Onko sinussa joku ominaisuus, joka on yleensä turn off deittimarkkinoilla?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olen hiljainen enkä koskaan keksi mitään sanottavaa.
Tämä + työttömyys, kaverittomuus, huumorintajuttomuus ja kykenemättömyys hauskanpitoon.
Suhteellinen lyhyys, matala koulutustaso.
Toisaalta hyviä ominaisuuksia on niin paljon ettei ole tarvinnut seuraa edes etsiä.
Minulla on kiusallinen tapa kertoa totuus Eli minusta ei ole edes persuksi.
Naisena ilmeisesti liika pituus, 175 cm. Useampi mies on ensitreffeillä ilmoittanut, että miksi en ole tästä ennakkoon maininnut ja tämä oli sitten sen myötä tässä. Itselle pituudet se ja sama.
Minussa ei ole enää yhtään ominaisuutta joka olisi turn-on. Nuorempana olin komea ja vientiä oli.
Minussa ei mitään, mistä nykynainen pitäisi.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin älykäs. Ja kaunis. Ei sillä miehiä houkutella. Ja älyä ei voi peittää. Näkyy vaatteissa, meikissä, hiuksissa ym ym
Että oikein äly näkyy meikissä ja hiuksissa. Älyvapainta mitä olen ikinä kuullut.
Vance-meikki? Älä nyt tyrmää, tämä voi olla hyvä ajatus.
Olen päättänyt yrittää olla rehellinen niin itselleni kuin läheisilleni. En "kokemattomuuttani" mainosta itse eli sitä, että en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa yhdenkään naisen (tai miehen) kanssa.
Tiedosta "jo"., että ainakin hetkellisesti olisin saattanut mahdollisesti edetä pidemmälle treffeillä, ehkä ainakin seuraaville treffeille saakka kuka ties pidemmällekin, jos silloin kun toinen on halunnut kuulla aiempien kumppanieni määrän olisin kertonut jotain muuta kuin sen, ettei sellaisia ole historiassani lainkaan. - Eikä tilanne muutu hänelle yhtään ymmärrettävämmäski kun haluttu täsmennystä, kuten olenko tai olenko ollut uskovainen tai jonkun muun isimin tai aatteen puristuksessa, joka olisi estänyt esiaviolliset suhteet? En ole. Olenko ollut koulukiusattu? En ole Onko minua käytetty seksuaalsiesti hyväksi? Ei ole Olenko homo tai mahd- biseksuaali, joka kuitenkin haluaa vielä yrittää naisen kanssa toivoen eheytymistä? En ole.
Huokaus. Josksu hatmittaa, ettei nuorempana yrittänyt pariutua vaikka väksin. Mutta jos niin olisin tehnyt, niin silloin en olisi se, joka olen nyt. - Silti joitain kertoja on harmittanut kun on kysytty kuten edellä luettein minusta iak henkilökohtaisiakin asioita, jossa ei sinänsä mitään. Mutta jotenkin välillä tuntuu kuin osalle -luojan kiitos ei kaikille tai ainakin ymmärtävät pitää pahimmat ennakkoluulonsa kurissa läväyttämättä niitä suoraa kasvoilleni. Ikäänkuin nelikymppinen heteromies. joka ei ole ollut pidemmässä parisuhteessa ei voisi mitenkään olla täyspäinen saati fiksu ja elää ja olla sinut niin itsensä kuin ympäristönsä ja historiansa kanssa,
Toisaalta olisin itsekin ylättynyt jos kohtaisin jonkun itseni kaltaisen naisen (perusterve, hyvä työpaikka, urehilullinen, tykkää matkustaa ja seurata aikamme ilmiöitä, hyvät ja läheiset suhteet perheen ja mudien läheustensä kanssa korkeakoulutettu).
Harmittaa myös tosinaan kun lukee niiden miesoletettujen kirjoituksia, joissa he syyllitävät omasta pahasta olostaan muita, erityisesti naisia. Ymmärtämättä, että luultavasti omalla kiukuttelullaan kaivavat maata vain omien jalkojensa alta.
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyöttömyys
Kouluttamattomuus
Autismi
Feminiinisyys
Tämäpä just. Femininisyys karkoittaa miehiä.
Perusilmeeni on hapan ja väsyn nopeasti sosiaalisissa tilanteissa, etenkin jos on vähän kiusallista.
Sairaus, joka tekee liikkumisestani kömpelöä ja krooninen kipu vie henkistä jaksamista.
Olen jo 12 vuotta toivonut suhdetta ja yhä epätodennäköisempää on.
Olen nuorekas, paitsi liikkuminen, ja tykkään käydä mm festareilla. Ei vaan löydy ketään.
N64
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin älykäs. Ja kaunis. Ei sillä miehiä houkutella. Ja älyä ei voi peittää. Näkyy vaatteissa, meikissä, hiuksissa ym ym
Tarkoitat varmaan että olet itseäsi täynnä? Ja sekin kyllä on turn-off
Mulla on korkea otsa ja kaikki naiset haluaa matalaotsaisen miehen. Ei auttanut parikymppisenä treenaaminen, hygieniaan panostaminen (hiustenlaitto, ihonhoito, hampaidenhoito jne.) kun on se korkea otsa. Naiset ei voi olla korkeaotsaisen miehen kanssa, koska kukaan nuori nainen ei halua olla minkään "fiveheadin" kanssa. Nyt oon ikisinkku 34v.
Varatutko tänne listaa ominaisuuksiaan?