Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatio, menikö jo

Mietiskelijä
07.03.2025 |

Tämän päivän liuskatesti ja clearblue pinkki, clearblue näytti tyhjää ympyrää. 

Kommentit (1)

1/1 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kannattaa vaan harrastaa sänkyhommia tossa kp 9-15 joka tapauksessa. Joka päivä vaikka. Ite en saa juuri koskaan hymynaamaa noihin digitesteihin. Liekkö oikeesti joku ongelma ovulaatiossa, onkohan muilla tietoa tästä. Silloin kun kerran tulin raskaaksi nii kyllä tein noita testejä, ja heti kun oli tumma viiva, menin miehen kanssa puuhaamaan. Enää en ehdi tai pysty lapsen vuoksi kuitenkaan "toimimaan" milloin vaan viiva on tumma, niin tuo testailu on vähän jäänyt. Ideaali-tilanteessa kyllä testailusta on apua. Toivottavasti tärppää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla