Mitä levitettä laihduttajalle leivän päälle?
Tässä pitää ottaa kaikki aseet nyt käyttöön kun paino ei vaan laske ja tarkennetaan vielä, että vaatteet ei mene päälle ja samat selkä ja vyötärömakkarat vaan pysyy. Olen vaihtanut pehmeän ruisleivän hapankorppuihin, koska tuntuu, että ruisleivästä en pysty kokonasn lupumaan. Mutta mitä levitteeksi? Kuivaa korppua ei syö kukaan, eli jotain pitää laittaa. Olisiko se survottu avokado, ihan oliiviöljyä pullosta, maksamakkara levitettä vai mitä?
Kommentit (59)
Hummus on helppo ja nopea tehdä itse, ja voi varioida mausteilla vaihtelua. Tuo raejuusto-yrttikombo kuulosti myös kokeilemisen arvoiselta!
Voita, kananmunanviipaleita ja silliä kun laitat, niin saat hyvät proteiinit, pitää nälkää ja jatkuva puputus loppuu.
Jos laihduttaisin, en söisi leipää. Enkä syökään kuin kerran viikossa. Olen 170 cm ja 58 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voita.
Pitää nälkää.
no kaiku siinä on miljoona tsiljoona kaloria
Normaaliannoksella kaloreita on paljon vähemmän kuin leivässä.
Jos kerran haluat ottaa kaikki aseet käyttöön niin jätät leivän. Syöt vaikka yhden siemennäkkärin päivässä, joissa on vain siemeniä, eikä hiilihydraatteja. Voit syödä leivän päällisiä mielin määrin, mutta et sitä leipää.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti tottuu siihen, ettei laita mitään levitettä leivän päälle ollenkaan. Tomaattisiivut vaikka siinä maistuvat ihan hyviltä. Relevantti kommentti oli myös aikaisempi, jonka mukaan laihduttajan kannattaisi vähentää leivän syöntiä ylipäänsäkin. Kuituja tietenkin tarvitaan, mutta niitä saa hyvin esimerkiksi leseistä (halpoja) tai siemenistä.
Minä syön jyvänäkkileipää keittoruuan kanssa, yleensä ilman mitään päällystettä. Joskus sipaus hyvää ruokaöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Ravitsemusterapeutit suosittelee käyttämään kasvirasvaa, jonka rasvapitoisuus on 60 %. Aivot tarttee rasvaa toimiakseen ja tarvitaan sitä rasvaliukoisten vitamiinien imeytymiseenkin.
Mutta älä syö prosessoituja kasvirasvoja eikä siemenöljyjä, ne vie ennenaikaiseen hautaan. Eläin rasvoja, liha, kana ja kala sekä vihreät vihannekset. Tärkein on eläinrasva, se pitää nälän poissa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän hyvää tulee kun soseuttaa sauvasekoittimella purkillisen raejuustoa ja puskan tuoretta basilikaa. Suolaa ja pippuria mausteeksi. Varmaan muut yrtit toimisivat myös.
Sälyykö miten kauan? Kuulostaa herkulliseslta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipä pois, se on laihtumisen edellytys. Jollet sitä tee, unohda laihtuminen ja tyydy kohtaloosi. Tutustu Antti Heikkilän materiaaleihin, niin saat koko paketin kerralla kuntoon.
Olen laihduttanut yli 30 kg ja pitänyt painon poissa, vaikka syön leipää.
Leipä sisältää aivan liian paljon hiilihydraatteja laihduttajalle. Hiilarien kokonaismäärä pitäisi olla alle 50g/vrk se taltuttaa insuliiniresistenssin ja laihtuminen pääsee käyntiin. Pari siivua leipää ja saat hiilareita liikaa. Lisäksi viljat aiheuttaa elimistöön tulehdusta. Kaikki viljat pois, mieluiten loppu elämäksi on laihduttajan ensimmäinen asia
Mä syön aterian vain kerran päivässä. Kyllä täytyy muutama pieni voileipä syödä välipaloiksi. Päällysiä olen yrittänyt keksiä lisää. En kyllä ole kovin ylipainoinenkaan, mutta muuten vain.
Yleensä monet kiinteät tähderuuatkin käy leivän päällykseksi, esim perunalaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aterian vain kerran päivässä. Kyllä täytyy muutama pieni voileipä syödä välipaloiksi. Päällysiä olen yrittänyt keksiä lisää. En kyllä ole kovin ylipainoinenkaan, mutta muuten vain.
Yleensä monet kiinteät tähderuuatkin käy leivän päällykseksi, esim perunalaatikko.
Kysy itseltäsi ensiksi, miksi sinun on pakko saada sitä leipää? Mikä aiheuttaa addiktion? Ensin pitää hoitaa addiktiot pois, vasta kun olet tasapainossa, addiktioista vapaa, olet tarpeeksi terve laihtumaan.
Koko laihduttamisen periaate on väärä. Laihduttajan jotta tultaisi terveeksi. Ei, ensin pitää tulla terveeksi että pystyy laihtumaan, lihavuus on merkki että on sairas, niin kauan kun on sairas, ei laihdu. Sairaus kun paranee, laihtuminen on välitön seuraamus, sillä terve keho ei ole lihava
Tee itse rasvattomasta jugurtista levitettä, Mausta jugurtti ja laita valumaan kahvin suodatuspaperiin tai kankaaseen.
Leivän päälle kurkkua, tomaattia, salaatinlehtiä, kesäkurpitsaa. Margariinia, oliiviöljyä, juustoa, hummusta.
Laihduttaja ei voi syödä herneitä eikä leipää eikä maksamakkaraa. Laihduttaja jättää kaiken . Kasvis sosekeitto maidoton ja omena. Vettä ja vettä. Porkkana. Ei mitään sokerirasva juttuja. Rasva alkaa sulaa vartalosta kun se ei saa lisää sitä. Pavut ja avokadot LIHOTTAA niissä on RASVAAAAAAA. POISTA kaikki jääkaapista ota töpseli pois ja pese se. Aloita kasvis sosekeitolla ja juo vettä sekä vihreää teetä. Eikä mitään kermaaaaaa keitossa mikä on rasvaa.
Ryvita on vähiten kaloreita. Ja et syö sitäkään jos laidutat. Etkä raejuustoa rasvaa. Vettä ja yksi omena. Vettä ja yksi tomaatti vettä ja kasviskeitto. Et ajattele mitään muuta kuin rasvaton kuukausi sokeriton suolaton ja mausteeton. Et kuole siihen että elät kuukauden ilman turhuuksia. Muita hedelmiä et syö liikaa rasvaa ja sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Ryvita on vähiten kaloreita. Ja et syö sitäkään jos laidutat. Etkä raejuustoa rasvaa. Vettä ja yksi omena. Vettä ja yksi tomaatti vettä ja kasviskeitto. Et ajattele mitään muuta kuin rasvaton kuukausi sokeriton suolaton ja mausteeton. Et kuole siihen että elät kuukauden ilman turhuuksia. Muita hedelmiä et syö liikaa rasvaa ja sokeria.
Olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaja ei voi syödä herneitä eikä leipää eikä maksamakkaraa. Laihduttaja jättää kaiken . Kasvis sosekeitto maidoton ja omena. Vettä ja vettä. Porkkana. Ei mitään sokerirasva juttuja. Rasva alkaa sulaa vartalosta kun se ei saa lisää sitä. Pavut ja avokadot LIHOTTAA niissä on RASVAAAAAAA. POISTA kaikki jääkaapista ota töpseli pois ja pese se. Aloita kasvis sosekeitolla ja juo vettä sekä vihreää teetä. Eikä mitään kermaaaaaa keitossa mikä on rasvaa.
Olet myös idiootti
Sitten kun ei laihduta voi leivälle laittaa punajuuria ja paprika viipaleita sen makkaran kanssa. Mutta laihduttaja ei syö leipää. Ei mitään. Kasviskeittoa missä kaloritonta rasvatonta kasvista. ( Paahtoleivälle käy hunaja hyvin. Hillot ja jopa päärynäviipaleet. )
Ihan sama, mitä leivän päällä on, jos esim syö kaksi palaa aamiaiseksi.
Ei laihduttajan kuulu juosta jääkaapilla jatkuvasti voileipiä rakentamassa.