Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei ole kykyä tehdä päätöksiä ja ottaa tilanteita haltuun?

Vierailija
07.03.2025 |

Jos et niin miksi? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkin. Se oli hänen pelastuksensa elämässä. Nyt pärjää yksin. Ottakaa naiset sitä vastuuta, haluatte kuitenkin mieheltäkin asioita kuten turvallisuutta ja tukea esimerkiksi.

Mies kotitaloudessahan on suurin uhka naisen terveydelle ja hyvinvoinnille.

Vierailija
22/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kilttiä miestä paimennettavakseni vaan haluan jännämiehen, huuh, ottamaan.

Voi olla että ei halua just sua joten..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska itselläni on nuo taidot. 

No juuri siksi voisit ottaakin.

Jonkun invalidin avustettavaksi hyväntekeväisyysmielessä? Miksi ihmeessä, on mulla omakin elämä elettävänä.

Vierailija
24/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olinkin. Se oli hänen pelastuksensa elämässä. Nyt pärjää yksin. Ottakaa naiset sitä vastuuta, haluatte kuitenkin mieheltäkin asioita kuten turvallisuutta ja tukea esimerkiksi.

Mies kotitaloudessahan on suurin uhka naisen terveydelle ja hyvinvoinnille.

No juu, tämmöinen vähän oli. Aika vaikea ihminen mutta elämähän on.

Vierailija
25/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Olen jo kokeillut aikuisen miehen adoptointia. Kuulostaa söpöltä mutta ei ole. On raskasta taluttaa isoa aikuista miestä.

Vierailija
26/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. En jaksa alkaa aikuista miestä paapomaan ja huolehtia kaikesta. En myöskään voisi mitenkään ajatella seksuaalisesti haluttavana sellaista joka käyttäytyy kuin lapsi. 

Vierailija
27/29 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapaset löytyy jo vaatekomerosta. En tarvi mieslapasta.

Vierailija
28/29 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Syynä yksinkertaisesti se, että olen vahva, temperamenttinen luonne itse. Tuollainen mies ei viehättäisi ja muuttuisin katkeraksi kun ei tulisi tunnetta on tasavertaisesti päättäväinen ja aikaansaava yksilö jonka kanssa voi olla vaikka vahvasti eri mieltäkin. Ja joka voi antaa oman näkökulmansa kun minua stressaa tai ahdistaa. 

Päättämätön ja passiivinen mies nujertuisi matkassani. Eikä varmaan olisi osannut lähestyä tarpeeksi vahvasti alunperinkään.

Vierailija
29/29 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin, koska olenkin. Miehelläni on ADHD joka ilmenee mm. niin ettei asiat oikein hahmotu jos on useita vaihtoehtoja. Hän on kyllä älykäs ja taitava mutta päätökset teen minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme