Onko sisarus koskaan katkaissut välejä teihin?
Mistä johtui ja oletteko onnistuneet korjaamaan suhteenne? Miltä tuntui ja miten pärjäsitte tilanteen kanssa? Jos välit edelleen poikkki, toivotteko niiden korjaantuvan ja tiedättekö miten se onnistuisi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
On. Pitkäaikaistyötön ja masentunut veljeni ei halua olla meidän kanssa missään tekemisissä. Ei vastaa puhelimeen, viesteihin, eikä avaa ovea kun soitan kelloa. En jaksa enää.
Niin, hän on masentunut. Tuollaista se joskus on. Hän on se joka ei jaksa ja todennäköisesti häpeää. Vähiten jaksaa moralisointia.
Meillä meni sisarukseni kanssa välit poikki, ihan molempien itsepäisyydestä johtuen. Ei koskaan niitä korjattu, viimeisen kerran kun olin hänen kanssaan tekemisissä, kannoim hänen uurnaansa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Pitkäaikaistyötön ja masentunut veljeni ei halua olla meidän kanssa missään tekemisissä. Ei vastaa puhelimeen, viesteihin, eikä avaa ovea kun soitan kelloa. En jaksa enää.
Mitä sinä haluat häneltä?
Olen eri, mutta onpa outo kysymys. Hän varmaan halusi, että veli olisi hänelle elävä eikä sama kuin poissa eli kuollut.
eli hän halusi hyötyä veljestä eikä halunnut että veli elää onnellisena omaa elämäänsä? Ei kuulosta kovin terveeltä.
Siskolla väkivaltainen tyrannimies, joka ryösti appensa ja katkaisi välit kaikkiin. Nyt sairauden runtelema ja vaivainen.
Mun veli ei koskaan ota yhteyttä. Joulukortti tulee ja joskus tekstiviesti synttärinä. Monta vuotta yritin pitää yhteyttä, mutt en enää jaksa, kun toinen ei halua. Ei ole mitään riitaa. Äidin hautajaisissa nähtiin viimeksi pari vuotta sitten. On mulla vielä sisko ja toinen veli, ollaan yhteyksissä joka viikko.
Ihan itse katkaisin välit kaikenlaisia törkeyksiä ja uhkauksia pommittavaan juoppoon veljeen. Toivon mukaan seuraava häntä koskeva yhteydenotto on tieto hänen kuolemastaan.
Katkaisin välit isosiskoon sen jälkeen kun olin yrittänyt hänelle noin tuhat kertaa kertoa, että hänen kontrolloiva, tunkeileva ja epäluotettava käytös ei käy. Sen jälkeen, kun ilmoitin, että en halua olla tekemisissä, hän on vain kerran lähettänyt tekstarin ja sekin inhottavalla sisällöllä. Olen varma, että käytös ei muuttuisi mihinkään, jos jatkettaisiin yhteydenpitoa, hän ei vaan osaa olla millään muulla tavalla.
Mistä johtuu ap, että sisarus on katkaissut sinuun välit?
Olen itse katkaissut välit. On psykopaatti-sadisti, joka on itse myöntänyt tahtovansa minulle pahaa. Enkä salli hänen jatkavan, etsikööt uuden uhrin.
On. En suostunut kuskaamaan kapakkaan myöhään illalla, koska olin menossa nukkumaan jotta jaksan aamulla töihin. Ei oltu tekemisissä 10 vuoteen. Sitten kyseli miten menee ja alettiin olemaan yhteydessä kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Nyt jo vuosia kaikki aivan normaalisti :D