KAJ vai Erika?
Kommentit (219)
Kyllä se Vikman voittaa..näin jo enne unta tästä. Onhan hänen kappale nyt suositumpi kuin tuo junttiralli sauna
KAJ iloinen ja lapsillekin sopiva roolimalli, toisin kuin Erika
Erika.
Jos vastauksesi on KAJ; olet vähäpukeisia naisia väheksyvä nainen tai mies, jonka mielestä huumorilla pärjää. Suomihan sen KAJ'n äänesti jatkoon, koska pelkäävät Erikan voittoa.
Suomi on siitä paska maa, ettemme ole edes omiemme puolella. Suomenruotsalaiset haluavat lähes aina olla ruotsalaisia, eivätkä suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Vikman voittaa..näin jo enne unta tästä. Onhan hänen kappale nyt suositumpi kuin tuo junttiralli sauna
Ei muuten ole, kuunteluissa ja katseluissa KAJ mennyt jo ohi niin että heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
KAJ iloinen ja lapsillekin sopiva roolimalli, toisin kuin Erika
Juuri näin!
Lapset tykkäävät Bara bada bastu-laulusta ja tanssista.
Erikan biisi on hiukan omituinen, enkä halua että omat lapset "leikkivät" sitä.
Vierailija kirjoitti:
Näistä KAJ enemmän minun mieleen, alunperin kannatin Puppya.
Kai sinä höpsö luulet, että se Puppy on oikeasti koiranpentu? Ei ole. Se on alistuva koiranpentua leikkivä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Erika.
Jos vastauksesi on KAJ; olet vähäpukeisia naisia väheksyvä nainen tai mies, jonka mielestä huumorilla pärjää. Suomihan sen KAJ'n äänesti jatkoon, koska pelkäävät Erikan voittoa.
Suomi on siitä paska maa, ettemme ole edes omiemme puolella. Suomenruotsalaiset haluavat lähes aina olla ruotsalaisia, eivätkä suomalaisia.
Suomalaiset haluavat olla Suomen puolella, mutta Erikan biisi ei ole hyvä ja lauluääni on kehno, lähinnä pelkkää huutamista. Näitä musiikillisia puutteita yritetään paikkailla unettavalla rivolla esityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä KAJ enemmän minun mieleen, alunperin kannatin Puppya.
Kai sinä höpsö luulet, että se Puppy on oikeasti koiranpentu? Ei ole. Se on alistuva koiranpentua leikkivä ihminen.
Niin?
Kai se Kaj on parempi, mutta se mun täytyy kyllä sanoa, että mun pippeli fanittaa Eerikaa
Vierailija kirjoitti:
Erika.
No, annan minun epäillä.
Mellopediasta:
Närmare statistisk presenteras efter Melodifestivalen 2025.
Antal röstande: 1 152 754 enheter (app och telefon)
KAJ:s bidrag "Bara bada bastu" fick det högsta antalet röster för ett enskilt bidrag någonsin i Melodifestivalen, något som omnämndes i programmet Efterfest.
En usko, että suomalaisten vpn-äänet olivat merkittävässä roolissa tässä.
KAJ on juuri sitä mitä tässä ajassa tarvitaan Erikan momentum olisi ollut neljä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla meille sitten Ruotsalainen edustaja.
Ei kiitos.
Jos Erika vaihtaa varusteet kevyempään tai lavashown hardcoreen niin silloin saattaa voida kilpailla Kajn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
KAJ on juuri sitä mitä tässä ajassa tarvitaan Erikan momentum olisi ollut neljä vuotta sitten.
Tai 40 vuotta sitten kasarilla tuo olisi voinut olla "räväkkää", tähän aikaan Erikan esitys ei tuo mitään uutta.
Erika vois vähän revittää euroviisuissa ja vähän vilauttaa 😘
Kyllä pistetään jalalla koreasti,lapset jytkyttää mukana .Hyvä tarttuva melodia Kaj.
Tässähän kysyttiin mielipidettä näistä kahdesta. Se kummasta tykkää, on jokaisen oma asia.
Tykkäsin Erikan videosta, mutta live-esitys oli ruma, tunkkainen ja äijämäinen. Erika oli stailattu kulahtaneeksi ja vanhan näköiseksi.
Kajn esitys on hyväntuulinen ja keveä. Tykkään. Tykkään myös saunoa. :)