Miksi kaikki nuoret naiset ovat samannäköisiä?
Eräs moikkasi minua, mutta en kykene muistamaan mistä olemme tuttuja, koska kaikkialla on samannäköisiä nuoria naisia blondilla poninhäntätukalla.
Kommentit (32)
Meikittömänä niitten silmän ympärykset näyttää samalta. Siitä johtuu
Vierailija kirjoitti:
Tässä maassa rangaistaan poikkeavuudesta, nauttikaa nyt kovien arvojenne hedelmistä, nyt on kaikki samanlaisia, nOrmaALeJa.
Minä luulen, että kyseessä on some-influenssereiden yhdenmukaistava vaikutus. Opettajana voin todeta, että yläkoulussa tapahtui kymmenessä vuodessa valtava yksilöllisyyden kato. Kaikilla samat merkkivaatteet.
Nuoret naiset pelkää olla sellaisia kuin ne on, ajattelee, ettei se kelpaa...Miehenä kiipeilisin seinille tämän tylsyyden takia: mielenkiintoiset naiset ovat harvinaisia, kuten esimerkiksi "syyssilmäiset" (eräästä runosta). Eihän niitä silmiä edes erota tekoripspehkon alta.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla nuorilla naisilla sama kampaus! Pitkät hiukset kireällä keskijakauksella eivät vaan sovi kaikkien kasvojenpiirteisiin,sitä ei vaan tunnuta huomaavan!
Kysymys, mitä väliä. Ei ole ehkä tarkoitus näyttää mahdollisimman kauniilta tai kasvoja imartelevalta. Nämä on sarjassa älyttömiä naistenlehtijuttuja. Miten saat pitää jakausta ja miten et!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuoret miehet myös aika sama näköisiä
Monella on vieläkin kamala kukkakaalitukka tai sitten sellainen rasvalla sliipattu kuten puolustusministerillä.
Ihan mielenkiinnosta, millainen olisi sitten mielestäsi hyvä hiustyyli nuorella miehellä?
Kärsiikö ap jonkin asteisesta kasvosokeudesta?
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla nuorilla naisilla sama kampaus! Pitkät hiukset kireällä keskijakauksella eivät vaan sovi kaikkien kasvojenpiirteisiin,sitä ei vaan tunnuta huomaavan!
Todella hyvä että vanhoillakin on vielä ongelmat tuota tasoa!
Totta (pyöreät kasvot ja silmät). Luulen, että se johtuu Piltistä.
Ne matkii kardashiania, keskijakaus joka ei sovi kenellekään, pidentää vaan kasvoja, tekoripset, tekokynnet, lyhyt takki jne.. Lisänä jotku treenihousut eikä sukkia. Joskus joka 4-6 samassa porukassa.. Ja pojilla kukkakaali/alpakka tukka nykyään.. Kukaan ei uskalla erottua, ovat laumasieluja, paimenkoira vain puuttuu..
Vai ananas-tukka?