Jälkiliukkaille
Olen pitkään harkinnut toteuttavani fantasiani pääsystä jälkiliukkaille.
Yksi tuttavapariskunta olisi mahdollisesti suostuva tähän. Eli perheen isäntä hoitaisi ensimmäisen siemennyksen. Tämän jälkeen pääsisin pukille.
Onko kenelläkään kokemusta?
M28
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No jopas on sattuma että tuollainen löytyy lähipiiristä!
Ootko vielä nähnyt millaiseen creampie-pilluun pääset työntymään, laittoivatko kuvia ennakkoon?
Ei sentään. Toki tämä vielä heillä harkinnassa. Eli halukkaita saisi ilmaantua.
Tarvittaessa voin itse käyttää kumia. Se ei ole minulle tässä este.
AP
Kokemusta mistä? Koko prosessista vai spermatruun pilluun laukeamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta mistä? Koko prosessista vai spermatruun pilluun laukeamisesta?
Koko prosessista tai spermattuun pilluun pääsemisestä
En usko että tuntuisi miltään. Liian liukasta
Ei oo kokemusta vaa voisin kokeilla !
Sun ap pitää nuolla sitä vittua sen jälkeen, kun se mies on lauennut sinne ja sitten panet, jos haluat tehdä sen kunolla.
Kokemusta on sekä oman vaimoni pillusta että toisen parin vaimon pillusta kun niihin on jo lauettu. Makeen tuntuista ja kiihottavaa kun pääsee työntymään just toisen naimaan pilluun.
Todella märkää ja liukasta on kun menee valmiiksi sisään roiskittujen spermojen perään nussimaan.
Mistäs tällaista seuraa saisi? Kiinnostaisi myös täällä
M32
Vierailija kirjoitti:
Todella märkää ja liukasta on kun menee valmiiksi sisään roiskittujen spermojen perään nussimaan.
Mukavasti nesteitä olisi myös nuoltavaksi.
Yhden kokemuksen perusteella ei sen ihmeellisempää kuin esileikkien jälkeisellä pimpsalla liukastelu. Vieraan sonnin spermat valuu pois heti kun mies nousee satulasta. Samalla tavalla valahtaa omat spessetkin. Tietty fiilis on toinen kun paikalla on kolmas, joka juuri on pannut ja huudattanut tärinäpeppua kunnolla. Ei se kuitenkaan liukkaudesta johdu.
On kokemusta ja seuraavan kerran taas ensi torstaina. On siinä jotain irstasta/kiihottavaa vaihtaa miestä, varsinkin jos nainen kontillaan - vaihto käy nopsasti. Jos ei heti lennä niin lennosta voi vaihdella pariinkin kertaan ennen laukeamista. M60.
Oliko lapsia? Halutaanko sinut isäksi?
Mies 60 vastaa. On toki lapsia, aikuisia jo.
Pariskunta, jota viihdytän, on ikäluokkaani, joten ei tietenkään puhettakaan lapsista.
Sitä paitsi, pariskunnan mies vetelee paljaalla, minulla on kondomi. Mukava työntää
kulli sakeaan soppaan :)
Erittäin ymmärtäväinen ystävä sinulla ja ilmeisesti myös hänen kumppani jos tuohon suostuu tai asiasta innostuu.
No jopas on sattuma että tuollainen löytyy lähipiiristä!
Ootko vielä nähnyt millaiseen creampie-pilluun pääset työntymään, laittoivatko kuvia ennakkoon?