostava. Mun kokemus on että tällä palstalla ei ole tavallisia naisia ja harvassa ovat muutenkin. Tavallisuudellahan ei näin määriteltynä ole mitään tekemistä keskimääräisyyden kanssa, koska määreet täytää täysin hyvin harva.

Palstan katkeromammat vain tietää tilastomatematiikasta yhtä vähän kuin miehistäkin.

Mutta eihän tämä palsta ole mikään seuranhakupalsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisen mukava, tavallisia töitä tekevä, tavallisia asioita harrastava, tavalliseen tapaan sosiaalinen, tavallisella arkisella tavalla tasapainoinen mies on kuuminta hottia.

Näitä on noi 0.1% miehistä

Vierailija
24/25 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun katsoi vaikkapa meidän pienkerrostalon asukkaita niin sellaiset miehet ovat parisuhteessa jotka on töissä, auto ja normaali ulkonäkö ja hyviä sosiaalisesti ja tasa-arvoisia, leikkivät usein lasten kanssa pihalla

Niin. He käyvät heteroravintoloissa ja vastaavat heteronaisten ilmoituksiin ja sieltä he löytävöt naisen. jonka kanssa aloittaa parisuhteen ja tehdä lapsia.

Eivät vietä koko elämää keslustelupalstoilla muita haukkuen, mene heterona homoravintoloihin etsimään lesboista tulevaa vaimoa tai vastaile lesbojen deitti-ilmoituksiin tai etsi maksullisista naisista tulevaa vaimoa romanttiseen, pitkäaikaiseen suhteeseen.

Vierailija
25/25 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta ja vauva.fi eivät ole seuranhakupalstoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan