Tapailumiehellä oli leveä parisänky kotonaan, vaikka asuu yksin
Onko vapaa sittenkään vai miksi tuo? En halua sänkyyn, jossa joku muu nainen nukkunut.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Max 140cm leveä sänky on sovelias sinkulle. Muuten vaikuttaa siltä, että on haluamassa sinne sänkyyn aina seuralaista.
Naulan kantaan! 👍
on sänkyssä pannut mariinia ja mummoja kaikki ovat mahtuneet kimppa kivaan.
Siinäpä sulla pulma. Kuvittelisin että sinun on kuitenkin helpompi nukkua hänen kanssaan leveässä sängyssä kuin kapealla tai mennä yöksi kotiin.
Mun vaimolla oli kun tapailltiin kahdet hammasharjat ja partahöylä vessassa, sekä pyyheliinatelineessä yhden pyyhkeen kohdalla luki "Kalle".
Se Kalle on hänen isänsä joka joskus yöpyi tyttärensä asunnossa Helsingissä käydessään.
No siinä leveässä sängyssä on mukava piehtaroida toisen kaa
Mun ex osti heti pois muutettuaan leveän sängyn
Sillä oli vakipano jo parin kk kuluttua muuton jälkee.
Vierailija kirjoitti:
Tykkää nukkua leveässä sängyssä.
Typerää nukkua kyljellään penkillä.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä sulla pulma. Kuvittelisin että sinun on kuitenkin helpompi nukkua hänen kanssaan leveässä sängyssä kuin kapealla tai mennä yöksi kotiin.
Mun vaimolla oli kun tapailltiin kahdet hammasharjat ja partahöylä vessassa, sekä pyyheliinatelineessä yhden pyyhkeen kohdalla luki "Kalle".
Se Kalle on hänen isänsä joka joskus yöpyi tyttärensä asunnossa Helsingissä käydessään.
Mutta isä ja tytär eivät varmaan nukkuneet samassa sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko te naiset et me miehet poltetaan sängyt kun erotaan tai tapailu loppuu. Siinä sängyllä on ollut aika moni nainen viimeisen 15-20v aikana kun se sänky on ollut olemassa.
Pitäisköhän pyytää et nainen heittää kaikki vaatteensa roskiin kun niitä on joku toinen mies katsonut.
Yleensä eron sattuessa nainen vie myös sängyn mennessään!
Itse hämmästyisin, jos se sänky olisi kapea laveri. Silloin se tarkoittaisi, että mies ei saa naista ollenkaan.
Mulla on leveä sänky. Siinä on hyvä nukkua pitkittäin, poikittain, kulmittain. Eikä lopu neliöt kesken asunnostakaan.
Mitä vtun körttiapinoita te ulilaudan tyypit olette? Ja aina, joka Jumalan päivä, leikitte naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko te naiset et me miehet poltetaan sängyt kun erotaan tai tapailu loppuu. Siinä sängyllä on ollut aika moni nainen viimeisen 15-20v aikana kun se sänky on ollut olemassa.
Pitäisköhän pyytää et nainen heittää kaikki vaatteensa roskiin kun niitä on joku toinen mies katsonut.
Yleensä eron sattuessa nainen vie myös sängyn mennessään!
Minä sen maksoinkin. Joka ei maksa sänkyä, nukkuu lattialla tai vaikka pystyssä vaatekaapissa.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asun kissan kanssa ja mulla leveä sänky. Mahtuu lepäämään paremmin.
Nukutko kissasi kanssa samassa sängyssä?
Ei kun kissalla ihan oma 180 senttinen sänky.
Miehet hankkivat sellaisen aina koska haaveilevat, että joku nainen tulee sinne. Ethän pane mitään "tapailumiestä" vaan odotat papin aamenta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on leveä sänky vaikka olen sinkku.
Kyllä jonkun lain pitäisi kieltää parisängyt sinkuilta.
Todistus parisuhteesta ennenkuin saa ostaa parisängyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta isä ja tytär eivät varmaan nukkuneet samassa sängyssä.
Nukkuivat, mutteivät yhtä aikaa. Yksiö. Satsatkaa hyvään sänkyyn ettei tartte valvoneena kirjoitella sekopäisiä aloituksia miesvauva.fihin.
120 cm on oikea valinta, sopii sinkuille sekä normaalipainoisille pariskunnille.
Ei muuta kun: jätä se sika.
Se panee varmaan tuhansia naisia.
Tuo riski poistuu sillä, että kerrot tapailumiehelle paheksuvasi parisänkyä sinkkumiehellä ja kuinka haluat neitseelliseen vuoteeseen.
Jos mies on terve (tosin se tapailee kyllä ap:n kaltaista eli hmmmm..) niin tapailusuhde on siinä.
Voi hitto. Monilla sinkuilla on parisänky.
😂