Montako kahvipakettia löytyy kaapistasi?
Kommentit (46)
Enää yksi. Ei oo ollut nyt tarjouksia. Apua!!!
8 täyttä ja 1 käytössä oleva vajaa.
Meillä vain mies juo kahvia. Taitaa yksi papupussi olla kaapissa. Me muut juomme teetä. Sitä sitten onkin yksi vetolaatikollinen, eri laatuja ja makuja.
Viime syksynä jouduin ostamaan pari normihintaista pakettia,mut nyt hätävara taas ok.
Enkä noin 10 jäljellä joulun alennuksista.
S-kaupasssa kai tulossa ale,ku oli varattuna useita lavoja kulta katriinaa ;-)
Kai tiesitte, ettei kahvi ole kovin säilyvä tuote?
Ja vastaus kyssäriin. Kaksi kiloa perus lavazzaa papuina. Hinta Saksasta tilattuna sama kuin sillä juhliksella.
Vierailija kirjoitti:
S-kaupasssa kai tulossa ale,ku oli varattuna useita lavoja kulta katriinaa ;-)
Kirjottelivat että ostivat varastot täyteen kahvia hapanimeltymään, kun tiesivät hintojen nousevan.
Joku tuonkin kuraliemijauheen sitten ostaa, kun halavalla saa. Kannattaa alkaa katselemaan niitä päiväyksiä.
Mun kaapissa ei ole koskaan ollut yhtään kahvipakettia, en omista edes keitintä.
Paketteja ei ole. Jauhan itse laatupavuista, jotka valikoin kuin Pauligin menneen maailman kahvimainoksissa.
Ihmiset jotka kehuvat tarjoamaani kahvia, nostan heidät korkealle henkilökohtaisessa arvostuksessani. Kyky erottaa kahvin makua osoittaa minulle ihmisen kuuluvan parhaaseen A ryhmään.
Kolmisenkymmentä, ukolla kahvifetissi. Järjestelee niitä päivämäärien mukaan, tarjouksesta kaikki totta kai.
0. Jauhan itse tuoreista pavuista.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiesitte, ettei kahvi ole kovin säilyvä tuote?
Ja vastaus kyssäriin. Kaksi kiloa perus lavazzaa papuina. Hinta Saksasta tilattuna sama kuin sillä juhliksella.
Ei pelkoa että ehtisi pilaantumaan, meillä kuluu paketti kahdessa, kolmessa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
0. Jauhan itse tuoreista pavuista.
Millainen kahvimylly sinulla on?
Yksi avattu. Ostan seuraavan kun tämä alkaa olla tyhjä.
Meillä noin 40kpl, myös tarjouksista :)