Hesarin ruokareseptit järjestään pelkkää vegepaskaa
Kommentit (82)
Tänään oli kasvispyttäri kahdella kananmunalla.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy minua niin harmittaa kun joku syö kasvisruokaa. Itse voin syödä vain makaroonilaatikkoa ja hk:n sinistä enkä mitään pupun ruokaa.
Maailmassa on muitakin kuin sinä eikä sinun tarvitse avata sellaisia juttuja mitkä ei kiinnosta.
Ei kyllä kiinnosta maksaa vekepaskasta, ne voisi jättää lehdestä pois.
Hesari ajaa agendaa, käskyt tulevat jostain ylempää.
Tuskin fatin diarrakaan syö vegeruokaa tai jos syö niin melko runsaasti.
Onko Vuoden Persussa parempia ohjeita?
Hesari on tunnetusti täyttä paskaa nykyään.
Minä lopetin tilaukseni pilapiirtäjän vaihduttua - siihen ei vegaanius vaikuta.
Petyn aina resepteihin. Olisi mukava saada ideaa johonkin hyvään ruokaan, mitä voisi tehdä viikonloppuna.
Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa persutirallallei Persutirallaa persutirallaa
Perussuomalaisten joukossa on eniten tuomion saaneita RIKOLLISIA.
Vierailija kirjoitti:
Onko Vuoden Persussa parempia ohjeita?
Skitsofreniasi alkaa käymään jo ylikierroksilla. Tosin on hyvä huomata, että sinäkin olet viimeinkin tajunnut hesarin olevan (ääri)vasemmistolainen julkaisu. Se ei ole missään tapauksessa hyvä asia koska kyseessä pitäisi olla "sitoutumaton" julkaisu.
Tästä puhutaan kovin vähän:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/ruoka/da4416d6-1b2f-5a77-a34b-73651… Joo on hieman vanha linkki mutta lisätutkimuksiakin on tehty
Sentään iltapäivälehdissä on vielä muitakin reseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy minua niin harmittaa kun joku syö kasvisruokaa. Itse voin syödä vain makaroonilaatikkoa ja hk:n sinistä enkä mitään pupun ruokaa.
Maailmassa on muitakin kuin sinä eikä sinun tarvitse avata sellaisia juttuja mitkä ei kiinnosta.
Pelkkää vouhotusta nuo veget sun muut. Mutta tietäähän sen, nuo pääkaupungin hihhulit ja hörhöthän niitä kannattaa.
Suomen Uutisissa reseptit sisältävät aina kilon lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kaltaistesi ihmisten mielestä jos joku asia ei miellytä, niin pitää vain sulkea silmänsä tai mennä pois. Varmaan käänsit toisen poskesi jos joku löi sinua lapsena hiekkalaatikolla. Minä en alistu elämään sellaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Olen 1980-luvulla tilannut 3 kk ja se riitti.
Varmaan elämäsi paskimmat 3 kk.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli kasvispyttäri kahdella kananmunalla.
Minkäslainen kasvis se kananmuna on? Julmurina söit syntymättömän kananpojan, ihan sama oliko hedelmöitetty vai ei!
Miksi tilaat roskalehteä?