Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tulla ilkeäksi ja piikikkääksi

Vierailija
06.03.2025 |

Kun en ole menestynyt tai rikas enkä saa rauhassa olla olemassa ilman vähättelyä tai sääliä. Aloitan piikittelyn sukulaisista ja etenen työpaikalle. Piikittelen aina hyväntuulisen keskustelun yhteydessä niin piikki tuntuu ilkeimmin. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mut varaudu siihen, että tulee turpaan. 

Turpaan on tullut koko elämän niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä edes. Olen itse vielä käyttäytynyt hyvin muita kohtaan. Eihän se riitä, hahhah!

Muista toimia siis fiksusti, älä rupea ilkeäksi kuitenkaan. On muuten hyvä sanoa takaisinkin jotakin näppärää eikä aina vaieta ainakaan.

Luuletko, että tuollainen auttaa kaikkien kohdalla?

Vierailija
22/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Eikö sulle riitä että et ole sellaisten seurassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö sulle riitä että et ole sellaisten seurassa?

Tämä minuakin hämmästyttää. Totaalinen ignore, niin säästyy energiaa muulle.

Vierailija
24/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turpaan on tullut koko elämän niin ei tuossa ole mitään ihmeellistä edes. Olen itse vielä käyttäytynyt hyvin muita kohtaan. Eihän se riitä, hahhah!

Muista toimia siis fiksusti, älä rupea ilkeäksi kuitenkaan. On muuten hyvä sanoa takaisinkin jotakin näppärää eikä aina vaieta ainakaan.

Älä oleta vaan ymmärrä. Tilannetajua ja ihmistuntemusta. Nyt sinä pidit minua typeränä. Keskity siihen että toimit oikein ja olet fiksumpi/älykkäämpi toimissasi. Jos pyydät neuvoja ja saat niitä, arvosta niitä tai jäät ilman. Kiitos.

Vierailija
25/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä oleta vaan ymmärrä. Tilannetajua ja ihmistuntemusta. Nyt sinä pidit minua typeränä. Keskity siihen että toimit oikein ja olet fiksumpi/älykkäämpi toimissasi. Jos pyydät neuvoja ja saat niitä, arvosta niitä tai jäät ilman. Kiitos.

Luepas tekstisi uudelleen. Sinä oletat.

Vierailija
26/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittely on sen verran älyllistä toimintaa ja vaatisi jatkuvan varautumisen osua oikeassa tilanteessa oikealle henkilölle, että suosittelen ihan vaan käyttäytymään röyhkeästi ja itsekeskeisesti joka paikassa. Sen tajuavat kaikki ja vieraatkin ihmiset, joten saisit joka päiväksi hyvän mielen kun et ota vastuuta käytöksestäsi missään. Ei tarvitse mennä brutaaliuteenniin kuin kiilaaminen jonossa tai ihmisten töniminen, mutta voit aina ilkeillä hitaalle kassalle, moittia ravintolan ruoka-annoksia, kasvattaa vieraita teinejä julkisilla paikoilla, huutaa luuriin teatterissa kesken näytöksen, siis ihan mitä vain, ja jos joku puuttuisi siihen loukkaannut huomauttajan moukkamaisuudesta.

Vierailija
27/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan mutta se kostautuu sitten seuraavassa elämässä koska kyllä karma hoitaa piikittelyn. Miksi et vaan ole oma itsesi? Hankkiudu terapiaan? Ilkeily on niin out ja helvetin lapsellista.

Vierailija
28/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan mutta se kostautuu sitten seuraavassa elämässä koska kyllä karma hoitaa piikittelyn. Miksi et vaan ole oma itsesi? Hankkiudu terapiaan? Ilkeily on niin out ja helvetin lapsellista.

Karma ei hoida mitään. Taikauskoa.

Vierailija
29/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua luulosairaan karmakeksinnöille. AP

Vierailija
30/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että olet katkera ja käyttäydyt kuin teini. 😂 Kasvahan aikuiseksi ja ole ihmisiksi. 

Vierailija
31/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat muut kokea miltä tuntuu se sama mollaus kun se tuntuu minusta. Piikitellä voi niin monipuolisesti.

No voihan tuota vähän aikaa jatkaa, mutta aika nopeasti tilanne on se, että kukaan ei halua viettää sinun kanssa aikaa.

Vierailija
32/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat muut kokea miltä tuntuu se sama mollaus kun se tuntuu minusta. Piikitellä voi niin monipuolisesti.

No voihan tuota vähän aikaa jatkaa, mutta aika nopeasti tilanne on se, että kukaan ei halua viettää sinun kanssa aikaa.

Ihan niin kuin tuo olisi jotenkin erikoista Suomen maaperällä.

Vierailija
33/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säälin näitä piikittelijöitä, jotka vaan kateudesta piikittelee. Älykäs ja tasavertainen piikittely taas on hauskaa. Kyllä sen huomaa kuka tyhmyyttään ja kateuttaan yrittää levittää. Näille voi vaan hymähtää ja jatkaa juttua muiden kanssa. 

Vierailija
34/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule turpaan. Ilkeät ihmiset ovat saaneet jatkaa toimintaansa koko elämänsä ajan ilman, että kukaan on reagoinut. Eivät he muuten piikittelisi.

Kyllä monet ovat reagoineet. Aggressio aiheuttaa aggressiota. 

Vierailija
35/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on sitä, kun joku pistää takaisin. Korkojen kera. 

Vierailija
36/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä katson vain aina sellaisella ilmeellä että jos vittuilet niin hakkaan sut siihen paikkaan. Kukaan ei piikittele.

Minä katson takaisin sellaisella ilmeellä, että henkilön typerän käyttäytymisen vuoksi hän ansaitsee kaiken sen vähättelyn. Sääliä on turha hakea.

Vierailija
37/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on sitä, kun joku kostaa piikittelyn. 

Vierailija
38/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistynyt osaa käyttäytyä.

Vierailija
39/39 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karma on sitä, kun joku pistää takaisin. Korkojen kera. 

Kuka kenelle pistää takaisin ja mistä. Monet narsistit ovat niin uhreja. Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme