Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetten miten jotkut ihmiset pystyy syömään niitä samoja mauttomia "klassikko" kotiruokia vuodesta toiseen 🤮

Vierailija
06.03.2025 |

Esim joku jauhelihakastike ja peruna, nakkikeitto, hernekeitto, karjalanpaisti, makaronilaatikko yms.

Miten jotkut pystyy noita mauttomia moskia vielä syömään nykypäivänä?

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein maukkaita ruokia ainakin itse tehtynä. Olen myös normaalipainoinen. Ja ajattele, vielä nykypäivänä. Miten kukaan pystyy.

Vierailija
42/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele toki. Ei minua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kysymys, että mitä ap perheineen nauttii lounaaksi ja päivälliseksi arkisin ja entäs juhlina?

Esim. Intialainen kasvisruoka, Napolilainen pizza, Street food burgerit, itsetehty sushi, erilaiset italialaiset pastaruoat, Kiinalainen ruoka yms

Ap

Street food burgerit eli hampurilaiset, sämpylää ja jauhelihapihvi, vähän jotain mössöjä väliin. Italialaiset pastaruoat eli makaronia ja jauhelihakastiketta. Kaiken saa kuulostamaan hienolta.

Vierailija
45/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä jengi syö eri ketjujen pikaruokaa, superprosessoitua "kasvisruokaa" ja eineksiä. Fiksummat syö sentään vielä peinteisiä kotiruokia,.

Jos joku on turruttanut makuaistinsa voimakkailla tai tulisilla mausteilla, hän ei enää tunne miedompia makuja.

Vierailija
46/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kukkuraksi kuvittelevat, että esim. makaronilaatikko on jotenkin terveellistä.

Hernekeitto voi jopa ollakin.

Kotona tehty makaronilaatikko on ainakin lähellä perusruokaa.

Vierailija
47/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mautonta ruokaa kun käyttää mausteita, muutakin kuin vain suola ja pippuri.

Suomessa käytettiin ennen valkopippuria ja maustepippuria  ruoanlaitossa.

Vierailija
48/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjaimellisesti ruokitaan tämän hullun aloituksia aina kysyn vaan, suoraan poistoon. Öööööööh

Vierailija
49/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻💖🥩

Vierailija
50/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ruokaääliötrolli.

Vierailija
51/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu.

T. 50+

Vierailija
52/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kysymys, että mitä ap perheineen nauttii lounaaksi ja päivälliseksi arkisin ja entäs juhlina?

Esim. Intialainen kasvisruoka, Napolilainen pizza, Street food burgerit, itsetehty sushi, erilaiset italialaiset pastaruoat, Kiinalainen ruoka yms

Ap

Kuulostaa kalliilta. 

300€ teen 2 aikuiselle ja 1 lapselle ruoat / kk

Ap

Okei, ja mitähän ruokaa teet? 

Vierailija
53/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sun koko elämä olla yhtä ihmettelemistä. Kerkeätkö mitään muuta tekemään ihmettelyltäs

Vierailija
54/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ei syödä maun takia.

Minä olen syönyt päivittäin yli kolmen vuoden ajan täysin samaa ketoruokaa, ainoastaan proteiini vaihtelee sikanauta/nauta jauhelihan, proilerin, ja sesongin mukaan pyytämäni järvikalan suhteen.

Täytyy sanoa että voissa paistettu kaaliporkkana muhennos ei kuhavileen kanssa maistu yhtä mehevältä kun 23% sakanauta jauhelihan kanssa,. Syön siksi kesällä paljon kuhaa koska sitä saa tuosta järvestä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
55/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun tekemät ruuat on mauttomia, vika on sinun kokkaustaidoissasi, ei siinä ruokalajissa. 

Vierailija
56/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn ja vielä tykkäänkin tuollaisista ruoista. Ajattele, että toisinaan teen itselleni jopa sellaisia aterioita missä on pelkkä paistettu jauheliha tai kana, riisiä tai pastaa ja vihannekset. Ilman mitään kastikkeita. Kuivana vaan ääntä kohden. 

Vierailija
57/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
58/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin syödä muuta esim valmisruokia tai käydä päivittäin lounaalla jossain ravintolassa ym. Pakko oli kuitenkin ruveta taas tekemään itse kotiruokaa kun oon vaan niin hyvä kokki, että ei noita muiden tekemiä vaan pysty kauan syödä. 

Vierailija
59/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sun koko elämä olla yhtä ihmettelemistä. Kerkeätkö mitään muuta tekemään ihmettelyltäs

Samaa sarjaa kuin jatkuva yllättyjä? Lieneekö sama henkilö?

Vierailija
60/92 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala "peukuista" voit päätellä jos kykenet että olet aika yksin mielipiteesi kanssa! Perus Suomalainen ihminen pitää perus ruuista...keitoista, padoista ym. ai niinhän se on muuallakin maailmassa! Syö sinä sisäfilettä ja juo päälle punaviiniä...mulle kelpaa hernekeitto ja koko potut soosin kera, joskus riisiä joskus pastaa etc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän