Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköni rikkoo kavereideni parisuhteita

Vierailija
09.03.2025 |

Tämä ei ole vitsi, vaan minulle oikea ongelma. Olen mies, joka on ulkonäöltään/olemukseltaan naisten mielestä ilmeisesti, jotenkin poikkeuksellinen. Tästä johtuen joudun jatkuvien iskemisyritysten kohteeksi työpaikoilla ja baareissa. Ongelmaksi on muodostunut myös se, että en voi olla kenenkään naisen kaveri, koska jokainen aina lähestyy minua fyysisesti riippumatta siitä ovatko he suhteessa, ja tämä on osittain muuttanut käsitystänikin naisista. Pahinta on, että haluaisin olla miehen kaveri, mutta jos kaverimieheni vaimo/naisystävä näkee minut niin niiden käytös muuttuu täysin, ja minun ja kaverimieheni välille syntyy epämiellyttävä kitka. Ja on kaksi kertaa käynyt niinkin että kaverini vaimot ovat koittaneet fyysisesti humalassa saada minua. Tämä häiritsee minun elämääni oikeasti, ja tottakai olen mielelläni hyvännäköinen mielummin kuin huononnäköinen vaikka uskon että kaikki on omalla tavallaan kauniita/komeita. Haluan normaaleita kaverisuhteita miesten kanssa, ilman että heidän naisensa pilaavat meidän kaverisuhteen. Te naiset jotka luette tätä, niin olkaa enemmän huomaavaisia, ja miettikään oman miehenne tunteita.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyyppiä Justin Baldoni, niin ymmärrän huolesi.

Jotkut vain ovat vetovoimaisempia kuin toiset, Miksi? Vaikea sanoa.

Vaikka kuulostaa enemmän provolta, kun sanon tämän, niin tuo Baldoni on ihan perust tumma kaveri verrattuna minuun on ihan tavis :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi