Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos mies pukemassa aamulla lasta, laitatteko vaatteet valmiiksi esiin ettei ole ilotulituksen näköinen?

Vierailija
09.03.2007 |

minä laitan aina, en anna miehen valita vaatteita koska siitä tulisi katastroofi, hänen mielestä mitkä värit tahansa käy ja mulle taas tosi tärkeetä että kaikki sopii yhteen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo hoitaa kaiken kodinhoitoon liittyvän. Mutta tulisiko näin olla, siitähän on kysymys, vai olisiko hyvä pakottaa/rohkaista miestäkin osallistumaan.

Meillä on periaatteena se, että molemmat selvitään kaikesta kotiin ja lapsiin liittyvästä työstä jotenkuten. Tämä mahdollistaa myös sen, että toisen vanhemman (siis myös äidin) on helpompi olla tarvittaessa kotoa pois muutaman päivä, pahimmassa tapauksessa pidemmänkin aikaa, eikä tarvitse koko ajan olla puhelimen päässä tavoitettavissa, jos Pera ei vaikka osaakaan valita lapselle oikeita sukkahousuja aamulla tai vastaamassa siihen, minkävärinen paita sopii sinisten housujen kanssa. Ja jos meikäläinen tästä vaikka potkaisee tyhjää, niin isä pärjää (ja tietää itsekin pärjäävänsä) lasten kanssa, kun on kaikkeen hoitoon osallistunut. Ei kannata varata kaikkia munia yhteen koriin, arvon naiset.

Vierailija
42/44 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole selvä asia? Tai jos ei siivoa, niin opettelee ottamaan kamata sieltä siistimmin. Ei se ydinfysiikkaa ole, tuo kodinhoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole sen vielä huomannut omaa menemistäni haittaavan! Tää av-maailma on niin suoraviivainen. :) Täytyyhän sen olla niin, että jos mä valitsen lapselle vaatteet, olen mieheni piika. :D

Vierailija
44/44 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mun mies siivoa niitä vaatekaappeja, tai jos siivoaa niin saan odottaa sitä puolisenvuotta.

Mutta eipä siitä kannata kriisiä perheeseen tehdä. Muuten on ihan kiva mies, ja ottaa osaa lapsien hoitoon ja siivouksiin.

Voisinhan mä tietty ruveta siitä nalkuttamaan, ja rehellisyyden nimissä joskus on tullut siitä sanottuakin, mutta jos tää vaatekaapin siivoaminen nyt onkin jäänyt mun kontolle, niin ei se mitään. Samalla mä aina karsin pienet ja rikkinäiset vaatteet pois sieltä. Sekä jaottelen kelle annan mitkäkin vaatteet eteenpäin.