Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kommentit (51)
Ikä, ylipaino, ujous, kummallinen naama, alkoholittomuus, ahdistus... ei juuri mätsejä satele, mutta enpä toisaalta tarvitsekaan kuin yhden sopivan. Ehkä se joskus tulee tai sitten ei. N47
Käytän alkoholia todella todella harvoin ja vähän. Enkä siedä sitä mieheltäkään sen useammin.
Liian koulutettu
Ei käytä alkoa
Liian kunnollinen
Siinä hyviä syitä sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Liian koulutettu
Ei käytä alkoa
Liian kunnollinen
Siinä hyviä syitä sinkkuuteen.
Ts. Liian omahyväinen ja kriittinen.
Ehkä se, etten halua parisuhdetta tässä elämänvaiheessa, on aika iso turn off.
Tatuoinnit saattavat myös laskea "arvoani" kumppanina.
Samoin myös ailahteleva itsetunto
ja se, etten pidä itseäni hirveän hyvänä tyyppinä, vaikka ihmiset viihtyvät seurassani (ainakin sitä he sanovat).
Plussana on ehkä se, että olen parikymppinen ja kuulemma viehättävä.
Tai no mistä hemmetistä mä tiedän. Omasta kokemuksesta olen huomannut olevani parisuhteissa niin auttamattoman perseestä, että haluan olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on korkea otsa ja kaikki naiset haluaa matalaotsaisen miehen. Ei auttanut parikymppisenä treenaaminen, hygieniaan panostaminen (hiustenlaitto, ihonhoito, hampaidenhoito jne.) kun on se korkea otsa. Naiset ei voi olla korkeaotsaisen miehen kanssa, koska kukaan nuori nainen ei halua olla minkään "fiveheadin" kanssa. Nyt oon ikisinkku 34v.
Jos et ihan Beavis & Buttheadilta näytä niin uskon, että sulla on kuule ihan toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ilmeisesti liika pituus, 175 cm. Useampi mies on ensitreffeillä ilmoittanut, että miksi en ole tästä ennakkoon maininnut ja tämä oli sitten sen myötä tässä. Itselle pituudet se ja sama.
Tykkään pitkistä naisista Ja on varmaan ihan muitakin miehiä, jotka tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Naisena ilmeisesti liika pituus, 175 cm. Useampi mies on ensitreffeillä ilmoittanut, että miksi en ole tästä ennakkoon maininnut ja tämä oli sitten sen myötä tässä. Itselle pituudet se ja sama.
Katosos kujn sinun kaltaisiasi naisia, joile on aivan se ja sama, minkä mittainen mies on on verraten harvassa. - Toki yhtä lailla voidaan väittää, että miehet haluavat itseään lyhyemmän kumppanin. Mutta sellainen historiallinen ajanjakso, jolloin olisi esimerkiksi yleiseksi ulkönäköideaalina pidetty lyhyttä miestä häntä huomattavbasti pidemmän kumppanin kanssa ei historiasta taida löytyä. Mutta ei myöskään sellaista ajanjaksoa jossa yleiseksi ihanteeksi olisi noussut se, että nainen olisi miestään pidempi ja hänellä itseään huomattavasti lyhyempi mies.
Kun tasa.-arvo sukupuolten välillä on edennyt ja miesten fyysisen olemuksen arvo laskenut sitä miukaan kun fyyinen työ on vähnetynyt ja naiset ovat ohittaneet koulutuksen laajuudessa ja syvyydessä yhä useammin miehet ja mitä urbaanimmassa asuinalueesta on kyse, niin yhä useampi nainen elää mieluummin yksin kuin parisuhteessa miehen kanssa saman katon alla. Poikkeuksen saattaa muodostaa, aiankin hetkellsiest se aika kun nainen haluaa saada lapsia, niin pikkulapsi vaihe saatetaan sinnitellä saman katon alla.
Mutta mitä naiset ovat kertoneet ja kuvanneet sitä millaisten miesten kanssa ovat asettuneet parisuhteeseen ja millainen mieslapsi miehestä on tullut yhteen muuton tai viimeistään laps(i)en syntymän jälkeen, niin jollain tavoin luulen ymmärtäväni miksi yhä usempi naine asuu mieluummin yksin kuin kumppanin (mies-oletetun) kanssa saman katon alla.
Kaikissa nyt on jotain, minussa myös, muttei mitään mikä tekisi minusta kelpaamattoman deittailuun, ei ainakaan enemmistölle. Sanotaan nyt kuitenkin, että ajattelen hyvin eri tavoilla monista asioista kuin keskimääräinen ihminen, ja normien haastaminen voi pelottaa muita.
Koulutustaso/työ, mutta eiväthän ne naisia kuulemma kiinnosta.