Olen lähdössä tapailumiehen luo yöksi enkä ole yhtään varma haluanko
Edellisellä kerralla kun olin hänen luonaan, hän pakotti munaansa käteeni. Syy oli kuulemma se että ikävästi aloitin menkkani samaan aikaan kun tulin sinne, emmekä voineet muutakaan harrastaa. Nyt pohjavire tapaamiselle on jo selkeästi seksuaalinen, meidän pitäisi kuulemma selvittää olemmeko sillä tapaa yhteensopivat ennen kuin voi vakiinnuttaa mitään. Minua ahdistaa aivan tajuttomasti, haluaisin vielä tutustua mutta mies on jotenkin sellainen että edetään joidenkin hänen kriteerien mukaan. Mulle on tullut tunne että mua manipuloidaan mutta en osaa sanoa millä tavalla, ja muutenkin tässä on ollut kommunikaatiossa häiriötä. Voinko vain perua?
Kommentit (84)
Turvaa oma terveytesi ja jää kotiin!!!
Ehdottomasti juokset karkuun ja äkkiä. Lopetat kaiken yhteydenpidon. Jos tää ei oo provo, niin nyt on vielä tilaisuus lopettaa kaikki. Mieluiten puhelimitse, älä kasvotusten, ettei tee mitään sulle.
Lupaus on lupaus. Se että pidit miehen munaa kädessäsi, tarkoittaa, että lupasit seksiä.
Miksi ihmeessä yöksi?
Mikä ihme ON tapailumies?
"tapailumies" provo... hahhahhaa...
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme ON tapailumies?
Tapailumies = mies, jonka kanssa vietetään aikaa ja harrastetaan seksiä, mutta ei vielä seurustella. Saa olla muitakin tässä vaiheessa.
Voit perua ja se on hyvin suositeltavaa. Itsesi vuoksi. Et ole tuolle möllille mitään velkaa.
Muistan sun edellisen ketjun. Sait noin 500 viestiä, joita et ilmeisesti lukenut. Nyt varmistui, että Porvoosta kirjoittelet.
Se haluaa seksiä. Älä mene, tuollaisten käsitys seksistä on väkivaltaa.
Mene vaan jos on komea mies niin haluat kuitenkin.
Ei kannata mennä, ei vaikuta kovin järkevältä tyypiltä.
Jos tämä ei ole provo niin älä hyvä nainen pidä tuohon pakottajaan enää mitään yhteyttä. Jo pelkästään se että äijä pakottaa mulqquansa sinulle on väärin ja oksettavaa. Älä missään nimessä pistä poikki kasvotusten vaan tee se vaikka tekstarilla. Tiedä miten paljon tuollaiset himo-pakottajat kilahtavat.
Kerrot holhoojallesi, huoltajallesi, asuntolasi ohjaajalle tai muille tukihenkilöillesi huolesi. Ei tarvitse mennä. Jos menet, kerro miehelle, että hän käyttää hyväkseen kehitysvammaisia ja se on laitonta. Opettele tämä lause ulkoa tai kirjoita johonkin ylös.
Et tarvi miehen lupaa omalle päätöksellesi. Sinulla on oltava oma tahto. Se on sun ainoa elämä älä anna tahtoasi, ihmisarvoasi pois. Olet arvokas ja päätät itse. Laitat viestin ettet tule ja sitten numero estoon. Lopullisesti.
Ei se siitä kulu
T: tapailumiehesi
Voit!