Pystyt katsomaan klo. 21.00 Melodyfestivalen ja KAJ esityksen YLE areenasta. Linkki
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan tämä loppuu? Loppuu myös KAJ hehkutuskin vähin äänin. Jos voitto tulee heille niin viisuissa tulee NQ.
mitä tarkoittaa toi NQ?
Vierailija kirjoitti:
Siellä kuulemma myös Arja Saijonmaa.
No Ruotsissahan tämä viettää enimmän aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen etsinyt tietoa kuinka äänestää, kunhan finaali koittaa ????
Ei me rehelliset suomalaiset Suomesta äänestetä. Olisi huijausta. Älkää tehkö niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me rehelliset suomalaiset Suomesta äänestetä. Olisi huijausta. Älkää tehkö niin
Miksi ulkomaalaiset sitten sai äänestää Erikaa umk:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa.
Miksi luulet että ketään kiinnostaa se kiinnostaako sinua? Ei se sulle mikään henkkoht ehdotus ollu 😅
Vetääkö tää Jon Lundvik joka vuosi saman biisin? Aina samalta kuulostava turhanpäiväinen jollotus.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä pystynyt katsomaan kyseistä ohjelmaa
Oletko kirjautunut Yle Areenaan ? Itsellä Telia Play ja sen kautta tv:stä hain, ei tarvitse odottaa Ylen tv-lähetystä mikä alkaa vasta klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisin? Euroviisut ovat jo vuosia olleet laulukilpailun sijaan pelkkä sirkuksen ja lihatiskin yhdistelmä, millä ei ole mitään tekemistä laulamisen kanssa.
Euroviisuilla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä laulamisen kanssa. Se on song contest, ei singing contest - etsitään siis parasta biisiä, ei laulajaa.
Cowboy-barbit näyttävät hyviltä. Ihan hirvee biisi, mutta parempi kuin Jon Lundvikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ on jo tähän mennessä voittanut !
Vierailija kirjoitti:
Jiihaa musa oli 90 luvulla
Joo, tälle vuosituhannelle päivitetty Rednex oli tuo
Vierailija kirjoitti:
Narsistiset ruotsalaiset pakottavat KAJn esitystä suomenkielisille samalla tavalla kuin pakottavat kolonialistikieltään pakkoruotsin muodossa.
Ruotsi pyysi että KAJ osallistuu kilpailuun !
Tämä mylittleponyjen jiihaa oli kyllä kovin tuttu ja kuultu jo aikaa sitten, mutta en saa päähäni kenen biisistä / hitistä tämä oli kopio.
Onkohan rodeo ensi kerralla mukana umk:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsoisin? Euroviisut ovat jo vuosia olleet laulukilpailun sijaan pelkkä sirkuksen ja lihatiskin yhdistelmä, millä ei ole mitään tekemistä laulamisen kanssa.
Mitä ihmettä täällä roikut? Menehän tekemään jo jotain fiksumpaa.
Mikäs Live and Let Die -kopio tämä on? 😳
Miksi tuon juontajan nimi on keijo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAJ on jo tähän mennessä voittanut !
Samaa mieltä. 👍