Muistatteko kun Putin ajoit moottoripyörällä jonkun SURGEON:insa kanssa? Minullakin on teurastaja. Harkitsen olisiko hän hyvä turvamies kun
Muistatteko kun Putin ajoit moottoripyörällä jonkun SURGEON:insa kanssa? Minullakin on teurastaja. Harkitsen olisiko hän hyvä turvamies kun ei ole tippaakaan väkivaltainen. Tuntuu hirveältä että hän oli hetken jonkunlainen miesystäväni. Oliko hänen määrä tappaa mut, palotella ja laittaa mustiin muovipusseihin. Hän kertoi minulle - kun löytyi naisen ruumis paloiteluna mustissa muovipusseissa ympäri kaupunkia - että sitä ei ole voinut tehdä kuin kirurgi tai teurastaja. En yhtään ajatellut silloin että mäkin olisin voinut olla sellaisen uhri. Mitä enemmän tämä tapaus tulee mieleeni sitä varmempi olen siitä että minun olisi kuulunut tulla murhatuksi. Hän huolehti uudesta autostanikin kun olin kuukauden ulkomailla ja sillä autollakin oli tehty jotain outoa mutta en tiedä mitä. Ajattelin että oli ehkä antanut nuorten poikiensa ajaa sitä, mutta se ei nyt kuitenkaan käy järkeen.