Te, jotka sovitte heti treffit ettekä viestittele paljon, kuinka usein käytte treffeillä?
Tuli toisesta ketjusta mieleen. Itse pystyn sopimaan treffit ennestään tuntemattoman kanssa ehkä kerran kahdessa viikossa - tai en siis ole halukas tapaamaan tuntemattomia ihmisiä esim. läheisten tai ystävien kanssa vietetyn ajan kustannuksella, en myöskään ole halukas luopumaan kaikesta omasta ajasta. Näin ollen treffit olisi mahdollisia ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa. Käytännössä en edes käy niin usein treffeillä, koska haluan nimenomaan aluksi viestitellä, jotta selviää, keiden kanssa oikeasti haluaa tavata. Enkä edes swaippaa oikealle kovin paljon ihmisiä.
Olen huomannut, että moni mies tosiaan ehdottaa treffejä jo ekassa viestissä, ja usein keskusteluissa moni tuntuu pitävän hyvänä käytäntönä sitä, että ei juuri viestitellä, vaan mennään treffeille "heti". Ymmärrän tämänkin kyllä, mutta mistä ihmisillä riittää aika siihen? Vai tuleeko niitä treffimahdollisuuksia sitten niin harvoin, että voi vaikka heti lähteäkin. Mietin vaan, että jos vaikka maanantaina saisi kolme matchia, niin ihanko oikeasti ehditte ja jaksatte yhden viikon aikana tavata kolme uutta ihmistä? Itselläni kävisi todennäköisesti niin, että viestittelyn jälkeen näistä lopulta ei tavattaisi yhdenkään kanssa, tai sitten maksimissaan just sen yhden...
Kommentit (5)
Onpa taas hankala tuo tinder joillekin. Koko ajan pitää kysyä neuvoa.
Ihan niin kuin itsekin selitit, myös meillä miehillä on muu elämä. Myös viestittely vie aika tältä. Ei treffejä toki ekasaa viestissä ehdoteta, mutta parin päivän sisään, ja match alkaa kiinnostaa.
Sovelluksissa on liikaa niitä, jotka ovat tulleet vain juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas hankala tuo tinder joillekin. Koko ajan pitää kysyä neuvoa.
Ihan niin kuin itsekin selitit, myös meillä miehillä on muu elämä. Myös viestittely vie aika tältä. Ei treffejä toki ekasaa viestissä ehdoteta, mutta parin päivän sisään, ja match alkaa kiinnostaa.
Sovelluksissa on liikaa niitä, jotka ovat tulleet vain juttelemaan.
Ei Tinder ole minulle vaikea, kiinnostaa vaan. Ja tuo, että "jos match alkaa kiinnostaa" viittaa siihen, että sen parin päivän aikana ON viestitelty. Kyllä minustakin parin päivän viestittelyn jälkeen on ihan ok ehdottaa treffejä. Tuohan on ihan eri asia, kuin mistä kirjoitin. Tarkoitin siis sitä, ettei juurikaan viestitellä tai jopa heti matchin jälkeen sovitaan treffit. Itse koen, että treffeillä käyminen useiden ihmisten kanssa vie enemmän aikaa kuin se, että selvittää viestittelyn aikana, kiinnostaako tavata, jolloin voi matheista karsia todennäköisesti valtaosan pois, ja lopulta meneekin tapaamaan yhtä tai kahta.
Mä pääsin reilu puoli vuotta sitten eroon takiaismiehestä jota "deittailin" melkein vuoden. Nyt en aio tavata ketään. No eipä ole tullut tarjontaakaan kun itseä viisi vuotta vanhemmat etsivät tinderistä vain tilattavaa panoseuraa. Nautin omasta ajasta ja treffille aion korkeintaan kun sopiva mies parisuhdetta ajatellen tulee vastaan mutta eipä sillä kiire. Haluan elää rauhassa kiireetöntä elämää silloin kun se on kiireetöntä. Arkena opiskelu ja urheilut pitävät kiireisenä ja erilaiset tapahtumat.
Aikoinaan kun jäin sinkuksi muutama vuosi takaperin tapasin neljä eri miestä vajaan vuoden aikana. Sekin oli vähän liikaa.
Viimeksi kun olin Tinderissä, tuli vastaan vain kaksi kiinnostavaa. Kummankaan kanssa ei tavattu. Toisen kanssa ei oltu sopiva match, koska hänellä oli lasten hankkimiseen ehkä-kanta, ja itse en enää halua lapsia, ja toisen elämän tyyli oli sitten tarkemmin juteltua sittenkin liian erilainen, ei oikein yhteensovitettavissa omani kanssa,
..