Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin parisuhteen, mutta en jaksa tehdä asian eteen mitään

Vierailija
07.03.2025 |

Voisko joku lähettää vaan kivan miehen tänne mulle? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin yhtä miestä yli vuoden todella sinnikkäästi. Lopulta puoli vuotta sitten totesin, että antaa olla kun ei hyvän päälle ymmärrä. Enää en ikinä ala jallittamaan yhtäkään miestä. 

Vierailija
22/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänä puolena asiassa on se, että tuskin sä jaksaisit sitten siinä parisuhteessakaan olla, huomioida toista ihmistä jne. Joten oikeastaan sinulle on parempi, että sinulla ei ole suhdetta ainakaan toistaiseksi.

Jaksaisin kyllä, koska suhteessa oleminen on mukavaa eikä ollenkaan työlästä. Ihan samalla tavalla rahan hankkiminen on vaivalloista ja vastenmielistä, mutta sen käyttäminen on kivaa ja helppoa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluaisin, mutta kaikki edelliset suhteet on jopa 20 vuoden jälkeen karahtaneet karille. En jaksa enää uskoa parisuhteisiin. 50+ naisena ei ole enää vientiäkään, paitsi 70+ miehet olisi kyllä kiinnostunut. Tuntuu, että minua lähes syyllistetään kysymyksillä, että miksi olen sinkku. Se on mielestäni yhtä tyhmä kysymys kuin, että miksi tuli ero. 

Vierailija
24/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen. Paitsi että olen mies.

Vierailija
25/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua toiseen somessa omalta kotisohvalta. Siinä on paljon vähemmän vaivaa kuin jossain kahvilatapaamisessa.

Vierailija
26/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvii juuri mitään tehdäkään. Parhaat miehet löytyy yleensä kaveripiirien kautta tai harrastuksista. 

Vierailija
27/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset. Mulle saa myös lähettää.

Vierailija
28/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne friends with benefits mitään vaivaa näe, nainen panee miestä ilman,mitään työtä.

Vierailija
29/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet ei halua enää seurustella naisten kanssa koska naiset ovat vuosikymmeniä halveksineet ja antaneet pakkeja kivoille miehille.

Vierailija
30/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun/jos liikut kotisi ulkopuolella laita kaulaasi kyltti jossa lukee "haluan parisuhteen".

Sen voisi ripustaa myös kotitalon ulko-ovelle. Puhelinnumero mukaan. Pari kopiota ehkä kaupan ilmoitustaululle ja bussipysäkille 

Vierailija
31/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä samanlainen. Paitsi että olen mies.

Ala oleen ap:n kanssa.

Vierailija
32/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit miehet ei halua enää seurustella naisten kanssa koska naiset ovat vuosikymmeniä halveksineet ja antaneet pakkeja kivoille miehille.

Haluaahan. Siksi ne täällä ruikuttaa. Etkä sä mitään pakkeja ole saanut, kun et ole edes naista lähestynyt.

Vierailija
33/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua toiseen somessa omalta kotisohvalta. Siinä on paljon vähemmän vaivaa kuin jossain kahvilatapaamisessa.

Kyllähän se tyyppi kannattaa tavatakin. Sitä tahtoo usein ihastua siihen omaan mielikuvaan toisesta ihmisestä, joka ei sitten päde siihen ihmiseen, kuka hän oikeasti on. Ihminen on usein kokonaisuus, johon liittyy luonteenpiirteet, eleet, arvot ulkonäkö jne. Mikä nyt sitten viehättää ketäkin.. toinen tykkää blondeista ja toinen bruneteista, joku tykkää urheilullisista ja toinen kulttuurista.

Vierailija
34/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tyyppi kannattaa tavatakin. Sitä tahtoo usein ihastua siihen omaan mielikuvaan toisesta ihmisestä, joka ei sitten päde siihen ihmiseen, kuka hän oikeasti on. Ihminen on usein kokonaisuus, johon liittyy luonteenpiirteet, eleet, arvot ulkonäkö jne. Mikä nyt sitten viehättää ketäkin.. toinen tykkää blondeista ja toinen bruneteista, joku tykkää urheilullisista ja toinen kulttuurista.

Ei kannatta olla liian kranttu. Kunhan suurin piirtein vastaa unelmakumppania.

Vierailija
35/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl maar. Täältä lähtee paketti tulemaan . Paketissa 36v leukamies josta saat seuraa pitkäksikin aikaa. Palautusaika jopa 3 viikkoa jos tilaat tänään ! Eikä siinä vielä kaikki . Kaupanpäälle saat naapurin hiusrajamiehen samaan hintaan ilman toimituskuluja . Tarjous voimassa vain tänään joten ole nopea . Minäkin olen . 

Vierailija
36/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannatta olla liian kranttu. Kunhan suurin piirtein vastaa unelmakumppania.

Päinvastaista mieltä. Suhde kestää parhaiten kun kumpikin on aidosti sen unelmakumppaninsa kanssa. Kannattaa miettiä tarkkaan, mitkä asiat ovat just sulle tärkeitä ja mennä sen mukaan. Mutta itselleen pitää olla rehellinen. Moni esimerkiksi kuvittelee haluavansa asioita koska ne ovat ympäristön mukaan haluttavia, ei siksi että oikeasti itse niitä haluaisi tai tarvitsisi. 

Vierailija
37/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisi parisuhteen, mutta hitto, ei jaksa tutustua!

Joskus haluaisin siitä syystä vain skipata suoraan tulevaisuuteen, jossa mies jo on.

Minulla on miehenä samat ajatukset. Ei jaksa treffata. Voisi samantien alkaa seurustella.

Ensitreffit alttarilla?

Vierailija
38/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti nyt olet todella huvittava. Jos et jaksa tehdä asian eteen mitään kuinkas sitten jaksat olla parisuhteessa, koska let's face it: miehet ovat passattavia.

Vierailija
39/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö perustaa joku alusta, jolla sinkkujen vanhemmat voisi etsiä toisten vanhempien kanssa lapsilleen parisuhdetta? Moderni versio  järjestetystä avioliitosta.

Vierailija
40/43 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluaisi parisuhteen, mutta hitto, ei jaksa tutustua!

Joskus haluaisin siitä syystä vain skipata suoraan tulevaisuuteen, jossa mies jo on.

Minulla on miehenä samat ajatukset. Ei jaksa treffata. Voisi samantien alkaa seurustella.

Ensitreffit alttarilla?

Ei sentään naimisiin, mutta seurustella voi matalalla kynnyksellä.