Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi varautuu NATOn romahtamiseen!

Vierailija
06.03.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e28ca7dd-28e0-4c4b-ac1e-e72572ba8…

Siellä ne Euroopan johtajat pyörivät ja hyörivät hädissään ja perustelevat kilpaa kaiken maailman sotilasliittoja ja sopimuksia NATOn raunoille:D Yrittäen pitää"pelotteen" kasassa. Putin hykertelee tyytyväisenä Kremlissä:)

NATOn 5. artikla ei velvoita jäsenmaata yhtään mihinkään. Miksi tahallasi unohdat sen?:) Artiklan mukaan jokainen maa auttaa parhaimmaksi katsomallaan tavalla. Mahdollisesta avusta hyökkäyksen kohteeksi joutuneelle maalle päättää jokaisen maan parlamentti ja demokratioissa se voi viedä kuukausia. On päivänselvää, että saksalainen perheenisä Karl Volkkarin tehtaalla tai ranskalainen katukahvilaa pyörittävä Jean-Pierre ei tule saamaan hallitukseltaan palvelukseen astumismääräystä Suomeen etulinjaan"puolustamaan vapaata Eurooppaa". Sellaista ei kestä yhdenkään maan sisäpolitiikka:) Toisin sanottuna ei ole mitään"sotilaita", joita NATO voisi määrätä taisteluihin. On vain em. perheenisiä ja jonkun poikia.

Yksikään maa ei myöskään aloita sotaa vieraan valtion takia, ei varsinkaan maailman suurinta ydinasemahtia vastaan. Se onkin se historiallinen pääsyy miksi mitkään tämmöiset sopimukset ja sotilasliitot eivät koskaan toimi tosipaikan tullen.

Kommentit (217)

Vierailija
161/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa, te perheenäidit tiedätte niin hyvin nää NATO- ja sota-asiat

Siinähän naureskelet rssä. Tällä palstalla on myös paljon perheenisiä jotka reserviläisinä varmasti tuntevat asiat paremmin kuin sinä ylilaudalta tullut mopojonne.

Olen kylläkin 58v nainen

Ja sinä mummeliko sitten tunnet ne NATO-ja sota-asiat hyvin?

En, enkä ole niin väittänytkään, siksi niistä en tänne kirjoitakaan, mutta teille nauran 😂

Mies se tulee räkänokastakin vaan ei mummona esiintyvästä tyhjännaurajasta.

Susta ei tuu yhtään mitään

Vierailija
162/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt ei ole oikea aika jakaa kansaa, heikentää toimeentuloa ja tehdä työelämäheikennyksiä pelkästään oman omahyväisen ideologian vuoksi. 

Suomen valtti olisi yhtenäinen kansa ja tieto viimeiseen mieheen ja naiseen tapahtuvasta sisssisodasta. Nyt hallitus vaan jakaa kansaa. 

tää on niin totta. Vielä ennen tämän hallituksen tuloa ja sen tekemiä leikkauksia, ainakin minulla oli me-henkeä.

Nyt kun nämä leikkaukset ovat vieneet ihan jo epätoivoon, niin tekee mieli sanoa kaikille: haistakaa vitt'u!!

Kyllä se oma selviytyminen on ihan ykkösprioriteetti tällä hetkellä.

T: sairauden takia työkyvytön

Että kaikki puhaltakoon yhteen hiileen sinun eteesi tai haistakoon vtun? Emme kaipaa kaltaisiasi narsisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän naureskelet rssä. Tällä palstalla on myös paljon perheenisiä jotka reserviläisinä varmasti tuntevat asiat paremmin kuin sinä ylilaudalta tullut mopojonne.

Olen kylläkin 58v nainen

Ja sinä mummeliko sitten tunnet ne NATO-ja sota-asiat hyvin?

En, enkä ole niin väittänytkään, siksi niistä en tänne kirjoitakaan, mutta teille nauran 😂

Mies se tulee räkänokastakin vaan ei mummona esiintyvästä tyhjännaurajasta.

Susta ei tuu

Vtuttaako veetiä?

Vierailija
164/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs russiani se sinä oikein olet? Onko mulkkusi kovin pieni ja laihanlainen?

Vtuttaako kun sinua pidetään tällä palstalla pelkästään pellenä vaikka luulet olevasi kovakin nettisoturi?

Ei vituta

Muuten vaan kiukuttelet kuin uhmaikäinen lapsi? No onhan teitä äkäpusseja aina ollut jotka kiukuttelevat ihan kiukuttelun halusta.

Vierailija
165/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin 58v nainen

Juu, niin aikanaan meillekin 90-luvulla netin nousukaudella sanottiin että se on siitä kiva juttu kun siellä voi esiintyä ihan kenenä tahansa. Se oli sitä aikaa kun sinä veeti olit vasta tuskainen jomotus isäsi palleissa.

Menin v 1995 naimisiin

Vierailija
166/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs russiani se sinä oikein olet? Onko mulkkusi kovin pieni ja laihanlainen?

Vtuttaako kun sinua pidetään tällä palstalla pelkästään pellenä vaikka luulet olevasi kovakin nettisoturi?

Ei vituta

Muuten vaan kiukuttelet kuin uhmaikäinen lapsi? No onhan teitä äkäpusseja aina ollut jotka kiukuttelevat ihan kiukuttelun halusta.

Rauhotu tai sulta katkee verisuoni päästä

Vierailija
167/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkkänen sanoi HS:lle yhdysvaltalaisten tietävän, että heidän täytyy jatkaa Ukrainan tukemista, jotta tilanne rauhanneuvotteluja ajatellen säilyy hyvänä.

- Eli en usko, että mitään dramaattista päätöstä sieltä tulee, Häkkänen totesi HS:lle.

Alle vuorokausi tästä Yhdysvaltain presidentti Trump määräsi kaiken asetuen Ukrainalle keskeytettäväksi.

Voitaisiinko jo vihdoinkin myöntää, että kokkarit eivät tiedä tai osaa mitään

Vierailija
168/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin 58v nainen

Juu, niin aikanaan meillekin 90-luvulla netin nousukaudella sanottiin että se on siitä kiva juttu kun siellä voi esiintyä ihan kenenä tahansa. Se oli sitä aikaa kun sinä veeti olit vasta tuskainen jomotus isäsi palleissa.

Menin v 1995 naimisiin

Juujuu veeti.

Vierailija
169/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin 58v nainen

Menin v 1995 naimisiin

Tarkoitat kai että isäsi pääsi sen ikäisenä ensimmäisen kerran pussaamaan tyttöä?

Vierailija
170/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rysylän trollit ottavat ilon irti kun saivat agenttinsa Krasnovin toisen kerran USA presidentiksi. 

Kyllä onkin laittanut töpinäksi, onhan kymmeniä vuosia sitten venäläisten konkurssilta pelastama Trump aka Krasnov nyt maksamasta takaisin. 

Vierailija
171/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin 58v nainen

Menin v 1995 naimisiin

LOL! :D

Vierailija
172/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rysylän trollit ottavat ilon irti kun saivat agenttinsa Krasnovin toisen kerran USA presidentiksi. 

Kyllä onkin laittanut töpinäksi, onhan kymmeniä vuosia sitten venäläisten konkurssilta pelastama Trump aka Krasnov nyt maksamasta takaisin. 

Pakkohan se on laittaa töpinäksi kun tietää että seuraava ei ehkä olekaan niin huono sihtaamaan että osuu vain korvaan.

Vierailija
173/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
174/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v mummo ja kirjoitan kuin 13v Veeti ulilaudalla!

Vierailija
175/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on menettänyt merkityksensä .

Ei ole enää mitään valtaa yhdessä eikä erikseen.

Kukaan ei ole onnistunut EUssa toimimaan eikä rakentamaan maiden suhteita, turvalliseen suuntaan.

Keskustelut ovat olleet erittäin repiviä ja hajottavia.

Tässä ,kaikessa karmeudessaan nyt Suomalaiset odottavat ,mihin kaaokseen maamme johto vie Suomea.

Presidentti Trump on ratkaisun avain.

Vierailija
176/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä NATOn romahtamis jutuissa unohdetaan sellainen olennainen asia, että USAssa presidentti on virassaan kuitenkin vain neljä vuotta. Sitten siellä luultavasti seuraavaksi presidentiksi nousee täysin vastakohta nykyiselle tihrusilmälle. Euroopan on nyt joka tapauksessa pärjättävä seuraavat neljä vuotta ilman suurempaa luottoa Yhdysvaltoihin. NATO voi toimia myös ilman jenkkejä melko tehokkaasti. 

No niinpä joo, mutta teekestiliikkeestä lähtien republikaanit on alkaneet kasvaa kieroon yhä enemmän ja enemmän. Nyt ovat käytännössä rssiä.

Hirveän riskaapelia luottaa sellaiseen maahan, jossa toinen kahdesta pääpuolueesta on noin pahasti pilalla.

Vierailija
177/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu sitte pitkäaikainen ilo Suomelle koko Nato. Kannatti aukoa paljon päätään viime vuodet naapurille.

Näin, kolme vuotta kaivettu verta nenästä!

Vierailija
178/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu sitte pitkäaikainen ilo Suomelle koko Nato. Kannatti aukoa paljon päätään viime vuodet naapurille.

Näin, kolme vuotta kaivettu verta nenästä!

Kadehditko valkovenäläisiä, vai mistä on kyse?

Vierailija
179/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltojen B-52 Stratofortress -pommikoneet ovat tänään harjoitelleet niin kutsuttuja ilmasta maahan -pudotuksia ensimmäistä kertaa Suomessa, kertoo Ilmavoimat.

Kaksi B-52-pommikonetta pudotti ohjautuvia JDAM-pommeja Rovajärven ampuma-alueella Lapissa sijaitseviin maaleihin. Ilmavoimien Hornet-hävittäjät saattoivat pommikoneet maalialueelle.

Yhdysvaltojen B-52 Stratofortress on pitkän matkan pommikone, joka voi kantaa esimerkiksi ydinaseita.

Ilmavoimat on harjoitellut Yhdysvaltojen strategisten pommikoneiden kanssa Suomen ilmatilassa viime heinäkuusta alkaen.

Vierailija
180/217 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt ei ole oikea aika jakaa kansaa, heikentää toimeentuloa ja tehdä työelämäheikennyksiä pelkästään oman omahyväisen ideologian vuoksi. 

Suomen valtti olisi yhtenäinen kansa ja tieto viimeiseen mieheen ja naiseen tapahtuvasta sisssisodasta. Nyt hallitus vaan jakaa kansaa. 

tää on niin totta. Vielä ennen tämän hallituksen tuloa ja sen tekemiä leikkauksia, ainakin minulla oli me-henkeä.

Nyt kun nämä leikkaukset ovat vieneet ihan jo epätoivoon, niin tekee mieli sanoa kaikille: haistakaa vitt'u!!

Kyllä se oma selviytyminen on ihan ykkösprioriteetti tällä hetkellä.

T: sairauden takia työkyvytön

Että kaikki puhaltakoon yhteen hiileen sinun eteesi tai haistakoon vtun? Emme kaipaa kaltaisiasi narsisteja.

No ei. Kyllä tältäkin palstalta on tässä vuosien aikana saanut lukea vaikka ja minkälaista kommenttia. Olen itse 20 vuotta pyytänyt apua eri viranomaistahoilta ja julkiselta puolen. Ei mitään. Tyhjän olis saanut pyytämättäkin. Olen täynnä vihaa. Jokainen pärjätköön miten parhaaksi taitaa.

Miten ihmeessä sää sen ymmärsit noin? En käsitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi