Miksi mies tarvitsisi naispuolisen kaverin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Äh incel ei tiedä, mitä kaverilla tehdään ja mikä on nainen. Liian pitkä juttu selittää.
No kerroppa nyt nörtti jännämiehelle mistä niitä naisia saa?
Poikkeuksestta aina seksisuhde ja pettäminen
Pyllyleikkeihin ja huulihölkkään.
Miksi ajatellaan aina että toista sukupuolta oleva kaveri on joku uhka suhteelle? Ei kai kaikki oo sellasia jotka miettii että hankin täs naispuolisen kaverin jonka kanssa voi sitte "kuksia" tarpeen mukaan jos oma muija on matkoilla. Tai muuten ei nii kiinnosta enää.
No tietty sama tuo jos sen ei anneta liikaa vaikuttaa kummankaan elämään.
Ei tarvitse. Voit suhtautua naisiin ihan yhtä lailla kuin vaikkapa oraviin ja puihin: antaa heidän elää rauhassa omaa elämäänsä. Sitten taas jos sinulla on sisäisiä vihan ja tuhon himoja, niin tarvitset ennemminkin terapiaa kuin naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tarvitsee minkään sukupuolisia kavereita?
Jep, sukupuolettomat kaverit on niitä joita tarvitaan
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos on parisuhteessa. Jos ei piru vie puolison kanssa keskustelu ja mukava juttelu etene ja ole mieluisaa, parempi erota kokonaan. Näistä säätäjistä muka ystävän verukkeella on vain haittaa. Meillä yhteiset ystävät ovat pariskuntia.
No kun se rouva ei halua lähteä. Meillä on hyvin vähän yhteistä tekemistä, kävelyllä käydään. Niin kaverit on mukavia, sekä miehet että naiset.
Siementäjä sais varmaan purkaa paineita ku on kimppa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh incel ei tiedä, mitä kaverilla tehdään ja mikä on nainen. Liian pitkä juttu selittää.
Palstafeministi pääsi hokemaan taas uutta lempisanaansa incel. Muuta sanottavaa hänellä ei ollut
Joku syytti minuakin inceliksi kun puolustin joskus miehen oikeutta lastensa tapaamisiin ym. ja piti oikein ottaa selvää. Minä ainakin rakastan naisia ja olen aina ystävällinen heitä kohtaan, paitsi sitä yhtä joka esti lasteni tapaamiset. Jankkaaja taitaa ollakin itse joku sairas miestenvihaaja joka ei ymmärrä mistään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään. Vielä 70 luvulla oli hyvin vähän miehiä ja naisia jotka kavereina kahdestaan olisi missään liikkunut.
Nythän somessa tulee näitä vastaan joka tötteröstä.
Mitähän ois isäntä ollu 50 luvulla vielä mieltä ku rouva illalla tuumaa että käyn tuossa naapurin Jorman luona vähän turisemassa ja iltateellä kun hän on niin hyvä kaveri ja olisi kiva kuulumisetkin vaihtaa.
Ainakin maalla ihmiset tunsi toisensa tuttavina, sukupuolesta viis. Tunnettiin naapureita ja pariskuntia, sukulaisten tuttuja jne.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksestta aina seksisuhde ja pettäminen
Seksiä voi olla mutta ei aina, pettämistäkin mutta ei aina. Ne jotka ovat pettäneet seksisuhteissani, ovat olleet naisia, itse en ole pettänyt ikinä. Oma nainen on pettänyt ja joidenkin toisten naiset kanssani. Ei pidä yleistää taaskaan. On myös näin sinkkuna useita sinkkunaisystäviä ja seksiä. Ei enää varattuja olla kukaan.
Miksi ei? Minulla on monia hyviä naispuolisia ystäviä. Minulla on myös monia hyviä miespuolisia ystäviä. Itse olen hieman yli 30-vuotias mies.
Ystävien kanssa on mukava viettää välillä aikaa. Parhaiten viihdyn kuitenkin omassa rauhassani.
Palstafeministi pääsi hokemaan taas uutta lempisanaansa incel. Muuta sanottavaa hänellä ei ollut