Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköni rikkoo kavereideni parisuhteita

Vierailija
09.03.2025 |

Tämä ei ole vitsi, vaan minulle oikea ongelma. Olen mies, joka on ulkonäöltään/olemukseltaan naisten mielestä ilmeisesti, jotenkin poikkeuksellinen. Tästä johtuen joudun jatkuvien iskemisyritysten kohteeksi työpaikoilla ja baareissa. Ongelmaksi on muodostunut myös se, että en voi olla kenenkään naisen kaveri, koska jokainen aina lähestyy minua fyysisesti riippumatta siitä ovatko he suhteessa, ja tämä on osittain muuttanut käsitystänikin naisista. Pahinta on, että haluaisin olla miehen kaveri, mutta jos kaverimieheni vaimo/naisystävä näkee minut niin niiden käytös muuttuu täysin, ja minun ja kaverimieheni välille syntyy epämiellyttävä kitka. Ja on kaksi kertaa käynyt niinkin että kaverini vaimot ovat koittaneet fyysisesti humalassa saada minua. Tämä häiritsee minun elämääni oikeasti, ja tottakai olen mielelläni hyvännäköinen mielummin kuin huononnäköinen vaikka uskon että kaikki on omalla tavallaan kauniita/komeita. Haluan normaaleita kaverisuhteita miesten kanssa, ilman että heidän naisensa pilaavat meidän kaverisuhteen. Te naiset jotka luette tätä, niin olkaa enemmän huomaavaisia, ja miettikään oman miehenne tunteita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin etten saa tähän järkeviä vastauksia :D

Vierailija
2/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Joku mulkku meni kertomaan mun mulkun pituuden ja nyt kaveripippaloissa naiset haluaa tarkistaa puheiden paikkaansapitävyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mallin töitä? Ala alusvaatemalliksi.

Vierailija
4/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut mallin töitä? Ala alusvaatemalliksi.

kyllä on pyydetty malliksi, mutta en halua semmoista työtä

Vierailija
5/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arvasin etten saa tähän järkeviä vastauksia :D

Sitä saa mitä tilaa. 

Vierailija
6/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut täällä aiemminkin usein. Sanasta sanaan sillä erotuksella, että välillä aloittaja kertoo olevansa mies ja välillä nainen.

Nää, jotka säilyttävät omia trollauksiaan ja sitten copy pasteavat niitä tänne, ovat kyllä kummallinen laji.

Vierailija
7/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat?

Vierailija
8/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut täällä aiemminkin usein. Sanasta sanaan sillä erotuksella, että välillä aloittaja kertoo olevansa mies ja välillä nainen.

Nää, jotka säilyttävät omia trollauksiaan ja sitten copy pasteavat niitä tänne, ovat kyllä kummallinen laji.

Yksinäisiä, mielenvikaisia.

Vierailija
9/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa.

Olen itsekin nähnyt joidenkin naisten käyttäytyvän tuolla tavoin epäasiallisesti biologia edellä...

Joskus siis noinkin päin vaikka yleensä toisinpäin.

T. Nainen

Vierailija
10/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan.

Vierailija
11/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just meinasin kommentoida, että sukupuolenvaihdoskaan ei sitten poistanut aloittajalta tätä ongelmaa :D

Vierailija
12/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, menin halpaan ja yritin ymmärtää.

T. 9

Vierailija
13/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalaa.

Olen itsekin nähnyt joidenkin naisten käyttäytyvän tuolla tavoin epäasiallisesti biologia edellä...

Joskus siis noinkin päin vaikka yleensä toisinpäin.

T. Nainen

Tämä tuntuu olevan minun kohdalla liiankin yleistä, ja juuri suurin ongelma on se, että en halua kaverisuhteitteni rikkoutuvan naisen takia ja että kaverini tuntee itsensä surulliseksi 

Vierailija
14/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa tohon mitään sanoa, kun ei ole koskaan sattunut omalle kohdalle vastaavaa. Yleensä olen niin rakastunut omaan mieheemi, etteivät muut miehet herätä minussa mtään tunteita, eikä kellään ole ollut niin poikkeuksellisen komeaa kaveria, että olisin siitä ollut vaikuttunut.

Vierailija
15/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyyppiä Justin Baldoni, niin ymmärrän huolesi.

Jotkut vain ovat vetovoimaisempia kuin toiset, Miksi? Vaikea sanoa.

Vierailija
16/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan ihmeellistä

Otan osaa.

Vierailija
17/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, menin halpaan ja yritin ymmärtää.

T. 9

Kyllä ton muutenkin nyt trolliksi tajuaa, jos pää ei ole umpiluuta.

Vierailija
18/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just meinasin kommentoida, että sukupuolenvaihdoskaan ei sitten poistanut aloittajalta tätä ongelmaa :D

🤣🤣🤣👍

Vierailija
19/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkiyttäisikö kaapista ulostulo näitä tilanteita?

Vierailija
20/21 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ja ap hävisi kuin pieru saharaan. Olipa yllätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi