Ihmetten miten jotkut ihmiset pystyy syömään niitä samoja mauttomia "klassikko" kotiruokia vuodesta toiseen 🤮
Esim joku jauhelihakastike ja peruna, nakkikeitto, hernekeitto, karjalanpaisti, makaronilaatikko yms.
Miten jotkut pystyy noita mauttomia moskia vielä syömään nykypäivänä?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pystyy nälkäänsä syömään. Eikä ole mitään tarvetta lihottaa itseään herkuttelemalla.
Täytyy olla kamala nälkä kun syö mitä tahansa. 😁 Onhan sekin keino pysyä hoikkana kun syö vain nälkäänsä mautonta huonoo pöperöö. Ei tee ainakaan mieli ottaa lisää.
Ei se voi huonoo pöperöö olla, jos ei tunne tarvetta kajota herkkuihin ruoan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole mauttomia kun ne maustaa 😂
Ehkä ap tupakoi. Silloin makuaisti ei toimi normaalisti. 😌
Itselleni ruoka on pääasiassa vain energian lähde, minkä vuoksi nautintoni arjessa tulevat muista asioista. Arjessa ruuanlaittaminen tapahtuu monipuolesti eri raaka-aineista ja niitä vaihtaen mahdollisuuksien mukaan lautasmallia hyödyntäen. Arkiruoka on perinteistä suomalaista ruokaa, mitä olen oppinut tekemään. Minulla ei ole ylipainoa eikä elintapasairauksia, joten ihan hyvin keho sillä käy.
Minä en ymmärrä miten joku jaksaa toistuvasti aloittaa samaa asiaa hokevia ketjuja.
Ja pahimmat tapaukset juo maitoa ruokajuomana 🤮
Spagetti, lasagne punkulla, pihvi+sinihomejuusto & uuniperuna. Uuniperuna semmoisenaan valkosipulijugurtilla, fondanttiperunapallot pihvillä, perunat ja kananmunat voilla, ylijäämäperinoita pilkottuina ja paistettu voissa ja suolassa + kermaa.
Semmoiset mun ikuisesti toistuvat kotiruuat. APn ehdottamat vaikuttavat oudoilta. Varmaan koska ihan eri maa ja kulttuuri. T. Svenskfinland
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole mauttomia kun ne maustaa 😂
Perunasta et hyvän makuista saa vaikka maustaisit millä
onoas, kun suolaa ja pippuria niin namnam
Tai jopa "perunamuusiksi" kreikkalaisella yougurtilla. Nacl ja pim.negr. ihan hyviä mausteit nekin.
Vierailija kirjoitti:
Ja pahimmat tapaukset juo maitoa ruokajuomana 🤮
No jep. Uskomus maidosta terveellisenä janojuomana on sitkeästi iskoistettu.
Täytyy olla kamala nälkä kun syö mitä tahansa. 😁 Onhan sekin keino pysyä hoikkana kun syö vain nälkäänsä mautonta huonoo pöperöö. Ei tee ainakaan mieli ottaa lisää.