Mitä kamalaa isäni on tehnyt ulkomailla...
Olen alkanut ihmettelemään kun leski isäni haluaa viettää aina puolet vuodesta samassa lomakohteessa vuodesta toiseen. Tämä paikka vetää puoleensa lapsista siinä mielessä kiinnostuneita ihmisiä ja nyt olen alkanut ihmetellä miksi hän palaa sinne yhä uudelleen ja uudelleen ja takaisin tulee yhtä tyytyväisenä.
Kommentit (82)
sen takia että Suomessa puolet vuodesta tuo keli on aika kurja.
Itse ainakin muutan ulkomaille kun tulen eläkeikään juuri tästä syystä.
Ei kannata silmiään sulkea, vaikka epäilyjen kohteena olisikin oma isä. Tarkkaile. Kysele ulkomailla viettämistään ajoista, tarjoudu vaikkapa lähtemään yhdessä hänen kanssaan tuonne lomakohteeseen, mikä on reaktio?
Vierailija:
Olen alkanut ihmettelemään kun leski isäni haluaa viettää aina puolet vuodesta samassa lomakohteessa vuodesta toiseen. Tämä paikka vetää puoleensa lapsista siinä mielessä kiinnostuneita ihmisiä ja nyt olen alkanut ihmetellä miksi hän palaa sinne yhä uudelleen ja uudelleen ja takaisin tulee yhtä tyytyväisenä.
Mummo on tätä juttua muutaman kerran jauhanu. Varottelee, että ei saa antaa tyttöä vaarin hoidettavaks, koska mummo on KUULLUT, että jossain LIIKKUU JUTTUA, että vaarilla OLISI MAHDOLLISESTI tällaisia taipumuksia. Ja sitten juttu jatkuu siten, että koska vaarin isä käytti hyväkseen mun äitiä, niin sitä on myös suvussa... (En muuten ole äitiltäni kuullut, että olisi joutunut hyväksikäytettäväksi. Ja jos näin on, minusta äitini olisi itse saanut päättää kertooko vaiko ei...) Eli tältä pohjalta.
Olen siis se, jolla on ainakin pöpi mummo, vaarista ei ole varma...
Vaikka ap olisikin provoilija, tällaista tapahtuu, pedofiilejä on joka paikassa, tuttujemmekin joukossa!
13
on maailman mukavimpia lomakohteita.
Kelit on hienot. Ruoka on hyvää. Maisemat kauniita ja ihmiset kohteliaita. Golf-kentät ovat mainioita.
Jos lompakossa olisi rahaa, niin viettäisin itsekin lomiani useammin siellä. Espanjan ja Kreikan turistirysien sijaan. Nauttisin varmasti.
Jos ei olisi pakko käydä töissä, saattaisin jopa asua siellä osan vuodesta. Ennemmin, kuin Marbellassa tai Floridassa. Mielestäni jälkimmäisinä mainitut paikat ovat vastenmielisiä. Kyllä, olen molemmissa käynyt.
Ja ei. En ole pedofiili.
jos et tiedä kenen kanssa siellä ulkomailla pyörii..
Oletko nyt ihan tosissasi tämän aloituksen kanssa? Epäiletkö oikeasti isääsi pedofiiliksi? Jos olet tosissasi ja epäilet, toivon vaan että pidät häntä silmällä ja tarvittaessa tutkit /teet poliisille tutkintapyynnön.
Jos isäsi on pedofiili ulkomailla, hän on sitä myös suomessa.
Vierailija:
Oletko nyt ihan tosissasi tämän aloituksen kanssa? Epäiletkö oikeasti isääsi pedofiiliksi? Jos olet tosissasi ja epäilet, toivon vaan että pidät häntä silmällä ja tarvittaessa tutkit /teet poliisille tutkintapyynnön.
Jos isäsi on pedofiili ulkomailla, hän on sitä myös suomessa.
niin siellä on todella suuri houkutus käyttää prostituoitujen palveluja. Siellä niitä käyttää monet miehet, kaduilla näkee vanhoja papparaisia nuori thaityttö kädessä. Luultavasti ehkä isäsikään ei ole pystynyt tätä vastustamaan. Prostituoitujen joukossa on myös alaikäisiä, mutta kyllä nyt jokainen vastuullinen ihminen varmasti valitsee vähän vanhemman. Ellei sinulla ole jotain raskauttavia todisteita niin näillä perusteilla uskallan epäillä vain maksullista seksiä.
Hui.
Olen itse isoisäni hyväksikäyttämä,enkä toivoisi kenellekään samanlaista lapsuutta kuin minulla oli. Siksi kannustan sinua tarkkailemaan asiaa, tekemään jotakin.
Nyt aikuisena ymmärrän, että isoisäni matkat venäjälle ovat saattaneet palvella samaa asiaa kuin isäsi matkat nyt (missä ikinä hän käykään). Isoisäni on mukamas arvostettu ja hauska, leppoisa. Ulkonäkö pettää!!!
30
ja olen ihan suomalainen. En vain jaksa elää täällä, kun puolet vuodesta on kylmää ja pimeää.
Vierailija:
Varmasti jotain outoa tekeillä jos ei halua Suomessa olla, kuitenkin varmaan syntyjään suomalainen. Ikääkin sillä lailla paljon ettei enää uutta vaimoa etsi...
Vierailija:
Vierailija:
ja olen ihan suomalainen. En vain jaksa elää täällä, kun puolet vuodesta on kylmää ja pimeää.Vierailija:
Varmasti jotain outoa tekeillä jos ei halua Suomessa olla, kuitenkin varmaan syntyjään suomalainen. Ikääkin sillä lailla paljon ettei enää uutta vaimoa etsi...
Päinvastoin!! Hyvähän se on kun niitä löytyy! Tähän asti ovat saaneet aika rauhassa lymyillä omissa oloissaan. Pedofiilejä on ollut aina, vasta viime vuosina heistä on alettu puhua.
Väärintekijät päivän valoon ja tuomiolle!
30
Vierailija:
Hyvähän se on kun niitä löytyy! Tähän asti ovat saaneet aika rauhassa lymyillä omissa oloissaan. Pedofiilejä on ollut aina, vasta viime vuosina heistä on alettu puhua.
Väärintekijät päivän valoon ja tuomiolle!
30
Viihtyvät todella hyvin eivätkä varmasti ole mitään pedofiilejä.
Vierailija:
Mä oon kans suomalainen enkä lähtisi edes maksusta Thaimaaseen. Eikä mun isä tai mies. Siitä voidaan lähtee.
Vierailija:
ja olen ihan suomalainen. En vain jaksa elää täällä, kun puolet vuodesta on kylmää ja pimeää.Vierailija:
sen nyt tarvitse niin olla, kuten ehkä ajattelet mielessäsi. Jos kyse on vaikkapa Thaimaasta, niin kyllähän siellä muutkin viihtyy ja käy kuin lapsista kiinnostuneet rikolliset. Vaikka toisaalta kaikkihan on mahdollista. Hankala asia, aiotko ottaa jotenkin puheeksi? Varmaan itseäsi vaivaa tämä asia paljon.