Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten narsistista pääsee eroon? Vainoava ex

Vierailija
08.03.2025 |

Tilanne siis se että ollaan erottu lähes vuosi sitten. Itse suhde oli lyhyt vaikkakin melko intensiivinen, mutta jo alussa minulle näkyi varoitusmerkkejä miehen persoonasta. Hän oli todella itsekeskeinen, omahyväinen, piikittelevä, vahtiva, laskelmoitu ja kylmäkin. Emme arvatustikaan saaneet hommaa toimimaan ja itse uiskentelin pois katiskasta kahdesti jo alussa, mutta hän kalasti minut takaisin veneeseen. Vasta kun suhde päättyi hänen tahdostaan, ero piti.

Nyt olen alkanut saamaan tykkäyksiä ja katselukertoja instastoryyni, ja ihan viimeksi nyt aamuyöllä on tullut häneltä tekstiviesti. En ole viestiä lukenut, ja esikatselussakin lukee vain "kuva" koska on sellaisen vissiin lähettänyt. Mies ei juo joten mikään känniviestikään se ei ole. Olen estänyt hänet whatsappissa ja hänen vanhan tilinsä instassa, mutta on vissiin luonut uuden jolla stalkkailee.

Tiedän että tämä mies on sitä sorttia että jotain ikävyyksiä on tiedossa joten haluaisin hänestä lopullisesti eroon. Voiko niin tehdä ilman että kuolettaa somen ja vaihtaa puhelinnumeron?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin pääsee kenestä tahansa eroon, totaalisesti jätät vain taaksesi. 

Kannattaa sanoa hänelle suoraan että jättää sinut rauhaan.

Vierailija
2/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin Nasse-sedästä eroon kun hän löysi uuden vakituisen naisen. Onneksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. 

Vierailija
4/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille että mitä enemmän viestejä, sitä varmempi keissi kotirauhanhäirinnälle. Kyllä narsku tietää että oikeita ongelmia ei itselleen halua.

Vierailija
5/5 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy saada asia käännettyä päässäsi niin päin että narsisti ei enää pysty viedä sinua. Hän kirjoittaa sinulle, mitä sitten? Hän käy tykkäämässä, ei muuta mitään. Estä tämä uusikin tai jätä ainakin avaamatta viestit. Hän tekee mitä vain jos saa sinusta reaktion irti. Älä anna kiusata itseäsi vaan jätä huomiotta. Ei kuulu sinun elämään enää. Jos taas ylittää laillisuuden rajan, niin yhteys poliisiin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi