Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heiii! Puhutaan meikeistä, vaatteista, miehistä ja viineistä.

Vierailija
09.03.2007 |

Tai jostain kivasta ees.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä käydä huomenna ostamassa.

Ja vaikka manchego-juustoa. Tykkääkö kukaan muu?

Vierailija
22/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista, vaatteista, huonekaluista, asuntojen hinnoista.

Lisäksi kerrotaan huonoja vitsejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, eli pikkutunneilla muistelemme menneitä ja itkemme ;D No ei aina. Miehistä, lapsista, meikeistä, hajuvesistä, musiikista...Ihan mistä vaan voi jutella.

Itse en niinkään välitä merkkivaatteista, meikkaamisesta tms, tuon porukan kanssa on kuitenkin kiva kokeilla uusia juttuja, laittaa päälle toisen kaapista jonkun ihanuuden ja antaa vapaat kädet seurueen innoikkammalle meikkaajalle jne.

Viineistä emme puhu, juomme vain ;)

t:5

Vierailija
24/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täytyypä käydä huomenna ostamassa.

Ja vaikka manchego-juustoa. Tykkääkö kukaan muu?

Auraa, Polaria, Juustoportin Brandy-pähkinää, Tilsitiä, Goudaa,

Kuka osaisi suositella hyvää Mozzarellaa? Ennen mulla oli jokin suosikki, sellaisia golfpallon kokoisia palloja, mutten muista, mikä se oli. Nyt rupesikin juustottamaan...

Vierailija
25/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mitenhän mansikkajäätelö. Karsea makeantuska.

Vierailija
26/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tuun vaikka oon huono tissuttelija eli lasissa on vain Pepsiä =) Viinipullo on liian iso avattavaksi viikonloppua varten joka viikonloppu. Rakastan kyllä viiniä! Mutta yritän pitää ns. " turhan" alkoholinkäytön vähäisenä. Silloin tällöin on tyttöjen iltoja tai kuorobileitä tai ystäväpiirin illanistujaisia, ja silloin en kyllä sylje lasiin vaan nautin illasta.

Mulla oli Kanebon ripsaria häämeikissä ja säikähdin koemeikkiä pois pestessä että nyt multa irtosi ripset, kun se irtosi sellaisina putkiloina! Heh! Nykyään käytän halppishalppisripsaria, päätin kerran että kokeilen Rimmelin ihan perus-halvinta ripsaria joka maksaa karvan verran alle viisi euroa, ja se on oikein hyvää. Ennen käytin kalliimpia merkkejä mutta näköjään halvallakin saa hyvää.

Valokynistä suosittelen kotimaista Lumenea ja sitten vähän halvempi ja oikein erittäin loistava on Revlonin luminous touch.

Vierailija
27/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluaa TOSI TOSI hyvän, niin kantsii satsata Diorin valokynään. On kallis, mutta tosi laadukas ja kestää monta vuotta! Voi myös laittaa yläluomelle meikin pohjustukseks.

Ja voi vitsi, manchego on niiiiiiiin hyvää, rupes tekeen ihan hulluna mieli! Mut ei oo kyllä kuin valkkarii, manchego kaipais seurakseen jotain perus synkkää espanjalaista punkkua..... mmm.....

t. huomenna stockkan herkkuun ;P

Vierailija
28/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta jos haluaa TOSI TOSI hyvän, niin kantsii satsata Diorin valokynään. On kallis, mutta tosi laadukas ja kestää monta vuotta! Voi myös laittaa yläluomelle meikin pohjustukseks.

Ja voi vitsi, manchego on niiiiiiiin hyvää, rupes tekeen ihan hulluna mieli! Mut ei oo kyllä kuin valkkarii, manchego kaipais seurakseen jotain perus synkkää espanjalaista punkkua..... mmm.....

t. huomenna stockkan herkkuun ;P

Mulla melki kaikissa meikeissä lukee, että toimii noin vuoden verran avaamisesta.

Vierailija
29/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tein pari tuntia sitten ranskalaisen manikyyrin tosi pitkiin kynsiini. Tosi hyvän näköinen!

Vierailija
30/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut käytännössä... noh, ainakin on toiminut :D ja näyttää vielä hyvältä! Se on kyllä sellanen vehje, että pelastaa paljon kun ei oo ehtiny kunnolla nukkua... Pitäis ehdottaa äitiyspakkaukseen!

Ja mitäs manchegon ystävät tykkää halloumista? Musta aivan ihanaa salaatissa, mies ei voi sietää joten en sitä ikinä osta. Grr, tyhmä mies!

Vierailija
31/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Pitäis ehdottaa äitiyspakkaukseen!

Tosiaan!

Vierailija
32/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut haluaisin kokeilla. Onko se sellaista, mitä pitää paahtaa?

Vierailija
33/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka " tunkeuduin" ketjuun ihmettelemään juttujanne. En halua haastaa riitaa kenenkään kanssa, enkä väheksyä tai paheksua kenenkään tekemisiä, kunhan ihmettelen ja juttelen tässä ääneen vaan.

Mikäköhän minussa on vikana, kun nuo tyttöjen illat nostaa niin karvat pystyyn? En yhtään kestä jutella ja kikatella, en halua lainailla vaatteita tai antaa kenenkään meikata itseäni, en halua puhua miehestäni ulkopuolisille, meikit eivät kiinnosta niin että osaisin niistä puhua mitään! Mikä minua vaivaa?! En ole mies enkä nainen. En kuulu mihinkään.

6

Vierailija:

Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, eli pikkutunneilla muistelemme menneitä ja itkemme ;D No ei aina. Miehistä, lapsista, meikeistä, hajuvesistä, musiikista...Ihan mistä vaan voi jutella.

Itse en niinkään välitä merkkivaatteista, meikkaamisesta tms, tuon porukan kanssa on kuitenkin kiva kokeilla uusia juttuja, laittaa päälle toisen kaapista jonkun ihanuuden ja antaa vapaat kädet seurueen innoikkammalle meikkaajalle jne.

Viineistä emme puhu, juomme vain ;)

t:5

Vierailija
34/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sääliksi käy naisia, joilla ei ole mahdollista viettää ns. tyttöjen iltoja. Minusta ne ovat niin piristäviä juttua, ettei tosikaan. Me vietetään pari kertaa vuodessa näitä tyttöjen iltoja, joissa laitetaan hyvää ruokaa, juodaan ihania drinkkejä, meikataan ja tällätään vimosen päälle ja lähdetään baanalle. Jauhetaan paskaa ja pidetään hauskaa. Ihana irtiotto arjesta!

Ps. ei millään pahalla - mutta musta on sellainen nainen on outo, jolla ei ole kavereita oman sukupuolen joukosta.

t. 34

Vierailija
35/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lasissa Torresin punkkua, joka paras keskihintaisista. Viime viikolla shoppailin 130e turhamaisuuksiin, ensi viikolla lisää. Viimeksi ostin 40e maksavan luomiväripaletin ja 20e maksavan silmänrajauskynän.

Vierailija
36/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota pahalla. Av:lla täytyy olla pilke silmäkulmassa liikkeellä, muuten kärähtää käämit alle viidessä minuutissa ;D

Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, enkä taida niitä halutakaan. Ehkä olen outo -minun on vaikea löytää sellaisia naisia, joiden kanssa olisi luonteva ja rento olo.

Kuten jo kirjoitin, koen naisten jutut hyvin kaukaisiksi. En pidä kuvaamasi kaltaisia tyttöjen iltoja rentouttavana ajatuksena, pikemminkin hyvin teennäisenä ja ahdistavana (minulle siis).

6

Vierailija:

että sääliksi käy naisia, joilla ei ole mahdollista viettää ns. tyttöjen iltoja. Minusta ne ovat niin piristäviä juttua, ettei tosikaan. Me vietetään pari kertaa vuodessa näitä tyttöjen iltoja, joissa laitetaan hyvää ruokaa, juodaan ihania drinkkejä, meikataan ja tällätään vimosen päälle ja lähdetään baanalle. Jauhetaan paskaa ja pidetään hauskaa. Ihana irtiotto arjesta!

Ps. ei millään pahalla - mutta musta on sellainen nainen on outo, jolla ei ole kavereita oman sukupuolen joukosta.

t. 34

Vierailija
37/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En ota pahalla. Av:lla täytyy olla pilke silmäkulmassa liikkeellä, muuten kärähtää käämit alle viidessä minuutissa ;D

Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, enkä taida niitä halutakaan. Ehkä olen outo -minun on vaikea löytää sellaisia naisia, joiden kanssa olisi luonteva ja rento olo.

Kuten jo kirjoitin, koen naisten jutut hyvin kaukaisiksi. En pidä kuvaamasi kaltaisia tyttöjen iltoja rentouttavana ajatuksena, pikemminkin hyvin teennäisenä ja ahdistavana (minulle siis).

6

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos ei tule toimeen oman sukupuolen edustajien kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Naisista ja miehistä kun löytyy niin monenlaisia ihmisiä. Yritä ihmeessä löytää itsesikaltaisia naisia ja kehitellä yhteistä aktiviteettia. Oli se sitten meikkikurssi tai hirvenmetsästystä.

34

Vierailija
38/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

6

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos ei tule toimeen oman sukupuolen edustajien kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Naisista ja miehistä kun löytyy niin monenlaisia ihmisiä. Yritä ihmeessä löytää itsesikaltaisia naisia ja kehitellä yhteistä aktiviteettia. Oli se sitten meikkikurssi tai hirvenmetsästystä.

34

Vierailija
39/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta srhän tässä juuri on ongelma! Ihan taatusti on olemassa minun kaltaisiani naisia, mutta heitä on vaikea löytää. Olen itse yksikseni viihtyvää sorttia, en käy baareissa, en tykkää hirveän sosiaalisesta elämästä....->kaltaiseni naiset ovat siis samanalaisia. Miten epäsosiaaliset ihmiset vosiivat toisensa löytää, jos intressinä ei edes ole kovin aktiivisesti ystävää etsiä?

Ehkä joskus tapaan kaltaiseni kummajaisen, mutta siihen voi mennä vuosia tai vuosikymmeniä. Mutta eipä tuo minua haittaa, viihdyn näinkin :)

Ja muuten.... " en tule toimeen oman sukupuoleni edustajien kanssa" ja " en tunne oloani kotoisaksi/luontevaksi oman sukupuoleni edustajien kanssa" ovat kaksi hyvin eri asiaa. Kyllä minä naisten kanssa pystyn sentään toimeen tulemaan jos tarve on!

6

Vierailija:

34

Vierailija
40/40 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäätte Morbier koivuntuhkajuustosta?