Pystyt katsomaan klo. 21.00 Melodyfestivalen ja KAJ esityksen YLE areenasta. Linkki
Kommentit (231)
Tykkään tuosta Hush hush -kappaleesta!!
No nyt on månsin vuoro ja on ysi eli aika nopsaan tämä etenee. Kohta on Kaj.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt kyllä kovin kovatasoiseksi osaa melloja väittää näiden kolmen ekan esiintyjän perusteella. Ja nyt ei siis edes ole mikään semi menossa vaan finaali eli nyt on parasta tarjolla.
No, tämä klara on parempi mutta biisin kertsissä on jotain häiritsevän tuttua. Siis muukin kuin nuo lortsumaiset uikutukset.
Mellosta on tullut ihan surkea. Kisaamassa on 30 biisiä, joista ehkä kolmessa tai neljässä on euroviisuainesta. Sitten renkutellaan läpi viisi pitkästyttävää osakilpailua. Biisien tekijät ovat samoja jimmyjä joka biiseissä, samat esiintyjät vuodesta toiseen. Nykymeiningillä Mellon voisi tiivistää pelkäksi finaaliksi. Jos Måns tai Loreen haluavat osallistua, voidaan sopia, ettei Melloa tarvitse turhaan järjestää.
Tuskinpa sinä sovit ruotsalaisten karsintakilpailusta yhtään mitään :D mellot on supertapahtuma tuolla, isompi juttu kuin itse euroviisut, ja meno paikan päällä ihan mieletön. Osallistupa joskus niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielinen jätkä
Tulee aina mieleen petter northug.
Kukaan muu kuin Måns ei pärjäisi tällä biisillä.
Ei tämä Måns hyvä ole ainakaan. Alku omasta voittobiisistä matkimista ja loppu saman hokemista. Eijeijej
Mä tykkään Månsista, mutta kyllä nyt on pelattu niin varman päälle, että kipale on ihan kuin jostain euroviisujen ale-laarista haettu
No on tämä ihan eri tasolla kuin yksikään tätä ennen, mutta silti jotenkin pliisu ja tosi tylsä mikä ei kyllä jää mieleen eikä ole pelkoakaan että tämä korvamadoksi jäisi.
Tässä on ihan liikaa tuollaista kylmän metallista kaikua mistä tulee mieleen joku avaruusromun leijailu.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsä vallankumous.
Ei kyllä sovi tähän maailmanaikaan mitenkään tuollainen vallankumous-kappale. Etenkään euroopassa ei kukaan taatusti halua minkäänlaista vallankumousta eikä edes muistutusta sellaisesta.
Tää Saga herttanen tyttö ja biisi ok
Jokohan rodeo-tädit kirjoittaa "omaa" kappalettaan tämän inspiroimana?
En pysty enkä halua. Mä harrastan lemmiskelyä. Juon viiniä naiseni navasta ja rakastelen hänen kanssaan pitkällä kaavalla.
Mellosta on tullut ihan surkea. Kisaamassa on 30 biisiä, joista ehkä kolmessa tai neljässä on euroviisuainesta. Sitten renkutellaan läpi viisi pitkästyttävää osakilpailua. Biisien tekijät ovat samoja jimmyjä joka biiseissä, samat esiintyjät vuodesta toiseen. Nykymeiningillä Mellon voisi tiivistää pelkäksi finaaliksi. Jos Måns tai Loreen haluavat osallistua, voidaan sopia, ettei Melloa tarvitse turhaan järjestää.